И като говорим за CAPRI
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 16 мар 2006, 00:38
- Модел на автомобила: Ford Capri III
- Status: Извън линия
И като говорим за CAPRI
Predstaviam vi moeto CAPRI
Pozdravi na vsichki FORD Maniaci

Представям ви моето Капри
Поздрави на всички ФОРД Маниаци
Превод: Brock
Pozdravi na vsichki FORD Maniaci
Представям ви моето Капри
Поздрави на всички ФОРД Маниаци
Превод: Brock
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: I kato govorim za CAPRI
ТОВА НЕ ГО ЛИ ПРОЧЕТЕ ?Capri написа:Predstaviam vi moeto CAPRI
Pozdravi na vsichki FORD Maniaci[/img]
Колеги пишете постингите си на кирилица !
Иначе добре лъщи за сега. Като го обурудваш тогава Ела се Фали

- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
да да!! един 2 дни. поне месец. личен опит. при това ако няма смяна лагери на диференциал, главини, скоростна кутия, кардан. дотук с лагеите. ел инсталация, интериор.
Мокет имаш ли. аз слагах наскоро и мога да ти дам съвети как да си направиш ако е много скапан или нямаш.
стъкла... олеле. ама добре си я захапал. успех. и тенекиите като гледам са в отлично състояние. бравос.
Мокет имаш ли. аз слагах наскоро и мога да ти дам съвети как да си направиш ако е много скапан или нямаш.
стъкла... олеле. ама добре си я захапал. успех. и тенекиите като гледам са в отлично състояние. бравос.
-
- потребител
- Мнения: 427
- Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: И като говорим за CAPRI
Супер е,с нетърпение ще чакам да го видя в завършен вид.Маи че има раздувки на калниците .Като гледам е със V 6 мотор.Каква кубатура е?
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 16 мар 2006, 00:38
- Модел на автомобила: Ford Capri III
- Status: Извън линия
Радвам се за проявения интерес
Двигателя е 2,8 V6 карбуратор. Всеки един елемент е пипнат. Оптичния тунинг е оригинален. Опитах се да намеря 3,0V6 но не успях.За 1-2 дни няма да успея да го сглобя. След боиядисване работя 5 месеца само по ходова част, двигател,горивна система, спирачна система.
Всеки който има проблем с частите и технически проблеми може да ми се обади. 0898 609464 Стенли. Имам и нови и втора употреба части. Кой каквото иска.
Успех
Всеки който има проблем с частите и технически проблеми може да ми се обади. 0898 609464 Стенли. Имам и нови и втора употреба части. Кой каквото иска.
Успех
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 16 мар 2006, 00:38
- Модел на автомобила: Ford Capri III
- Status: Извън линия
Сглобяване
Скоро ще приключа работа по пускането на двигателя и се насочвам към оборудване на купето.
Проблеми винаги има но не са страшни
.Поздрави на всички
Проблеми винаги има но не са страшни
.Поздрави на всички
- HePeDoBeH
- потребител
- Мнения: 153
- Регистриран: 15 мар 2006, 23:25
- Модел на автомобила: Scorpio 2.9i '88
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
- Status: Извън линия
:)
Капри-то е ненормално.Представям си как ще дърпа с туй моторче,като знам аз на моя кораб как опъва с почти същия двигател , е ...и една инжекция отгоре ама пък това вади много зъл вид засега
Колко се хвърли за боята?

-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 28 апр 2006, 00:54
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 EFI
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега
за да реставрираш една класика 6 месеца е малко време, най- малко година го виждам, освен ако не я ръчкаш по- цял ден (колицата), но този модел за годината в която излиза си е направо супер
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта