Теч от двата картера на Форд Фокус 1.8TDI 2000г.
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 29 мар 2008, 20:50
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 tdi
- Status: Извън линия
Теч от двата картера на Форд Фокус 1.8TDI 2000г.
Моля за съвет!
Тъй като ми писна като спирам да оставам по капка две масло под колата реших да видя дали мога да отстраня проблема. По принцпип на 10 000км съм долял само 1л масло, а и като се има на впредвид, че като го смених не бях на макс нямам големи загуби на масло, но следите са неприятни.
Въпроса ми е дали си заслужава цапането и дали само със смяна на гарнитура ще отсраня проблема (мисля че не е спукан)?
А и ако някой може да ми каже какво е това " Теч от охладителната мудина" и ако е възможно пояснение къде или как се оправя?
Благодаря предварително за съдействието.
Тъй като ми писна като спирам да оставам по капка две масло под колата реших да видя дали мога да отстраня проблема. По принцпип на 10 000км съм долял само 1л масло, а и като се има на впредвид, че като го смених не бях на макс нямам големи загуби на масло, но следите са неприятни.
Въпроса ми е дали си заслужава цапането и дали само със смяна на гарнитура ще отсраня проблема (мисля че не е спукан)?
А и ако някой може да ми каже какво е това " Теч от охладителната мудина" и ако е възможно пояснение къде или как се оправя?
Благодаря предварително за съдействието.
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Теч от двата картера на Форд Фокус 1.8TDI 2000г.
Картера на 1.8 TDdi няма гарнитура, уплътнява се със силикон. Ако не те мързи можеш да го демонтираш, да почистиш стария хубаво и да му сложиш нов. И при мен го има тоз теч, но не е от картера, макар че скоро го демонтираха. Омаслява някъде отгоре.... неприятно е и дано не е опасно.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 20 госта