добавка за масло..

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

добавка за масло..

Мнение от TIN » 18 мар 2006, 20:16

След смяната на маслото с 5w30 започна да тече по млако от някъде....целия двигател отдолу е омазан.....и при всяко палене по 3-4 капки масло на пода в гаража...
Днес махнах капака на двг-то...този отпред който покрива изпускателните колектори, и установих че теча е от едно късо маркуче, което влиза в ДВГ....( според мен идва от маслената помпа...)
Но явно няма какво да се направи....достъпа до него е почти невъзможен, а и не се знае то ли е спукано или капе от връзката му с блока...
Та въпроса ми е...тъй като колата не капеше преди....взех я преди месец....предишния собственник ми каза че е налял някакво белгийско масло, но по гъсто било.... дали една добавка за масло е решение на проблема ?
и ако да някакви идеи за подходяща ?

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 18 мар 2006, 21:45

Просто мини на по-гъсто масло. Другия вариант е да опиташ да натегнеш маркучето :roll: И трети е да доливаш ако съвсем по малко капе...

п.п. Преди капело ли е с друго масло или не знаеш?
Изображение

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 19 мар 2006, 07:34

Преди не е ...ще опитам днес да го натегна...

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 22 мар 2006, 04:23

тук (http://emk-33.com/viewforum.php?f=68&si ... faed8949ef" onclick="window.open(this.href);return false; )има малко литература за добавки ако искаш прочети.
*00133*

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 22 мар 2006, 08:52

Благодаря!
Казаха ми че това е от вентилацията на картера, някакъв филтър имало запушен...., утре вечер ще го сваляме...и ще пиша...
Няма да бързам с добавката....

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 24 мар 2006, 08:47

Oказа се от гарнитурата на главата ( според майстора), пропуска над изпускателните колектори, млако над 4 цилиндър....там ми казаха че била маслената помпа и предполагат че пропуска през гарнитурата ....препоръчаха ми да сипя добавка или да сменя маслото щяло да спре да капе, не си заслужавало да се сменя гарнитура....
Вие как мислите ?
И каква добавка би била подходяща...трявбало да бъде за пълна синтетика....карам с 5W30

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 24 мар 2006, 12:40

TIN написа:Oказа се от гарнитурата на главата ( според майстора), пропуска над изпускателните колектори, млако над 4 цилиндър....там ми казаха че била маслената помпа и предполагат че пропуска през гарнитурата ....препоръчаха ми да сипя добавка или да сменя маслото щяло да спре да капе, не си заслужавало да се сменя гарнитура....
Вие как мислите ?
И каква добавка би била подходяща...трявбало да бъде за пълна синтетика....карам с 5W30
Как така маслената помпа е до 4-ти цилиндър??? Или майстора ти не може да брои цилиндрите или си няма понятие от двигатели (и в двата случая смени майстора)?!?!

Помпата е от страната на ремъците - 4-ти цилиндър от страната на скоростната кутия.

Имий двигателя на пароструйка, карай го ден-два и иди при друг да ти огледа за течове. Във всички случаи НЕ слагай добавка във маслото!!! За какво иначе ще караш с такова масло, като ще му сипваш разни гадости (за твоя двигател 5W30 е точното масло)?

Гарнитура за главата (не за капака!) струва между 35 и 60 лв. (зависи какво искаш - от Гласер до МоторКрафт), един шлайф на главата струва 30-40 лв., работата на човека който ще оправи всичко това ще е Х лв. Помисли какво искаш да направиш.

В крайна сметка може изобщо да не е от гарнитуратат на глава, не бързай!

Изображение
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

снимки на теча и общото състояние на ДВГ

Мнение от TIN » 24 мар 2006, 18:33

от тук тече!!!
Точно под шпилката....но като че ли и по отгоре....

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 25 мар 2006, 02:08

Колега,не знам откъде тече,но мога да те посъветвам на Зетек никакви добавки да не слагаш,че лошо за ДВГто :wink:
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта