FORD 1,8 Д прекъсва
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 18 фев 2006, 19:11
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 DISEL
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
FORD 1,8 Д прекъсва
Здравейте колеги,
Преди 20-на дни Ви писах за проблема със скъсания ремък на ГНП.
В сервиза ми смениха двата ремъка и ролките.
Като запалихме колата беше добре и си тръгнах.
Проблемите почнаха на другата сутрин.
Колата запали нормално. В началото оборотите както винаги са по високи около 1100-1150 и постепенно спадат към нормалните 850-870 и тогава се появява проблема. Започва да прекъсва. Аспуха пуши и излиза синкав лютив дим. Като тръгна и след 500 м. да спра вече не прекъсва.
На другата сутрин същото. Страшно ме дразни.
Какво може да бъде?
1. Дали не са наместили ремъците и центровката.
2. При смяна на ремъците трябва ли да се отвиват трите болта на зъбното колело на ГНП щот ми се стори, че при смяната ги отвиваха.
Сега кат си мисля, май не трябва да се пипа там.
3. Къде мога да намеря схема на ГНП Bosh.
Ще се пукна от яд ако са се учили на мойта кола тез баш майстори.
Ще чакам съветите Ви.
Предварително благодаря.
ПредварителнБлагодаря за
Преди 20-на дни Ви писах за проблема със скъсания ремък на ГНП.
В сервиза ми смениха двата ремъка и ролките.
Като запалихме колата беше добре и си тръгнах.
Проблемите почнаха на другата сутрин.
Колата запали нормално. В началото оборотите както винаги са по високи около 1100-1150 и постепенно спадат към нормалните 850-870 и тогава се появява проблема. Започва да прекъсва. Аспуха пуши и излиза синкав лютив дим. Като тръгна и след 500 м. да спра вече не прекъсва.
На другата сутрин същото. Страшно ме дразни.
Какво може да бъде?
1. Дали не са наместили ремъците и центровката.
2. При смяна на ремъците трябва ли да се отвиват трите болта на зъбното колело на ГНП щот ми се стори, че при смяната ги отвиваха.
Сега кат си мисля, май не трябва да се пипа там.
3. Къде мога да намеря схема на ГНП Bosh.
Ще се пукна от яд ако са се учили на мойта кола тез баш майстори.
Ще чакам съветите Ви.
Предварително благодаря.
ПредварителнБлагодаря за
-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
Да. Ако някоя свещ не работи този цилиндър ще изхвърля недоизгоряло гориво в изпускетелната система а от там и пушенето и миризмата. След "около 500 метра" той започва да работи нормално и всичко се оправя. Просто и той достига работна температура но по - бавно от другите цилиндри. Изгори ли още една свещ предполагам че в студено време няма да можеш и да палиш.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта