Теч от двата картера на Форд Фокус 1.8TDI 2000г.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
slinkara
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 29 мар 2008, 20:50
Модел на автомобила: ford focus 1.8 tdi
Status: Извън линия

Теч от двата картера на Форд Фокус 1.8TDI 2000г.

Мнение от slinkara » 20 апр 2010, 13:52

Моля за съвет!
Тъй като ми писна като спирам да оставам по капка две масло под колата реших да видя дали мога да отстраня проблема. По принцпип на 10 000км съм долял само 1л масло, а и като се има на впредвид, че като го смених не бях на макс нямам големи загуби на масло, но следите са неприятни.
Въпроса ми е дали си заслужава цапането и дали само със смяна на гарнитура ще отсраня проблема (мисля че не е спукан)?
А и ако някой може да ми каже какво е това " Теч от охладителната мудина" и ако е възможно пояснение къде или как се оправя?

Благодаря предварително за съдействието.

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Теч от двата картера на Форд Фокус 1.8TDI 2000г.

Мнение от Doin » 20 апр 2010, 15:27

Картера на 1.8 TDdi няма гарнитура, уплътнява се със силикон. Ако не те мързи можеш да го демонтираш, да почистиш стария хубаво и да му сложиш нов. И при мен го има тоз теч, но не е от картера, макар че скоро го демонтираха. Омаслява някъде отгоре.... неприятно е и дано не е опасно.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 20 госта