проблем с оборотите

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
p361t0
потребител
потребител
Мнения: 41
Регистриран: 14 яну 2010, 22:28
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.6 16v 90Hp 95 набор. Mk 3,5
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

проблем с оборотите

Мнение от p361t0 » 08 юни 2010, 21:01

Ичетах почти целия форум но не открих решение на проблема, колата е от профила ми . Сутрин като запаля на бензин първоначално добре, но после почват да играя оборотите и понякога гасне, на топъл двигател няма проблем.Като съм на газ са добре на студен двигател сутрин.С обикновенна газова съм.Но понякога като спра на кръстовище на газ и оборотите почват да играят и пак понякога гасне но това не го прави винаги, а също така и понякога си дига сама обороти до 1500-2000 на газ.И тези мизерии на газ ги прави по често като загрее колата по рядко на студен двигател.Смених кабели ,свещи.Ще черпя ако някои си има представа от какво е това.

Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: проблем с оборотите

Мнение от baro » 08 юни 2010, 21:30

Колега като начало пробвай да си изчистиш клапана за празен ход.Малко е играчка защото е набутан под дроселната клапа трябва да свалиш и нея леко с гарнитурата ,а за по сигурно си вземи силикон за гарнитури че може после да почне да смуче въздух което също е проблем.А самия клапан се държи на 3 болчета с ключе 8 ги развиваш и внимателно го издърпваш.Аз моя го чистих 2 пъти ефект има ,също така изчисти дроселната клапа .Ползвай някакъв разтворил например кореселин .Забравих да кажа също така ще ти трябва и комплект торхсове,за да развиеш дроселната клапа .Виж този линк какво представлява клапана.http://www.smolian.eu/ford/" onclick="window.open(this.href);return false;

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: проблем с оборотите

Мнение от Edinuser » 08 юни 2010, 22:28

Колега огледай си и дали не смуче въздух от някъде - вакуумни линии, предпазни клапани на газовата (ако имаш такива - трябва да прилепват плътно!) и т.н.

p361t0
потребител
потребител
Мнения: 41
Регистриран: 14 яну 2010, 22:28
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.6 16v 90Hp 95 набор. Mk 3,5
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: проблем с оборотите

Мнение от p361t0 » 09 юни 2010, 00:34

Мерси много колеги ще пробвам с чистене на дросела и клапана.Въздух не смуче това го гледах.Пак мерси за отговора ще пиша какшо е станало.

p361t0
потребител
потребител
Мнения: 41
Регистриран: 14 яну 2010, 22:28
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.6 16v 90Hp 95 набор. Mk 3,5
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: проблем с оборотите

Мнение от p361t0 » 10 юни 2010, 23:40

Изчистих дроселната клапа клапана за празния ход има малко подобрение ама пак си ги прави тези мизерии.Незнам вече да не е ламбда сондата да е преебана нещо незнам.Възможно ли е да е от нея колеги.И лошото е че не мога да я закарам на диагностика, защото неможем да намерим буксата.Няма я никаде нито в краката някаде нито отпред при двигателя.Забелязах че на копютъра имам едно капаче от долна страна отворих го и видях платка ама завършва като букса мъшка.Нещо като старите дискети за игрите така завършва възмоно ли е това да е буксата?

Revell
потребител
потребител
Мнения: 425
Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: проблем с оборотите

Мнение от Revell » 11 юни 2010, 13:26

Това не е за диагностика. Ако си с ECC IV компютър виж къде отиват кабелите от 17 и 48 пин на куплонга му. При мен Escort '92 излизат на троен куплунг точно до ЕDIS модула. При мен правеше такива мизерии като не ми работеше VSS(Vehicle Speed Sensor), който е на скоростната курия. При зацапан MAF също може да се получи или при лош TPS. Пиши за развитие :wink:

p361t0
потребител
потребител
Мнения: 41
Регистриран: 14 яну 2010, 22:28
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.6 16v 90Hp 95 набор. Mk 3,5
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: проблем с оборотите

Мнение от p361t0 » 12 юни 2010, 16:53

Значи проблема си остава не мога да го реша.И да кажа проблема как е точно.Значи сутрин като запаля оборотите играят между 500-1500 и като подам газ глъхне и после се изфорсира или мн трудно се форсира.Това става въпрос за бензин на газ няма такъв проблем.Чистих дроселна клапа клапана за празен ход, за маф не съм сигорен правелно ли съм го изчистил пръсках го с спрей за контакти докато се изчисти.Няма извадени маркучи за вакуум.Вече не знам а искам да карам колата на бензин вече.
Поздрави и благодаря на отзовалите се.

Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: проблем с оборотите

Мнение от baro » 12 юни 2010, 17:33

И при мен колега колата не върви на бензин и вече се съмнявам за мръсни дюзи но още не съм се наканил да ги изчистя на ултразвук.

p361t0
потребител
потребител
Мнения: 41
Регистриран: 14 яну 2010, 22:28
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.6 16v 90Hp 95 набор. Mk 3,5
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: проблем с оборотите

Мнение от p361t0 » 13 юни 2010, 22:43

Датчика на дроселовата клапа може ли да се сваля и да се чисти?И може ли да ми прави тези мизерии от датчика който се намира на колекторните траби като махнеш дроселната клапа се вижда?

Revell
потребител
потребител
Мнения: 425
Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: проблем с оборотите

Мнение от Revell » 14 юни 2010, 10:33

Да може, това е тояно TPS-a (дроселова клапа).

kotyo
потребител
потребител
Мнения: 66
Регистриран: 04 май 2006, 00:08
Модел на автомобила: MONDEO1.8 16v `94
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: проблем с оборотите

Мнение от kotyo » 14 юни 2010, 15:15

Като за начало един ресет и обучение на компа. Понякога се ошашква и прави подобни простотии. Ако въздушния филтър е на повече от 6-7х.км също не е лошо да се смени, че с тия злостни прахоляци се задръства за нула време..

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта