Проблем с запалването на мондео 1.8 дизел!!! Нужда от помощ
- gazetto
- потребител
- Мнения: 700
- Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :) - Местоположение: с.Опанец - Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с запалването на мондео 1.8 дизел!!!
Сега се сещам за нещо.Може и да не е вярно.Прегледай си кабелите от акумулатора до стартера.Данеби да има някой нагорял или недобре стегнат.За най-лесно пробвай да го запалиш директно като му дадеш на късо с една отверка или нещо подобно директно на шалтера и стартера.Ако завърти бързо тва е.
-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 08 ное 2009, 22:09
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8td 98g
- Status: Извън линия
Re: Проблем с запалването на мондео 1.8 дизел!!!
Стартера е напълно обслужен напълно върти та се не удържа
Първото нещо което направих беше да сложа клапан да не връща нафтата но всечко без резултат
Колеги много ме нема с компютрите та незнам ка точно дави дам да видите темата но все пак ще опитам http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... BE#p223650" onclick="window.open(this.href);return false;
Вижте и дайте мнения по въпроса???
Първото нещо което направих беше да сложа клапан да не връща нафтата но всечко без резултат
Колеги много ме нема с компютрите та незнам ка точно дави дам да видите темата но все пак ще опитам http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... BE#p223650" onclick="window.open(this.href);return false;
Вижте и дайте мнения по въпроса???
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 03 яну 2010, 21:12
- Модел на автомобила: ford courier
- Status: Извън линия
Re: Проблем с запалването на мондео 1.8 дизел!!!
Здравейте колеги,
Колата ми е FORD COURIER 92г. 1.8 дизел и имам същият проблем-стартера в началото ми върти много бавно,почти на умряло-смених акумолатора /сега съм с FAAM 80 a/h /,но проблема си остава ,свещите са наред и стартера е ремонтиран няколко пъти /сменени втулки и др./и пак нищо.Сега го паля така:подгрявам 2 пъти,завъртам ключа няколко пъти /за около 6-7 сек.всеки път/,после подгрявам пак и завъртам дълго за около 15-20 сек-това го повтарям 3-4 пъти и чак тогава стартера завърта бързо и запалва/а ако е много студено може и да не запали/.Става ясно ,че при такова зверско въртене, акумолатора го зареждам почти всяка вечер.Знам ,че двигателят е износен и няма необходимата компресия, но с колата си вадя хляба ,а основен ремонт не ми се прави сега. Чувал съм за добавката SX6000,която се сипвала в маслото и подобрявала компресията и запалването и както нямам друг изход накрая ще взема да я сложа и да става каквото ще.Моля ,ако някой има опит с тази добавка да го сподели ,или да даде някакъв съвет-ще му бъда благодарен !
Колата ми е FORD COURIER 92г. 1.8 дизел и имам същият проблем-стартера в началото ми върти много бавно,почти на умряло-смених акумолатора /сега съм с FAAM 80 a/h /,но проблема си остава ,свещите са наред и стартера е ремонтиран няколко пъти /сменени втулки и др./и пак нищо.Сега го паля така:подгрявам 2 пъти,завъртам ключа няколко пъти /за около 6-7 сек.всеки път/,после подгрявам пак и завъртам дълго за около 15-20 сек-това го повтарям 3-4 пъти и чак тогава стартера завърта бързо и запалва/а ако е много студено може и да не запали/.Става ясно ,че при такова зверско въртене, акумолатора го зареждам почти всяка вечер.Знам ,че двигателят е износен и няма необходимата компресия, но с колата си вадя хляба ,а основен ремонт не ми се прави сега. Чувал съм за добавката SX6000,която се сипвала в маслото и подобрявала компресията и запалването и както нямам друг изход накрая ще взема да я сложа и да става каквото ще.Моля ,ако някой има опит с тази добавка да го сподели ,или да даде някакъв съвет-ще му бъда благодарен !
- ecko_becko
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 04 авг 2009, 17:24
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.5V6 99' MK2 Turnier
- Status: Извън линия
Re: Проблем с запалването на мондео 1.8 дизел!!!
niki068 написа:Здравейте колеги,
Колата ми е FORD COURIER 92г. 1.8 дизел и имам същият проблем-стартера в началото ми върти много бавно,почти на умряло-смених акумолатора /сега съм с FAAM 80 a/h /,но проблема си остава ,свещите са наред и стартера е ремонтиран няколко пъти /сменени втулки и др./и пак нищо.Сега го паля така:подгрявам 2 пъти,завъртам ключа няколко пъти /за около 6-7 сек.всеки път/,после подгрявам пак и завъртам дълго за около 15-20 сек-това го повтарям 3-4 пъти и чак тогава стартера завърта бързо и запалва/а ако е много студено може и да не запали/.Става ясно ,че при такова зверско въртене, акумолатора го зареждам почти всяка вечер.Знам ,че двигателят е износен и няма необходимата компресия, но с колата си вадя хляба ,а основен ремонт не ми се прави сега. Чувал съм за добавката SX6000,която се сипвала в маслото и подобрявала компресията и запалването и както нямам друг изход накрая ще взема да я сложа и да става каквото ще.Моля ,ако някой има опит с тази добавка да го сподели ,или да даде някакъв съвет-ще му бъда благодарен !
Колега въпросната добавка съм я използвал лично 1 път и мой приятели също и останах невероятно изненадан от ефекта, имах Опел Омега 2,5 ТД която палеше на три цилиндъра сутрин на студено с много въртене на стартер а на топло пак с много въртене и претрисане на празен ход. Проблема с паленето се пооправи след смяна на комплект гарнитури на ГНП в сервиз Бош и пак там ми казаха, че притрисането ще остане защото съм имал проблем с предварението на ГНП-то и не можело да го регулират, мериха компресия(не ппомня колко беше) и казаха че е неравномерна и си трябва ремонт, след тази диагноза и леко объркан си купих въпросната добавка SX6000 и я метнах в ДВГ-то с ново масло и филтри по съвет на приятели....Резултата доиде след пробег около 350км.(имаше подобрение и в началото но малко) колата започна да работи равномерно, мотора утихна, паленето стана лесно и на топло и на студено. Сега карам Мондео 1,8тд и мисля при следващата смяна на масло да му сипя тази добавка.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с запалването на мондео 1.8 дизел!!!
Като се елиминира въздуха от тръбичките за съжаление остава проблемът с електронният блок и управляваните от него регулатори. Като вземат да заяждат или когато има слаби връзки на маса или захранване на електрониката, започва да пали трудно.
Трябва да се направи тест и ще си каже.
Трябва да се направи тест и ще си каже.
-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 08 ное 2009, 22:09
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8td 98g
- Status: Извън линия
Re: Проблем с запалването на мондео 1.8 дизел!!!
За какъв тест става въпрос колега и къде го правят като хората ?
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с запалването на мондео 1.8 дизел!!!
Диагностика на работата на горивната апаратура на двигателя и на електронния блок.
Ама не знам къде. Чух, че в Супердизел в София могат да четат и специалните форд-сигнали на електронния блок, а в Ямбол са доста добри за ремонт на помпата.
И аз очаквам да ми се наложи да ползвам такива услуги някой ден... затова се включвам.
Ама не знам къде. Чух, че в Супердизел в София могат да четат и специалните форд-сигнали на електронния блок, а в Ямбол са доста добри за ремонт на помпата.
И аз очаквам да ми се наложи да ползвам такива услуги някой ден... затова се включвам.
-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 08 ное 2009, 22:09
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8td 98g
- Status: Извън линия
Re: Проблем с запалването на мондео 1.8 дизел!!!
