Как да отворя това съединение?
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Как да отворя това съединение?
Преди време питах за тия джаджи, ама не открих темата.
Та въпроса ми е как се разкопчават тия неща, ами ако ги отворя с помоща на ъглошлайфа? След това може ли да се махнат старите закопчалки и да сложа нови /от къде да намеря/ и инструмент да ги закопчея?
Та въпроса ми е как се разкопчават тия неща, ами ако ги отворя с помоща на ъглошлайфа? След това може ли да се махнат старите закопчалки и да сложа нови /от къде да намеря/ и инструмент да ги закопчея?
Небойте се роби Спартак е с вас!
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
След като срязах тръбите на климатика си, разгадах как се отварят тия съединения. Повече време рязах отколкото да отворя надата.
Някой колеги знаят как се отварят, ама си премълчаха /инструметите били много скъпи ама ела в София, друг купи маркуча пък ще видим/ МАЙНА*А ИМ
! Щях да си спестя доста ядове, време и пари.
Номера всъщост е да се изтика пружината навън към периферията на надата за да освободи чопа на другата тръба и да се изтеглят една от друга. "О" пръстените държад налягането. Пружината е като на семерингите, малко с по-голям диаметър но по форма са същите.
От добра воля и колегиалност, и на пук на всички знаещи и мълчящи, пускам снимков материал. И на един да му свърши работа, ще съм адски доволен.
А затварянето ще го изпробвам тия дни, предполагам ще използвам 2 тънки /около 0,5-0,8мм/ ламаримки. Извити така, че като ги събера да образуват цилиндър. Абе който ги отвори и види какво представляват, бързо ще се сети как да ги затвори.
p.s. При затваряне не се нуждаете от никаква ламаринка, както предполагах по-горе, натискаш и готово!

Някой колеги знаят как се отварят, ама си премълчаха /инструметите били много скъпи ама ела в София, друг купи маркуча пък ще видим/ МАЙНА*А ИМ

Номера всъщост е да се изтика пружината навън към периферията на надата за да освободи чопа на другата тръба и да се изтеглят една от друга. "О" пръстените държад налягането. Пружината е като на семерингите, малко с по-голям диаметър но по форма са същите.
От добра воля и колегиалност, и на пук на всички знаещи и мълчящи, пускам снимков материал. И на един да му свърши работа, ще съм адски доволен.
А затварянето ще го изпробвам тия дни, предполагам ще използвам 2 тънки /около 0,5-0,8мм/ ламаримки. Извити така, че като ги събера да образуват цилиндър. Абе който ги отвори и види какво представляват, бързо ще се сети как да ги затвори.
p.s. При затваряне не се нуждаете от никаква ламаринка, както предполагах по-горе, натискаш и готово!

- Прикачени файлове
Последна промяна от aaleks на 12 апр 2006, 15:07, променено общо 1 път.
Небойте се роби Спартак е с вас!
- Паци
- потребител
- Мнения: 113
- Регистриран: 20 мар 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 16V Zetec S 90Hp
- Status: Извън линия
aaleks, така е човекcossy написа:Кофти, но от друга страна колегите си пазят занаята, какво да се правиИначе темата е супер, браво

Поне ти сега се бори и следващия изкочил с такъв проблем ще ти е благодарен. Така и аз заради тъпия ми комутатор се влачих месеци а е сега valboy 2 дена и е "на крака"

Последна промяна от Паци на 09 апр 2006, 23:57, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта