Скъсан ангренажен ремък

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от venom4o » 16 юни 2010, 08:49

Знам ,че за камерата 1мм е адски много и това променя и сгъстява мотора ,но тук става въпрос за 1-2 десети от мм не мисля ,че ще усети разлика от сгъстяване на дизелов мотор който си има 20-30 бара компресия

freeqwerty
потребител
потребител
Мнения: 167
Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
Местоположение: София Красна Поляна
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от freeqwerty » 18 юни 2010, 18:44

На това мондео главата е чугунена,а и при скъсан ремък глвата не се шлайфа.Само при прегряване на двигателя,а и до колкото знам се шлайва алуминиевата глава.

Потребителски аватар
vanko
потребител
потребител
Мнения: 315
Регистриран: 23 юни 2007, 21:10
Модел на автомобила: Ford Galaxy-1.9 TDI- 90hp "98;KiA c'eed 1.6 CRDi
Местоположение: pleven
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от vanko » 18 юни 2010, 22:03

Няма накаде много много да се шлаифа позволява съвсем малко да се отнема не е като при бензиновите двигатели
Изображение

valio_kostov
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 01 дек 2009, 22:19
Модел на автомобила: Форд ескорт 1.8Д
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от valio_kostov » 21 юни 2010, 01:03

За горивната камера на дизелака мисля, че повечето от нея се формира от буталото. На него има две вдлъбнати, които според мен играят роля на горивна камера. А главата определено е КОООООРЕННО различна от бензиновата. Ми то тва нещо си е почти равно и не знам какъв шлайв може да понесе (1, 2 десети може би). Разбирачите да кажат. Аз вчера си отворих счупения двигател и останах мн изненадан, че по буталата се бяха отбелязали смукателните клапани (на някои повече, на други по малко :D ) и за това ми е странно какво шлайфане може да понесе кратуната.

gosho_ford
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 30 юни 2009, 23:55
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi
Местоположение: гр. Кнежа
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от gosho_ford » 13 юли 2010, 20:07

Колеги,
колата патува в мометна към нас на ремарке.

Някои имали схема на мотора на това чудо защото ще свалям главата тия дена да видя пораженията и ме е страх да не оплескам нещо?

Потребителски аватар
vanko
потребител
потребител
Мнения: 315
Регистриран: 23 юни 2007, 21:10
Модел на автомобила: Ford Galaxy-1.9 TDI- 90hp "98;KiA c'eed 1.6 CRDi
Местоположение: pleven
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от vanko » 13 юли 2010, 22:09

Mr.StealboY написа:Ха,да попитам аз на дизеловия двигател от кои компоненти се сформира горивната камера?

и от към Буталото колега се формира
Изображение

gosho_ford
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 30 юни 2009, 23:55
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi
Местоположение: гр. Кнежа
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от gosho_ford » 14 юли 2010, 11:26

gosho_ford написа:Колеги,
колата патува в мометна към нас на ремарке.

Някои имали схема на мотора на това чудо защото ще свалям главата тия дена да видя пораженията и ме е страх да не оплескам нещо?
Ъп!

gosho_ford
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 30 юни 2009, 23:55
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi
Местоположение: гр. Кнежа
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от gosho_ford » 19 юли 2010, 23:47

хии, малко развитие на темата!
Днес почнах да разглобявам форделата, трябваха ми 3 часа да сваля предпазителя на ремъка, ремъка ( каквото е останало от него, самите зъби на от ремъка ги събрах в шепа), водна помпа (с изхвръкнала шайба) и др. Та свалих аз теа неща с триста зора, като мислехме да пробваме първо само да сменим ремъка и да пробваме тукувиж клапаните не са криви или нещо друго :) ( някои майстори ми казваха първо да пробвам само да сменя ремъка... други да свалям направо главата и така аз реших първото) обаче, като разглобихме всичко и гванах колелото на разпределителния вал и пробвах да го завъртя то не помръдна в нието една посока при доста голямо усилие! Да Ви питам това не е ли 100% признак на криви клапани или строшено нещо в главата?
Утре ще отворя капака на клапаните, че днес неостана време.

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4603
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от S_C » 20 юли 2010, 07:13

Отваряй смело!
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

gosho_ford
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 30 юни 2009, 23:55
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi
Местоположение: гр. Кнежа
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от gosho_ford » 20 юли 2010, 08:54

S_C написа:Отваряй смело!
Да разбирам ли, че щом не се върти колелото на разпределителния вал същия е блокирал ?

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от urgan » 20 юли 2010, 09:26

12485837% е ударила клапани, няма какво да се занимаваш с глупости отваряй я за да видиш какво е положението. Преди седмица видях една омега Б шестак как беше ударила клапани. Клапаните се бяха забили в буталата, а свещите приличаха на маргаритки.
Изображение

gosho_ford
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 30 юни 2009, 23:55
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi
Местоположение: гр. Кнежа
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от gosho_ford » 20 юли 2010, 09:43

urgan написа:12485837% е ударила клапани, няма какво да се занимаваш с глупости отваряй я за да видиш какво е положението. Преди седмица видях една омега Б шестак как беше ударила клапани. Клапаните се бяха забили в буталата, а свещите приличаха на маргаритки.
оХ, добре... днес продължавам да разглобявам :(
много е непристъпно- поне за ангренажа, за главата няма да е така ... лошото е че са некви еврейски ключове и разни гайчни номер 15..18 ..

Колеги ползвах търсячката но неоткрих кои знае какво та ако някои знае или има подобна тема за свваляне на главата и зацепване на ангренажа да я предостави.Благодаря

Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от baro » 20 юли 2010, 16:17

Колега здравей ,по темата от някое ръководство трябва да намериш какъв е реда за развиване и навиване болтовете на главата и съответно с какъв момент на стягане .А за зацепване на ремъците виж тук http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 31607b.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;. Успех.

gosho_ford
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 30 юни 2009, 23:55
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi
Местоположение: гр. Кнежа
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от gosho_ford » 20 юли 2010, 16:55

baro написа:Колега здравей ,по темата от някое ръководство трябва да намериш какъв е реда за развиване и навиване болтовете на главата и съответно с какъв момент на стягане .А за зацепване на ремъците виж тук http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 31607b.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;. Успех.
Според мен реда за оттягане е същия както при затягането!? По интересни са белезите при слагане на ремъка... не съм го правил досега но винаги има първи път...мисля че няма да е някво китайско писмо :D:

edit: това ли е реда за затягане : 10 4 2 6 8 ако някои зане колко килограма или NM се стягат ще съм му благодарен :)
7 5 1 3 9

Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от baro » 20 юли 2010, 19:42

Kолега виж тук http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 43703t.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; е реда на завиване а тук са дадени моментите на стягане http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 43783x.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; .Успех

gosho_ford
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 30 юни 2009, 23:55
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi
Местоположение: гр. Кнежа
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от gosho_ford » 20 юли 2010, 22:46

baro написа:Kолега виж тук http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 43703t.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; е реда на завиване а тук са дадени моментите на стягане http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 43783x.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; .Успех
Благодаря колега :)
Има продължение на темата, днес продължих да разглобявам и ми останаха само болтовете които държат главата. Само да спомена,че за пръв път разглабям такъв дизел и то на форд и мога да кажа че всичко е толкова припряно и неудобно за работа...всичко е толкова сгръчкано та неможе да се бърка от никъде- ужассс....Но щом съм стигнал до тук занчи може.
Така, махна и капака на клапаните и да ви кажа видимо отгоре няма нищо на клапаните и на вала...притесняваме само първия клапан на първи цилиндър (откъм ангренажа) че е леко вдлъбнат т.е нее като останалите но не личи това да е стало под натиск т.е мисля че си е така този калпан а дали е така ще каже някои от вас който е по в час с това?

Изображение

Изображение

Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от baro » 21 юли 2010, 01:38

Колега така като гледам имаш доста неща още за сваляне.Продължавай да ни държиш в течение на нещата.

gosho_ford
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 30 юни 2009, 23:55
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi
Местоположение: гр. Кнежа
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от gosho_ford » 21 юли 2010, 08:44

baro написа:Колега така като гледам имаш доста неща още за сваляне.Продължавай да ни държиш в течение на нещата.
ааа не не. това е преди да сваля разп. вал, кулер, изпъскателните колектори, горивен филтър и още разни други :D: ама спрях до тук че нямам такъв евреиски ключ за главата и ключ за дюзите :(
Някои няма ли си наидея защо първия клапан е различен от останалите т.е малко вдлъбнат?

Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от baro » 21 юли 2010, 11:13

Здравей ако клапана не е натиснат от гърбицата на вала и стои по надолу от другите значи е крив и не може да затвори напълно.Наскоро видях глава на 1.8 Т 20 вентила ударила клапани ами от 20 само 8 не бяха криви.

gosho_ford
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 30 юни 2009, 23:55
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi
Местоположение: гр. Кнежа
Status: Извън линия

Re: Скъсан ангренажен ремък

Мнение от gosho_ford » 21 юли 2010, 12:05

baro написа:Здравей ако клапана не е натиснат от гърбицата на вала и стои по надолу от другите значи е крив и не може да затвори напълно.Наскоро видях глава на 1.8 Т 20 вентила ударила клапани ами от 20 само 8 не бяха криви.

Ами не този не ми се вижда да е ударен отгоре от разпределителя просто май си е такъв- много странно! Ще трябва да вана да го снимам да може да се види.
След като съм махнал разпределителния вал нали трябва всички клапани да са еднакво изпъкнали?
Имам клапани с различно положение на изпъкналост това трябва да е сигурен признах на криви клапани…
Ще видя дано намеря днес такъв ключ че той си е доста голяма еврейска звезда 

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 19 госта