Колеги колата все още не пали но извесно време поне нямах проблеми с въздуха откакто сложих маркучи и скоби навсякаде Но днес маркуча преди помпата който съм слажил да е прозрачен пълен смехури и колата не иска да пали Кажете от каде е този въздух само отзад при резервоара не съм пипал и отдуло по тръбопровода за нафтата а отпред съм оставил само нагревателя за нафта но мисля че нее от него ???
Клапан авансатор на помпата чука като е на контакт но дали работи не знам Вече се предавам и почвам да се разочаровам от фордовете Яка подръжка и само проблеми Скоро ще го давам на скраб
???
Помагайте
Клапан авансатор на помпата чука като е на контакт но дали работи не знам Вече се предавам и почвам да се разочаровам от фордовете Яка подръжка и само проблеми Скоро ще го давам на скраб

Помагайте
- kazama1
- потребител
- Мнения: 177
- Регистриран: 22 сеп 2009, 17:41
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi 1998г.комби
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с запалването на мондео 1.8 дизел!!! Нужда от помощ
На първо време виж свещите,аз бях купил нови ,като имам същите проблеми и вчера се хванах и си сложих старите BOSH 11V ,новите бяха 10V ,пристегнах всички маркучи с техническа връв(тел) за проба и засега ми се струва е по добре ,но предстоят проби и изпитания,ще пиша пак.Специално за приспособлението за подгряване на нафта махни го,почти всички са махнати защото са проблемни.Поздрави ,ако намериш някакво решение пиши.
-
- потребител
- Мнения: 145
- Регистриран: 15 сеп 2007, 22:32
- Модел на автомобила: Мondeo 2.0TDCi 02г. комби
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с запалването на мондео 1.8 дизел!!! Нужда от помощ
lyub4o777 колега огледай си помпата за евентуални течове (сълзене на нафта), защото там от където тече със сигурност влиза въздух. Lucas помпите и въздуха са като Левски и ЦСКА изобщо не се понасят. Аз съм с Мондео 1.8тд смених си помпата обаче остана проблема с центровката, имам съмнение в така наречения авансатор или соленоидов клапан. В момента паля като теб с малко повече въртене защото има голямо предварение на впръскването, имам клапан от старата помпа и ще го сменя когато се оправи времето демек на пролет. Така че при теб може да е съвкупност от проблеми : смучене на въздух; зацепване на каишите (статичната центровка); авансатор (когато се износи и господ неможе да му помогне).
-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 08 ное 2009, 22:09
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8td 98g
- Status: Извън линия
Re: Проблем с запалването на мондео 1.8 дизел!!! Нужда от помощ
Колеги благодаря за мненията от всички има полза По въпроса с въздуха- заредих повечко нафта не че беше малко и се оправи значи има проблем с резервоара По въпроса с помпата аз там се съмнявам но не съм сигурен никой не казва когато чука авансатора дали работи на 100% Центровката на помпата не знам дали е на ред но така предполагам когато купих колата така си беше като смених ремъците същата работа Основния проблем е че колата винаги пали от първия път но многоооо бавно точно се отказваш а да пуснеш ключа и колата пали 

- gazetto
- потребител
- Мнения: 700
- Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :) - Местоположение: с.Опанец - Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с запалването на мондео 1.8 дизел!!! Нужда от помощ
Я кажи колата пуши ли и ако да какъв цвят.По тромава ли е.Веднага ли реагира на педала на газта.....По въпроса за въздуха виж това: http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=31533" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 08 ное 2009, 22:09
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8td 98g
- Status: Извън линия
Re: Проблем с запалването на мондео 1.8 дизел!!! Нужда от помощ
Като и дам повече газ в движение има черен дим но мисля да е в норма А сутрин сив и черен но не е много
Като и дам малко газ преди 2000 оборота малко се зачудва и тогава поема С въздуха засега е добре карам я с повече нафта че не ми се отвара резервоара.
Като и дам малко газ преди 2000 оборота малко се зачудва и тогава поема С въздуха засега е добре карам я с повече нафта че не ми се отвара резервоара.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта