vazdushen filtar
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 05 дек 2004, 23:03
- Модел на автомобила: elhovo
- Местоположение: ford mondeo 1.8i 115ps 16v
- Status: Извън линия
vazdushen filtar
zdraveite iskam da vi zadam nqkolko vaprosa.Kazaha mi 4e kolata imala nqkakav marku4 na ili do vazdu6niqt filtar kadeto prez zimata da ne smu4e studen vazduh a da smu4e topal ot dvigatelq
i kade se namira gorivniat filtar,kazahami o6te ne6to 4e kato se izbie katalizatora kolata 6tqla da varvi pove4e,vqrno li e tova i 6te imam li problemi posle.[/b]


- cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
- Status: Извън линия
Значи горивният филтър се намира в двигателния отсек между двигателя и преградната плоскост
Сменял се на 20 000 ама един приятел и до сега не е сменял. Колкото до катализатора, действително малко "спъва" работата на двигателя, тъй като се явява препятствие за отработените газове. Колкото до проблеми ако го махнеш, най-много ламбда сондата да трябва да я лъжеш 
Между другото аз знам, че е по-добре да влиза студен въздух за горивната смес отколкото топъл...


Между другото аз знам, че е по-добре да влиза студен въздух за горивната смес отколкото топъл...

Re: vazdushen filtar
Ако , колата ти е Мондео 93-97г. и е бензин 1.6---2.0 не знам технологично да има маркуч за свързване на въздушния филтър - той си смуче въздух от левия подкалник. Не е неоходимо да се прави нищо допълнително. Горивния филтър е до резервоара и се сменя лесно . Струва 15-20 лв. За катализатора - ако е запушен или нов или отрязване и правене на нова генерация.
Ford Mondeo 2.0 130hp TDiC Ghia 2003, kombi ,Silver Metalik
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
При старите соц. коли липсата на генерация или големи дупки по нея влошават нормалната работа на двигателя /загуба намощноста, не ме питайте защо точно, нещо е свързано с подпирането на отработените газове
/. Това го знам от много километри и ровичкане по мойте бивши "трожките". За колите с катализатор би трябвало да е същото, ОСВЕН ако същият не е яко запушен /нямам собствен опит с махане на катализатор/, но мой колега и приятел го махна /смени го с гърне/ на реното си и разхода на газ отиде нагоре с 1-1,5 л. това е факт. Но как да разберем дали е запушен катализатора, това е въпроса :072: . Това не е просто смяна на свещ, много работа си е и парички все пак, но ако сте решили все пак не го избочвайте /пробивате/ може да се наложи да го върнете обратно. 


Небойте се роби Спартак е с вас!
- TED
- потребител
- Мнения: 304
- Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07 - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Катализатора си го избих сам. Развиват се двата болта които свързват катализатора с колекторите и двата които го свързват с тръбата към гърнето, също се откача и куплунга на ламбда сондата. След това с помощта на дълго парче желязо и чук се разтрошава и изсипва керамичното тяло на катализатора. Не дишайте прахоляците, че казват че били токсични. След тази операция отво го монтирате и готово!!! Повишаване на мощността не усетих, а на високи обороти двигателя е малко по-шумен. Ако това е проблем на мястото на катализатора се заварява парче тръба, за да не резонира празният корпус.
"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
- Stoyan_5
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 23 фев 2005, 10:25
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1,8
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Проблема не е в останалите парчета от катализатора.
Нищо няма да запушат.
Проблема е, че при такова премахване на катализатора липсва нормалното съпротивление пред изпускателните газове, а специалистите казват, че това води до повишаване на температурата на изпускателните клапани, защото газовете излизап по-горещи и те в последствие се повреждат.
Поставянето на резонаторно гърне има за цел да играе ролята на нещо като бленда.
Нищо няма да запушат.
Проблема е, че при такова премахване на катализатора липсва нормалното съпротивление пред изпускателните газове, а специалистите казват, че това води до повишаване на температурата на изпускателните клапани, защото газовете излизап по-горещи и те в последствие се повреждат.
Поставянето на резонаторно гърне има за цел да играе ролята на нещо като бленда.
- nedkos
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 22 ное 2008, 17:25
- Модел на автомобила: Vectra B 1.6 automat
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: vazdushen filtar
Бих казал минимум 800лв. и нагоре , без значение дали автомобила е на 15 или на 1-на година
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: vazdushen filtar
Според теб има ли смисъл да пишеш в тема от преди 4 (четири) години !!!nedkos написа:Бих казал минимум 800лв. и нагоре , без значение дали автомобила е на 15 или на 1-на година
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 03 юли 2014, 18:25
- Модел на автомобила: mondeo 1.8 zetec 16v
- Status: Извън линия
Re: vazdushen filtar
ima smisal kolega !nali zatova sme tuk da si pomagame?!DigiPro написа:Според теб има ли смисъл да пишеш в тема от преди 4 (четири) години !!!nedkos написа:Бих казал минимум 800лв. и нагоре , без значение дали автомобила е на 15 или на 1-на година
[url=http://dobavi.info/cars/Ford/][img]http://dobavi.info/cars/Ford/m39557.gif[/img][/url]
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта