Проблемни ниски обороти Ескорт 1.8 16V '97

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Yamaha
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 29 мар 2006, 14:40
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16V '97
Местоположение: София
Status: Извън линия

Проблемни ниски обороти Ескорт 1.8 16V '97

Мнение от Yamaha » 29 мар 2006, 14:45

Имам проблем с ниските обороти, когато карам на празен ход играят между 700 и 1500, успокояват се 5-10 секунди след като спра. Понякога, но много по-рядко, играят и при спряла кола по същия начин. Случва се да загасне колата като пусна по инерция.
Някой да е имал подобен проблем?

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 29 мар 2006, 16:11

Бензинов и въздушен филтър сменял ли си? Катализатор, свещи кабели?
Изображение

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 29 мар 2006, 16:46

то май нее имало човек с ескорт,който да няма твоя проблем

Yamaha
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 29 мар 2006, 14:40
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16V '97
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Yamaha » 30 мар 2006, 09:21

mrdds написа:то май нее имало човек с ескорт,който да няма твоя проблем
И какво е решението? Насочете ме щом е толкова често срещан проблем :D

Иначе съм с нов въздушен филтър и нови свещи.
Катализатор, кабели и бензинов филтър не съм сменял.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 30 мар 2006, 10:43

Съжалявам, че ще бъда лаконичен, но нямам много време...
1. Провери вакуумните маркучета по инжекциона;
2. Провери дали кабелите ти светят на мноооого тъмно;
3. Сложи добавка за почистване на инжекторите, примерно STP с 20 кила бензин и покарай с по-височки обороти...
4. Горивен филтър сменян ли е (обикновено на 40 000км)
5. Прегледай всички кабели и връзки за наранена изолация и лоша връзка;
6. Имаш ли някой датчик, който не работи или уред, непоказващ коректно?
7 (може би трябва да е 1) Смени бензиностанцията :wink:

...и ако нищо от гореспоменатите неща не помогне - моторчето на дросела (почистване или в краен случай друго)

Yamaha
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 29 мар 2006, 14:40
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16V '97
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Yamaha » 30 мар 2006, 15:48

kEFi написа:Съжалявам, че ще бъда лаконичен, но нямам много време...
1. Провери вакуумните маркучета по инжекциона;
2. Провери дали кабелите ти светят на мноооого тъмно;
3. Сложи добавка за почистване на инжекторите, примерно STP с 20 кила бензин и покарай с по-височки обороти...
4. Горивен филтър сменян ли е (обикновено на 40 000км)
5. Прегледай всички кабели и връзки за наранена изолация и лоша връзка;
6. Имаш ли някой датчик, който не работи или уред, непоказващ коректно?
7 (може би трябва да е 1) Смени бензиностанцията :wink:

...и ако нищо от гореспоменатите неща не помогне - моторчето на дросела (почистване или в краен случай друго)
Много благодаря за конкретния отговор. Ако някой има други предложения да казва.

Sakyys
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 03 апр 2006, 03:16
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.6 16V 98год
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Sakyys » 03 апр 2006, 03:20

Имах сьщия проблем и решението му е смяна на регулатора на празния ход.Цената е около 170-180лв

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта