Сигнализация за отворена врата
-
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 27 сеп 2005, 21:05
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16V
- Status: Извън линия
Сигнализация за отворена врата
Здравейте.След големите студове ми се появи следния проблем-при затворена врата/шофьорската/ на таблото продължава да свети лампата/т.е. това е картинка на вратата/.На какво може да се дължи това?
Колата е Мондео 96г. Джия 5 врати
Колата е Мондео 96г. Джия 5 врати
-
- потребител
- Мнения: 54
- Регистриран: 16 фев 2006, 12:34
- Модел на автомобила: fiesta 1.3/92
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Не е в ключалката.Трябва да е облечено с гума бутонче някъде около мястото където кабелите за ел. системите влизат във вратата (облечени са с гъвкав гимен цилиндър) другия вариант е бутончето да се намира някъде около заключващия механизъм.Най добре си огледай цялата рамка на вратата, но обикновено е или при пантите или при ключалката.Но сега се сетих и друго ако е от бутона плафонът ще ти свети при затворена врата,ако си гасне нормално може проблема да е някое кабелче към сигнализацията на таблото.Скоро да са ти слагали аларма?
-
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 27 сеп 2005, 21:05
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16V
- Status: Извън линия
Бутона си работи нормално-плафона изгасва когато го натисна с ръка.Алармата е монтирана преди 2 год. и няма проблем с нея-работи нормално и не разпознава вратата като отворена/иначе сигнализира и я изолира от охрана/.Знае ли някой откъде се получава сигнала за това че вратата е отворена-но не за плафона а за таблото?
-
- потребител
- Мнения: 54
- Регистриран: 16 фев 2006, 12:34
- Модел на автомобила: fiesta 1.3/92
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Винаги ли е било така - да ти изключва вратата от охрана?
Щом алатмата я изключва вратата значи е свързана на същата верига на която и сигнала а таблото(по принцип се свързват към плафона).Едва ли има повече кабели свързани към бутона (2 по принцип) , но можеш да провериш за всеки случай дали няма някои откачен зад бутона.Сигналът със сигурност се взима от там, но може като са ти слагали алармата за по-лесно да са се включили към таблото.Така че най-добре си провери по веригата на алармата за тази врата и предполагам че проблема ще излезне (най-вероятно откачено кабелче дало на маса).
Щом алатмата я изключва вратата значи е свързана на същата верига на която и сигнала а таблото(по принцип се свързват към плафона).Едва ли има повече кабели свързани към бутона (2 по принцип) , но можеш да провериш за всеки случай дали няма някои откачен зад бутона.Сигналът със сигурност се взима от там, но може като са ти слагали алармата за по-лесно да са се включили към таблото.Така че най-добре си провери по веригата на алармата за тази врата и предполагам че проблема ще излезне (най-вероятно откачено кабелче дало на маса).
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
Абсолютно същия проблем при Мондеото,като го намериш откъде е,ще се радвам да споделиш.styncho написа:Бутона си работи нормално-плафона изгасва когато го натисна с ръка.Алармата е монтирана преди 2 год. и няма проблем с нея-работи нормално и не разпознава вратата като отворена/иначе сигнализира и я изолира от охрана/.Знае ли някой откъде се получава сигнала за това че вратата е отворена-но не за плафона а за таблото?





-
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 27 сеп 2005, 21:05
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16V
- Status: Извън линия
Днес най-сетне реших проблема.Процедурата е следната:
1.Сваля се кората на вратата
2.Разлепя се изолацията откъм бравата/до средата на вратата/
3.Проследява се снопче от 2 кабела/има 2 или три снопа но само този е с 2 кабела и влиза под механизма за затваряне на тясната страна на вратата/дано е станало ясно че не се сещам за подходящата дума/
4.Освобождава се черната пластмаса-закрепена с 2 гумени тампончета към вратата и езиче към самата брава
5.Тази пластмаса се избутва колкото се може по-назад докато опре на ламарината
6.2-та кабела влизат в бяла кутиика/на 3 врати беше бяла така че предполагам че на всички е такава/
7.Това е проблемното място/кутийката/-сваляйте я внимателно,защото е закрепена към бравата с пастмасов щифт и пластмасова кукичка,която излиза трудно и може да се счупи
8.Тази кутийка пердполагам че е ключе,като на тясната й страна се намира рамо,което се притиска от бравата когато се затвори плътно вратата.
9.Аз си взех тази част от морга за 10лв, но май я има само на врати от модели Ghia-отворихме 3 врати докато намерим такава.
Надявам се а съм бил полезен.
Успех с ремонта.
Всичко това свърших за около 2 часа.
1.Сваля се кората на вратата
2.Разлепя се изолацията откъм бравата/до средата на вратата/
3.Проследява се снопче от 2 кабела/има 2 или три снопа но само този е с 2 кабела и влиза под механизма за затваряне на тясната страна на вратата/дано е станало ясно че не се сещам за подходящата дума/
4.Освобождава се черната пластмаса-закрепена с 2 гумени тампончета към вратата и езиче към самата брава
5.Тази пластмаса се избутва колкото се може по-назад докато опре на ламарината
6.2-та кабела влизат в бяла кутиика/на 3 врати беше бяла така че предполагам че на всички е такава/
7.Това е проблемното място/кутийката/-сваляйте я внимателно,защото е закрепена към бравата с пастмасов щифт и пластмасова кукичка,която излиза трудно и може да се счупи
8.Тази кутийка пердполагам че е ключе,като на тясната й страна се намира рамо,което се притиска от бравата когато се затвори плътно вратата.
9.Аз си взех тази част от морга за 10лв, но май я има само на врати от модели Ghia-отворихме 3 врати докато намерим такава.
Надявам се а съм бил полезен.
Успех с ремонта.
Всичко това свърших за около 2 часа.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта