Проблем с смукача

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
daka
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 04 апр 2006, 08:03
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Проблем с смукача

Мнение от daka » 04 апр 2006, 09:22

Преди няма и месец взех един escort ot 85 ръчно добавян защото в таблото няма никъде принципно място за смyкач а оня просто си е направил дупка и сложил.Обаче жилото се скъса и сега се опитвам да го сменя обаче имам сериозни проблеми с прекарването на жилото(твърде много се върти и омотава).Въпроса ми е някой имал ли е подобен проблем и има ли някакво по рационално решение и ако е бил автоматичен смyкача то тогава кой модел карбуратор трябва да е този.На колата е добавена и газова уредба( тя в колко лошо състояние няма да коментирам)

P.s modela e GHIA

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 04 апр 2006, 10:32

С какъв двигател е този Ескорт?

daka
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 04 апр 2006, 08:03
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от daka » 06 апр 2006, 08:51

1.6 karburator

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 06 апр 2006, 10:10

За този двигател ги има и двата вида карбуратори- с автоматичен и ръчен смукач. Явно човека преди теб е сложил карб. с ръчен смукач заради проблемите с автоматичния(като се скапе смукача се купува нов карбуратор :cry: ) При мен беше същото и сложих с ръчен смукач. Проблема с дупката в таблото идва от това, че много трудно се намира ръчката за смукача към таблото(ако се огледаш би трябвало да видиш на таблото малко по-надолу и вляво от волана някъде капачка, която запушва мястото за ръчката.
Жилото на смукача трябва да има колкото може по-малко чупки, в смисъл да не се прегъва силно. Прецени, ако мястото което избрано не е подходящо го смени( стига да не станат много дупки по таблото). Аз пробих самата капачка, която е върху отвора за ръчката на смукача и закрепих "временно" ръчка от Москвич(метална, придава малко ретро стил :lol: )

daka
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 04 апр 2006, 08:03
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от daka » 06 апр 2006, 21:44

начи аз с смyкача се оправих но като го огледах тоя карбуратор в момента които е сложен той се оказа еднокамерен .Та въпроса ми е дали не мога да си го сменя и откъде да търся и кой карбуратор работи добре с тоя двигател и дали е задължително да сменям и колекторния смукател или има карбуратори които си стават за тоя.Питам ако някой е минал през това вече така че да ме насочи... :)

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 06 апр 2006, 22:33

Аз също мислех да сменям моя карбуратор, но трябваше да сменя и всмукателния колектор, обаче не успях да открия. Трябваше да е от някакво изпълнение за Фиеста около 89-90г. :(

daka
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 04 апр 2006, 08:03
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от daka » 07 апр 2006, 09:07

valboy написа:Аз също мислех да сменям моя карбуратор, но трябваше да сменя и всмукателния колектор, обаче не успях да открия. Трябваше да е от някакво изпълнение за Фиеста около 89-90г. :(

май ще трябва и колекторния смукател да си търся, натам вървят нещата.Въпроса ми е дали е възможно по моргите да си намеря от някоя друга която е пак 1.6(форд естествено) и дали стават и тея от 1.4 двигателите

веден
потребител
потребител
Мнения: 185
Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
Status: Извън линия

Re: Проблем с смукача

Мнение от веден » 07 юни 2008, 13:48

Търсех тема за смукач и най-после намерих...макар че не се споменава моя двигател. Та точно това ми е въпросът - някой може ли да ме насочи при моя двигател кое му е автоматичния смукач. Имам проблем с паленето понякога и искам и това да проверя но до сега никога не съм го търсил и не го знам. Предварително благодая!

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Проблем с смукача

Мнение от paci » 07 юни 2008, 14:16

Нямаш смукач на твоя автомобил.
Компютъра наблюдава състоянието на двигателя от една камара датчици и взема решение какво да го прави :)

веден
потребител
потребител
Мнения: 185
Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
Status: Извън линия

Re: Проблем с смукача

Мнение от веден » 07 юни 2008, 15:09

Благодаря paci ! Щом като е така ще ме насочиш ли към кой датчик да се насоча. Проблемът е следният - като е студена колата след запалване работи добре но ако подам газ макар и съвсем за кратко и пак я оставя на празен ход, изгубва обороти и угасва. Ако пък направо тръгна върви но ако изключа от скорост и я оставя пак на празен ход , пак угасва. Не го прави редовно а в произволни моменти. И тази сутрин беше върха - запалих както обикновено и без да форсирам само след 3-4 сек. угасна. Запалих повторно (макар и малко по-трудно) - пак същата работа. Запалих трети път но доста трудно наложи се да права изпълнения с педала на газта. Задържа и после нямаше проблеми. Това ми се случва за пръв път . Имам я вече пета година, палил съм без проблеми и при минус 23 градуса без да ми гасне , без да пипам педала на газта...а сега нещо става ?????

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Проблем с смукача

Мнение от paci » 07 юни 2008, 15:25

Разрови и чети форума.
И на друго място е питано по този проблем.
Ще намериш теми за MAF, клапан за празен ход, TPS и т.н.

Има вероятност и някой температурен датчик да не е в час и да лъже компа за състоянието на двигателя.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 20 госта