продължава да се ..... с мен
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
продължава да се ..... с мен
Така за тези който си спомнят какъв проблем имам продължавам да разпитвам, защото повярвайте ми на прага съм да откача!
Паля сутрин - пали от раз с 4 цилиндъра!
паля на топъл двигател след, около 20-30 мин. почивка - едвам пали, като запали се дави, някои от цилиндрите не сработват, трябва да я форсирам на над 2000, и евентуално да влезе в режим. След 1 мин. работи вече перфектно. Не гасне.
Най сетне се сетих че може да е от смукача (автоматичен). Има ли някаква регулировка, може ли да се е прецакал, може ли да се смени или поправи. Карбуратор - Вебер V2. Помогнете ако можете! Благодаря ви предварително на всички които са си направили усилието дори да прочетат моята болка, а тя е голяма


Паля сутрин - пали от раз с 4 цилиндъра!
паля на топъл двигател след, около 20-30 мин. почивка - едвам пали, като запали се дави, някои от цилиндрите не сработват, трябва да я форсирам на над 2000, и евентуално да влезе в режим. След 1 мин. работи вече перфектно. Не гасне.
Най сетне се сетих че може да е от смукача (автоматичен). Има ли някаква регулировка, може ли да се е прецакал, може ли да се смени или поправи. Карбуратор - Вебер V2. Помогнете ако можете! Благодаря ви предварително на всички които са си направили усилието дори да прочетат моята болка, а тя е голяма


Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- nld
- потребител
- Мнения: 110
- Регистриран: 20 апр 2005, 19:19
- Модел на автомобила: Форд Сиера 1.8 CL
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
аз съм за смяна на смукача /автоматичен/, но майстора ме посъветва това да стане малко преди зимата, но все пак нямам чак такъв проблем като теб, само зимата. Та, по думите на разбиращия в смукача имало някаква мембрана, която се скапвала, не воже да се ремонтира, и най-интересното части за смукач в БГ нямало и ги поръчвали от Германия
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Не разбирам много от карбуратори, но имам един въпрос - как се управлява карба какъв въздух да смуче (студен или горещ от колекторите) и има ли двигателя система за вторично изгаряне на отработените газове? Защото по описаните от теб признаци (поне от моята камбанария, колкото и ниска да е) почти единствената променлива при смесването на горивото в случая е температурата (е, и положението на клапата разбира се) и/или състава и като съотношение....
Другия вариянт е смукача ти да връща трудничко. В смисъл (доколкото си спомням от опела на баща ми) сутрин като пали - пълен смукач и пали от раз, но след това трябва за се връща смукача постепенно, защото почва да работи на 3, на 2 цилиндъра и ...кюф
предполагам ме разбираш какво искам да ти кажа?!
Другия вариянт е смукача ти да връща трудничко. В смисъл (доколкото си спомням от опела на баща ми) сутрин като пали - пълен смукач и пали от раз, но след това трябва за се връща смукача постепенно, защото почва да работи на 3, на 2 цилиндъра и ...кюф

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта