Проблем с смукача
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 04 апр 2006, 08:03
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Проблем с смукача
Преди няма и месец взех един escort ot 85 ръчно добавян защото в таблото няма никъде принципно място за смyкач а оня просто си е направил дупка и сложил.Обаче жилото се скъса и сега се опитвам да го сменя обаче имам сериозни проблеми с прекарването на жилото(твърде много се върти и омотава).Въпроса ми е някой имал ли е подобен проблем и има ли някакво по рационално решение и ако е бил автоматичен смyкача то тогава кой модел карбуратор трябва да е този.На колата е добавена и газова уредба( тя в колко лошо състояние няма да коментирам)
P.s modela e GHIA
P.s modela e GHIA
За този двигател ги има и двата вида карбуратори- с автоматичен и ръчен смукач. Явно човека преди теб е сложил карб. с ръчен смукач заради проблемите с автоматичния(като се скапе смукача се купува нов карбуратор
) При мен беше същото и сложих с ръчен смукач. Проблема с дупката в таблото идва от това, че много трудно се намира ръчката за смукача към таблото(ако се огледаш би трябвало да видиш на таблото малко по-надолу и вляво от волана някъде капачка, която запушва мястото за ръчката.
Жилото на смукача трябва да има колкото може по-малко чупки, в смисъл да не се прегъва силно. Прецени, ако мястото което избрано не е подходящо го смени( стига да не станат много дупки по таблото). Аз пробих самата капачка, която е върху отвора за ръчката на смукача и закрепих "временно" ръчка от Москвич(метална, придава малко ретро стил
)

Жилото на смукача трябва да има колкото може по-малко чупки, в смисъл да не се прегъва силно. Прецени, ако мястото което избрано не е подходящо го смени( стига да не станат много дупки по таблото). Аз пробих самата капачка, която е върху отвора за ръчката на смукача и закрепих "временно" ръчка от Москвич(метална, придава малко ретро стил

-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 04 апр 2006, 08:03
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
начи аз с смyкача се оправих но като го огледах тоя карбуратор в момента които е сложен той се оказа еднокамерен .Та въпроса ми е дали не мога да си го сменя и откъде да търся и кой карбуратор работи добре с тоя двигател и дали е задължително да сменям и колекторния смукател или има карбуратори които си стават за тоя.Питам ако някой е минал през това вече така че да ме насочи... 

-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 04 апр 2006, 08:03
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
valboy написа:Аз също мислех да сменям моя карбуратор, но трябваше да сменя и всмукателния колектор, обаче не успях да открия. Трябваше да е от някакво изпълнение за Фиеста около 89-90г.
май ще трябва и колекторния смукател да си търся, натам вървят нещата.Въпроса ми е дали е възможно по моргите да си намеря от някоя друга която е пак 1.6(форд естествено) и дали стават и тея от 1.4 двигателите
-
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
- Status: Извън линия
Re: Проблем с смукача
Търсех тема за смукач и най-после намерих...макар че не се споменава моя двигател. Та точно това ми е въпросът - някой може ли да ме насочи при моя двигател кое му е автоматичния смукач. Имам проблем с паленето понякога и искам и това да проверя но до сега никога не съм го търсил и не го знам. Предварително благодая!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с смукача
Нямаш смукач на твоя автомобил.
Компютъра наблюдава състоянието на двигателя от една камара датчици и взема решение какво да го прави
Компютъра наблюдава състоянието на двигателя от една камара датчици и взема решение какво да го прави

-
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
- Status: Извън линия
Re: Проблем с смукача
Благодаря paci ! Щом като е така ще ме насочиш ли към кой датчик да се насоча. Проблемът е следният - като е студена колата след запалване работи добре но ако подам газ макар и съвсем за кратко и пак я оставя на празен ход, изгубва обороти и угасва. Ако пък направо тръгна върви но ако изключа от скорост и я оставя пак на празен ход , пак угасва. Не го прави редовно а в произволни моменти. И тази сутрин беше върха - запалих както обикновено и без да форсирам само след 3-4 сек. угасна. Запалих повторно (макар и малко по-трудно) - пак същата работа. Запалих трети път но доста трудно наложи се да права изпълнения с педала на газта. Задържа и после нямаше проблеми. Това ми се случва за пръв път . Имам я вече пета година, палил съм без проблеми и при минус 23 градуса без да ми гасне , без да пипам педала на газта...а сега нещо става ?????
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с смукача
Разрови и чети форума.
И на друго място е питано по този проблем.
Ще намериш теми за MAF, клапан за празен ход, TPS и т.н.
Има вероятност и някой температурен датчик да не е в час и да лъже компа за състоянието на двигателя.
И на друго място е питано по този проблем.
Ще намериш теми за MAF, клапан за празен ход, TPS и т.н.
Има вероятност и някой температурен датчик да не е в час и да лъже компа за състоянието на двигателя.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 20 госта