Вода вместо гориво!!! Не как, а кога?
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Вода вместо гориво!!! Не как, а кога?
Мисля, че грешиш малко.
Според публикуваната информация за разлика от водорода, Брауновия газ е по стабилен в смисъл не е толкова експлозивен. Бих ти препоръчал, ако имаш възможност да експериментираш с 4 пъти по-висока честота - 12MHz. Според светилата на науката тук някъде е честотата на най-лесен разпад. Вода поставена в концентрирано електромагнитно поле с тази честота започва спонтанен разпад на водород и кислород. Тогава и тока ще падне чувствително, но схемотехниката е малко по-трудна заради високата честота и трябва да мислиш за солидно екраниране. Мисълта ми за размерите бе, в каква степен може да се промени формата на електродите, че тези 225 кв.см да добият по-комрактна форма. Аз съм мислил за алуминиевите чашки, които се продават за крем карамел или някоя друга форма като цилиндър например.
За съжаление нямам нито условия, нито време да се занимавам в домашни условия, но по Скайпа са свързах с един човек, който се занимава с лазерно рязане и на практика може да отреже метал с каквато и да е форма и дебелина.
Остава само да попадна на читав чертеж и да му го пратя за изрязване.
Според публикуваната информация за разлика от водорода, Брауновия газ е по стабилен в смисъл не е толкова експлозивен. Бих ти препоръчал, ако имаш възможност да експериментираш с 4 пъти по-висока честота - 12MHz. Според светилата на науката тук някъде е честотата на най-лесен разпад. Вода поставена в концентрирано електромагнитно поле с тази честота започва спонтанен разпад на водород и кислород. Тогава и тока ще падне чувствително, но схемотехниката е малко по-трудна заради високата честота и трябва да мислиш за солидно екраниране. Мисълта ми за размерите бе, в каква степен може да се промени формата на електродите, че тези 225 кв.см да добият по-комрактна форма. Аз съм мислил за алуминиевите чашки, които се продават за крем карамел или някоя друга форма като цилиндър например.
За съжаление нямам нито условия, нито време да се занимавам в домашни условия, но по Скайпа са свързах с един човек, който се занимава с лазерно рязане и на практика може да отреже метал с каквато и да е форма и дебелина.
Остава само да попадна на читав чертеж и да му го пратя за изрязване.
-
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 27 авг 2008, 14:27
- Модел на автомобила: Mondeo 93' 2.0 16v Mondeo ST220 2,5Т
Corsa 99" 1.0 12v
Mondeo 99" 2.0 16v - Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Вода вместо гориво!!! Не как, а кога?
Да вметна само, мисля че алуминия не е подходящ за електроди заради електролита в машинката. Ако има нещо за екпериментиране мога да се включа до около 400 MHz. И аз попоглеждам писанките за ННО. Хаиде успех.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Вода вместо гориво!!! Не как, а кога?
Идеята е да се намери подходящата форма, а после вече може да се търси и подходящия материал, щанци и масово производство и т.н.
В устройството няма електролит, а само вода.
В устройството няма електролит, а само вода.
-
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 27 авг 2008, 14:27
- Модел на автомобила: Mondeo 93' 2.0 16v Mondeo ST220 2,5Т
Corsa 99" 1.0 12v
Mondeo 99" 2.0 16v - Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Вода вместо гориво!!! Не как, а кога?
nikolovvd написа:В устройството няма електролит, а само вода.
За такъв вариант за първи път чувам(чета). А какво прекарва ток през водата ?
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Вода вместо гориво!!! Не как, а кога?
Най-просто казано - боклуците.
Защото чистата вода, както и леда са изолатори.
Освен това се работи с променлив ток, а неговата задача е да разложи водата на водород и кислород.
Прегледай темата по-внимателно и ще разбереш.
Защото чистата вода, както и леда са изолатори.
Освен това се работи с променлив ток, а неговата задача е да разложи водата на водород и кислород.
Прегледай темата по-внимателно и ще разбереш.
- Shooter
- потребител
- Мнения: 310
- Регистриран: 01 дек 2007, 12:23
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TDI 1996 Turnier Ghia
Ford Mondeo нова пръчка комби 2009 - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Вода вместо гориво!!! Не как, а кога?
[quote="nikolovvd"]Мисля, че грешиш малко.
не съм казал че е нестабилен. затова и е известен като браунов газ. т.е. смес от кислородни и водородни атоми в стабилно състояние. много по експлозивен е от водорода и резултата пак е Н2О плюс един електрон. както и да е.
само с много херци работата няма да стане. нужно е и волтаж и ампераж за разбиване. волтажа на клетка не трябва да е над 2.4 волта. водата загрява и отделя пара вместо браунов газ което е вредно. за леките автомобили се препоръчват амперажи от 30 до 50А. при това положение 13...14 волта и 30 40А ток малко трудно ще се направи високочестотен генератор. затова и тези които се продават са с данни от 30 до 50А. хората са го сметнали и експериментирали.
относно материала то той е неръждаема стомана марка 316L . т.е. медицинска стомана. и тя не е вечна. платките с дебелина 0.9мм издържат 40000км. може и неръждаема стомана марка 304 но издържа около 4000км. след това е само ръжда. никой друг материал не става. за алуминиа ...абсурд. има модели с чашки но пак са 316L. забравих да кажа че плочките от стомана 316L поне тези които се продават в щатите са обработени допълнително с лазер и с електролит. това май ги оскъпява. в системата на генератора се налива дестилирана вода. всичко друго води до греене на системата и отделяне на пара. във водата се слага малко натриев хлорид за катализатор или калиев ако не се лъжа.
мога да кача схеми, чертежи но тук е трудно.
не съм казал че е нестабилен. затова и е известен като браунов газ. т.е. смес от кислородни и водородни атоми в стабилно състояние. много по експлозивен е от водорода и резултата пак е Н2О плюс един електрон. както и да е.
само с много херци работата няма да стане. нужно е и волтаж и ампераж за разбиване. волтажа на клетка не трябва да е над 2.4 волта. водата загрява и отделя пара вместо браунов газ което е вредно. за леките автомобили се препоръчват амперажи от 30 до 50А. при това положение 13...14 волта и 30 40А ток малко трудно ще се направи високочестотен генератор. затова и тези които се продават са с данни от 30 до 50А. хората са го сметнали и експериментирали.
относно материала то той е неръждаема стомана марка 316L . т.е. медицинска стомана. и тя не е вечна. платките с дебелина 0.9мм издържат 40000км. може и неръждаема стомана марка 304 но издържа около 4000км. след това е само ръжда. никой друг материал не става. за алуминиа ...абсурд. има модели с чашки но пак са 316L. забравих да кажа че плочките от стомана 316L поне тези които се продават в щатите са обработени допълнително с лазер и с електролит. това май ги оскъпява. в системата на генератора се налива дестилирана вода. всичко друго води до греене на системата и отделяне на пара. във водата се слага малко натриев хлорид за катализатор или калиев ако не се лъжа.
мога да кача схеми, чертежи но тук е трудно.
- Прикачени файлове
-
- hho.jpg
- hho generator
- (25.67 KБ) Свален 4093 пъти
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Вода вместо гориво!!! Не как, а кога?
Ето - само с магнитно поле.
http://www.youtube.com/watch?v=8Haj4BX0trU&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=8Haj4BX0trU&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта