Дефектните педали на Toyota.
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1346
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Дефектните педали на Toyota.
Koua Fong Lee можеби никога повече няма да подкара Toyota.
- Справедливостта възтържествува
- Освободиха от затвора човек, причинил тежка катастрофа с Toyota. Koua Fong Lee бе осъден заради причиняването на тежка катастрофа през 2006 година. Той получи осемгодишна присъда заради това, че е преминал през кръстовище на червен сигнал на светофара, причинявайки катастрофа, при която са загинали трима души.
Твърденията на Lee по време на процеса срещу него, че автомобилът му е бил неуправляем, са се приели като несериозни от съда. Сега обаче, след като от Toyota признаха за дефектните педали на газта, щатският съд преразгледа делото и постанови присъда - невинен, като нареди незабавно освобождаване.
След над две години зад решетките Koua Fong Lee е щастлив, че е на свобода и иска да види час по-скоро четирите си деца. http://news.automedia.bg/read/10288.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- Сега пък се оказа, че и кормилните им уредби са дефектни....Toyota Land Cruiser 100: Произведените между 31.07.2002г. и 26.09.2006г., модели ще бъдат привикани в сервизите на фирмата за инспекция на кормилната уредба, която може доведе до пълен отказ на работа поради внезапното заключване на волана.http://kamuscoop.blogspot.com/2010/08/v ... ubaru.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- В тази статия викат и Фокус във сервиза ...Ford Focus: Всички модификации с 1.6 литровия дизелов агрегат и бензиновите 1.8 и 2.0 литра произведени между 01.01.2006г. и 31.05.2010г., ще бъдат привикани в сервизите на фирмата за смяна на вентилаторния модул за охлаждането на радиатора на двигателя. Установено е, че е поради корозия е възможно той да блокира, а това води до разтопяване на кабели или дори по-лошо - възпламеняването им. Е за толкова години небях виждал да блокира вентилатора на охлаждането дори на 30 год. кола, и то от корозия.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Дефектните педали на Toyota.
Щото не си карал нова кола...ще се изненадаш от какви неща са правени зверски икономии...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Дефектните педали на Toyota.
Да се чете "има 0.00001% вероятност". Не е казано, че ще блокира, просто в много редки случаи при определени условия е възможно.vargala81 написа:Koua Fong Lee можеби никога повече няма да подкара Toyota.
- Справедливостта възтържествува
- Установено е, че е поради корозия е възможно той да блокира, а това води до разтопяване на кабели или дори по-лошо - възпламеняването им. Е за толкова години небях виждал да блокира вентилатора на охлаждането дори на 30 год. кола, и то от корозия.
На времето пък, никой не е обръщал внимание на тези неща.
Ford. Feel the difference
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Дефектните педали на Toyota.
Вероятността е малка, но когато става въпрос за 5 000 000 продадени автомобила 0.00001% вероятност се превръща в реално число мъртви или убити.
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1346
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Дефектните педали на Toyota.
Карал съм Хюндай Сантафе на 1год. тапицерията на предните седалки беше износена колкото 19 годишния ми ФордS_C написа:Щото не си карал нова кола...ще се изненадаш от какви неща са правени зверски икономии...


- Ето и един тест драйв на Toyota Land Cruiser 120 - 3.0 D-4D от първи собственик
- Toyota Land Cruiser 120 3.0 D-4D. Впечатления за модела от 0 до 175000км. Година на производство - 2005.
Това е втория автомобил в рубриката "ТЕСТ", чиито впечатления за него са от първи собственик. Това е може би най-продавания SUV, в класът си на пазара в България. Това не е случайно, тъй като този модел е с огромна репутация, а третата генерация завладя своите почитатели и с превъзходния дизайн, който излъчва сила и сигурност. Конкретния модел разполага с турбо дизелов агрегат чиято мощност от 163к.с., е напълно достатъчна. Добро впечатление прави понижените вибрации на агрегата. По време на работа дори на празен ход в купето почти не се улавят никакви вибрации дори след 5 годишна употреба. Култивираната работа на агрегата в съчетание с автоматичната трансмисия, която в дадени ситуации реагира бавно, позволяват на тежащия близо 2.5 тона SUV, да постига разход от 7 до 12л/100км., според експлотацията. Високата маса обаче оказва негативно влияние на спирачките. При наличие на внезапна ситуация бързо разбирате, че всъщност се движите със скорост, която не е за този автомобил и ви дава знак да вдигнете крак от педала на газта. Возията е мека и понякога имате усещане за нестабилност, което е често срещано явление в този тип автомобили поради високата позиция на седене. В същност перманентното задвижване на четирите колела спомага за добрата стабилност на пътя и няма опасност от преобръщане. С помощта на централния диференциал, електрическият му блокаж и понижаващите предавки този модел няма да ви остави никъде в каквато и да е ситуация.
Оборудването също е на подобаващо ниво. Интериора излъчва типично японски стил и дори могат да бъдат забелязани превключватели от модели на фирмата произведени в края на 80-те години, но доказалата се през годините техника не е необходимо да бъде сменяна. При висока скорост лошо впечатление прави силния шум, който се чува в купето и меко казано става дискомфортно. Крайцерската скорост е от около 140км/ч. Тогава разхода на гориво е малко под 10л/100км, а обстановката в купето е спокойна и можете да се наслаждавате на уникалния звук доставян от оригиналната озвучителна система.
Доказателство за това, че този модел е направен за екстремна експлотация е това, че първото непланирано посещение във фирмения сервиз стана, когато показателят на километража сочеше 95000км. Тогава бяха сменени предните накладки и задните амортисьори (амортисьорите бяха сменени гаранционно). След като показанията на километража прехвърлиха цифрата 100 000 последваха неприятни ремонти по ходовата част. Лагерите на главините както и едно от предните карета бяха подменени, но за жалост този път не бе в рамките на гаранцията. Между 120 - 130 000км., се наложи и подмяна на накрайниците на кормилната уредба, както и стабилизиращата щанга, която също е консуматив. Скъп консуматив. Лошо впечатление прави и налагащата честа смяна на акумолатора. По незнайни причини на всяка втора зима се налага той да бъде подменян ако не искате някъде да викате неволята. Честата смяна на крушки ще ви накарате да научите перфектно цените им в различните вериги бензиностанции. Най-неприятния проблем, който се оказа често срещан за този модел е това, че дюзите на цилиндрите отказват да работят. Според специалистите в сервизите на фирмата, това е причинено от високото наличие на сяра в горивото предлагано в България, и е много вероятно дори да ви бъде отказана гаранция в случай на дефектирали дюзи по време на гаранциятата. Подмяната на всичките дюзи възлезе на около 4000лв. В конкретния модел две от дюзите дефектираха при показание на километража от 165000км.
В заключение за този модел може да се каже, че той е подходящ за всякакви условия. Неговата визия все още го откроява от общия автопарк в България, а надеждността е не само пословична. Този модел се е доказал и продължава да се доказва. Това е автомобил, в който можете да бъдете сигурен, че не само ще ви закара там за където сте тръгнали, а и ще ви върне обратно. И не забравяйте! Карате японски SUV - частите не са евтини, но пък рядко се налага да ги купувате. http://kamuscoop.blogspot.com/2010/08/t ... -d-4d.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1346
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Дефектните педали на Toyota.
Вече започвам да си мисля, че Toyota се прави само в Китай и Турция

- Проблеми с блока за управление на Corolla и Matrix
- Toyota вика в сервизите си над 1.1 милиона автомобили заради открит дефект в блока за управление на двигателя.
Този дефект може да доведе до внезапно непредизвикано спиране на двигателя по време на движение. В сервизите са привикани моделите Corolla и Matrix, произведени през 2005-2008 година.
По аналогични причини концернът General Motors вика в сервизите си 200 000 Pontiac Vibe, които се сглобяват на платформата на Toyota Matrix, съобщава изданието Automotive News.
Проблеми с блока за управление на Corolla и Matrix
Според представител на Тойота, блокът за управление на двигателя доставян от фирмата Delphi, е произвеждан некачествено и е възможно да се получи цепнатина на местата на някои спойки или електронни компоненти.
В Delphi, на свой ред отбелязват, че „електронния блок за управление е изработен в съответствие с всички изисквания на Toyota".
От японската фирма уточняват, че първите признаци за възможен дефект се появяват, когато на таблото светва сигналната лампичка „check engine", а водачът усеща затруднения при превключване на скоростите. В такъв случай автомобилът не бива да се кара и трябва веднага да бъде заведен в сервиза, казват от Toyota.
Новата сервизна кампания на Toyota беше предизвикана след като се появиха 1101 жалби в САЩ от собственици на Corolla и Matrix, изпратени до Националната администрация за безопасност на движението (NHTSA). В жалбите се казва, че двигателят на автомобилите им загасва по време на движение и не може да стартира повторно.
Според данни на Toyota, по тези причини са възникнали три катастрофи, като е имало пострадали само в един от случаите. От NHTSA твърдят, че заради дефекта предизвиканите катастрофи са 6.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Дефектните педали на Toyota.
доставян от фирмата Delphi=Lucas
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Дефектните педали на Toyota.
няма смисъл да се плюе по другите марки ,специално при Тойота тоя чилик с педала е извънредно силно раздухан в щатите където Тойота има силни позиции а техните марки фалират една по една .. шанса да ти откаже педала е твърде малък реално погледнато .. това че колите са малко по калпава сглобка е така ,но и цената им е по ниска от едно време през 90те (отчитайки и инфлацията) а и предлагат много повече екстри ,както и мощни но икономични мотори ... абе при повечето колеги ми се струва че май гроздето е кисело 

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Дефектните педали на Toyota.
Аз съм за японските коли, без някои прекалено турски модели. Но лукас-делфи са си гадове понякога.
- nikky
- потребител
- Мнения: 313
- Регистриран: 20 фев 2010, 20:01
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Zetec '08
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Дефектните педали на Toyota.
Въпреки дефектите, Тойота тая година май и е номер 1 в историята. Те си раздуха производството зверски, правят адски много коли. Не съм проверявал, но мисля че реално произвеждат само под имената Тойота и Лексус, а са номер едно производител. Докато ФауВе купува наред и пак не може да ги догони.
А и Америка като реши и праска една грандиозна санкция на чуждестранните автомобилни производители и те няма какво да правят, плащат - ако искат да останат на най-силния автомобилен пазар... Те и Бенц ги наказаха с поголовна глоба...
Бръъъъъм.
Естествено, Тойота ще си остане една от най-безличните и безинтересни за мен марки... Предпочитам коли с характер. Тойота = сивота и безличие. Имаше една красива Тойота последно време и те я спряха от производство - Селика...
А и Америка като реши и праска една грандиозна санкция на чуждестранните автомобилни производители и те няма какво да правят, плащат - ако искат да останат на най-силния автомобилен пазар... Те и Бенц ги наказаха с поголовна глоба...
Бръъъъъм.
Естествено, Тойота ще си остане една от най-безличните и безинтересни за мен марки... Предпочитам коли с характер. Тойота = сивота и безличие. Имаше една красива Тойота последно време и те я спряха от производство - Селика...
- dydo
- потребител
- Мнения: 525
- Регистриран: 03 юли 2007, 15:19
- Модел на автомобила: Най-различни!
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Дефектните педали на Toyota.
То качеството е видно и от цените. Имам една комшийка, която работеше в Опел близо 10 г. и е започнала доста отдавна. Та тя ми вика, че когато през 1999г. или 2000г. почнала работа там, дори най-ниския клас Опел бил около 30 бона. Може и нарочно да са завишавали цените навремето, знам ли, ама щом сега Тойоти от среден клас се продават за такива пари, правете си сметка. Ами вземете Дачия Логан, Сандеро и т.н. Какво да очакваш от кола, която чисто нова струва 15-20 бона и то с разни екстрички. Значи щом това оскъпява, представете си за останалото колко и какво е вложено за тази цена.
- nikky
- потребител
- Мнения: 313
- Регистриран: 20 фев 2010, 20:01
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Zetec '08
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Дефектните педали на Toyota.
Не бих, че цените им са по-ниски от тези на конкуренцията, като изключим може би ФауВе.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта