кое от двете е по добре карб или ефи

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
itso 123
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 20 май 2007, 00:08
Модел на автомобила: taunus
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

кое от двете е по добре карб или ефи

Мнение от itso 123 » 13 май 2009, 19:52

здравеите оште един вапрос кое от двете е по добро инжекцион или карборатор кое ште бьде по добре за преработка пове4е коне и пьргавина на мотора какво трябва да се направи за да стане звяр :-/:
itso 123

Потребителски аватар
balkics
потребител
потребител
Мнения: 49
Регистриран: 02 мар 2009, 20:16
Модел на автомобила: Ford Escort Ghia combi 1.8 16v zetec
Ford Focus 1.6 16V Zetec-s 74 KW 100hp
Status: Извън линия

Re: кое от двете е по добре карб или ефи

Мнение от balkics » 13 май 2009, 20:56

Аз лично имах преди 2 години Ford Escort 1.6 EFI - колата беше слънце, доста пъргава, бързооборотна, мощна до някаква степен... зависи ти какво искаш да подобряваш вече... Марката "ФОРД" е сряд големите "зверове" с двигатели, така че ако си мераклия ще направиш верния избор :wink:

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1347
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: кое от двете е по добре карб или ефи

Мнение от vargala81 » 13 май 2009, 22:50

itso 123 написа:здравеите оште един вапрос кое от двете е по добро инжекцион или карборатор кое ште бьде по добре за преработка пове4е коне и пьргавина на мотора какво трябва да се направи за да стане звяр :-/:
сам си направи извода ,карба е 90 коня а ефи то е 105 :lol: става въпрос за стария мотор с 8 клапана.моя мотор е ефи и е доста пъргав, по дукомент му дават от 0-100км 10,6 сек :D засичал съмго с фото апарат и не дава повече от 11 сек. И на двата мотора можеш да вдигнеш мошноста с доста ,разликата обаче в горенето ще е в полза на ефи то

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: кое от двете е по добре карб или ефи

Мнение от ludavoda » 14 май 2009, 10:48

На EFI-то няма как с "доста" да му вдигнеш мощността...
А принципно погледнато карбураторите нямат лимит. Но не с фордов карб. Трябва друг - по-мощен... Принципно можеш да ползваш карбуратори от Алфа Ромео, те са евтини втора употреба. Но трябва много, много да разбираш за да стане :)

Успех...

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1347
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: кое от двете е по добре карб или ефи

Мнение от vargala81 » 14 май 2009, 19:58

На EFI-то няма как с "доста" да му вдигнеш мощността...
брей ,незнаех че на ЕФИ то неможе да се сложи чип , турбо,изпускателна система,по-големи инжектори,по -голяма дроселова клапа ,сигорно има и други неща дето може да се доработят ама ся не се сещам.Щом от 2000 кобика тунерете успяват да изкарат по 600-700 коня си направи сметката,но всичко става с много пари.На карба също може да се изтискат много коне ,но и там си има лимит и както казах после карба ще гори много повече.

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: кое от двете е по добре карб или ефи

Мнение от ludavoda » 14 май 2009, 20:11

Повечето от нещата, дето изброяваш могат да се сложат и на карбуратор!
Човекът пита конкретно, а аз конкретно му обяснявам...

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: кое от двете е по добре карб или ефи

Мнение от madboy » 15 май 2009, 11:13

На този, който иска да върви много колата, обикновено му е ясно, че разхода отива на кино.

Колега, ludavoda, много ще се радвам да ми намериш евтини работещи карбуратори от Алфа Ромео.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: кое от двете е по добре карб или ефи

Мнение от nikolovvd » 15 май 2009, 11:59

Дракстерите с по 1000+ коня дето правят 1/4 миля за 5-6 секунди с карбуратор ли бяха?

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: кое от двете е по добре карб или ефи

Мнение от noface » 15 май 2009, 12:47

nikolovvd написа:Дракстерите с по 1000+ коня дето правят 1/4 миля за 5-6 секунди с карбуратор ли бяха?
----------------------------
Не колега .След чарджера имат плочка и 3 цола тръба захранвана от горивна помпа подобна на "Вида 5" :D:
А на въпеоса на колаегата кво трябва за да стане звяр- ще му отговоря така-Трябват ти минимум 5000лв.
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти :P

Потребителски аватар
Tsurinski
потребител
потребител
Мнения: 245
Регистриран: 27 май 2009, 11:47
Модел на автомобила: Ford Cougar 2.5 99
Status: Извън линия

Re: кое от двете е по добре карб или ефи

Мнение от Tsurinski » 29 май 2009, 08:27

Да си кажа и моето мнение. И при двата варианта има добри възможности за форсиране на двигателя. При EFi вероятно ще излезе по - скъпо но ще е за сметка на по-нисък разход на гориво. Всичко зависи до къде искаш да стигнеш и с колко средства разполагаш но, и в двата случая не е евтино. При силовия тунинг трябва да знещ че, в повечето случаи евтиното излиза скъпо, както казват драгрейсарите: " пътя към победата е осеян със счупени бутала и биели", просто почети малко повече по темата и си направи сам избора. Аз лично съм за EFi. Според мен има повече възможности но и е по скъпо. Само чипа ще ти е към 600лв. аз лично съм се ограничил засега до спортен филтър засега и в най скоро време ще сложа спртно гърне, но и само с филтъра ефект има макар и минимален/ по скоро нищожен/. Успех в начинанието!

PS. Можеш да погледнеш и тук http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... &sk=t&sd=a" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта