продължава да се ..... с мен

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

продължава да се ..... с мен

Мнение от ewgeny » 25 май 2005, 02:22

Така за тези който си спомнят какъв проблем имам продължавам да разпитвам, защото повярвайте ми на прага съм да откача! :evil:
Паля сутрин - пали от раз с 4 цилиндъра!
паля на топъл двигател след, около 20-30 мин. почивка - едвам пали, като запали се дави, някои от цилиндрите не сработват, трябва да я форсирам на над 2000, и евентуално да влезе в режим. След 1 мин. работи вече перфектно. Не гасне.
Най сетне се сетих че може да е от смукача (автоматичен). Има ли някаква регулировка, може ли да се е прецакал, може ли да се смени или поправи. Карбуратор - Вебер V2. Помогнете ако можете! Благодаря ви предварително на всички които са си направили усилието дори да прочетат моята болка, а тя е голяма :oops: :cry:
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
nld
потребител
потребител
Мнения: 110
Регистриран: 20 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Форд Сиера 1.8 CL
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от nld » 25 май 2005, 18:37

аз съм за смяна на смукача /автоматичен/, но майстора ме посъветва това да стане малко преди зимата, но все пак нямам чак такъв проблем като теб, само зимата. Та, по думите на разбиращия в смукача имало някаква мембрана, която се скапвала, не воже да се ремонтира, и най-интересното части за смукач в БГ нямало и ги поръчвали от Германия

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 28 май 2005, 04:03

Кво ще кажете за такъв от морга?
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 28 май 2005, 09:58

Не разбирам много от карбуратори, но имам един въпрос - как се управлява карба какъв въздух да смуче (студен или горещ от колекторите) и има ли двигателя система за вторично изгаряне на отработените газове? Защото по описаните от теб признаци (поне от моята камбанария, колкото и ниска да е) почти единствената променлива при смесването на горивото в случая е температурата (е, и положението на клапата разбира се) и/или състава и като съотношение....

Другия вариянт е смукача ти да връща трудничко. В смисъл (доколкото си спомням от опела на баща ми) сутрин като пали - пълен смукач и пали от раз, но след това трябва за се връща смукача постепенно, защото почва да работи на 3, на 2 цилиндъра и ...кюф :wink: предполагам ме разбираш какво искам да ти кажа?!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта