СТРАНЕН ПРОБЛЕМ
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 07 окт 2010, 21:05
- Модел на автомобила: ford
- Status: Извън линия
СТРАНЕН ПРОБЛЕМ
.имам много странен и неоткриваем в сервиз проблем.карам форд ескорт 1.8 16в 105к.1994год.оригинален газов инжекцион.при движение на колата долу в ляво на таблото по точно зад бушониерата прицърква може би реле.започне ли да царка колата забива муцуна в асвалта все 1 и спира горивото.прави го и на gas и на бензин.ходих в 2 сервиза смених почти всички релета на тази платка зад бушоните презапоиха ми и таблото но проблема си остана.в мокро време двойно повече прицърква или причуква незнам как да го кажа.просто става за секунда и след това няма проблем!!!казаха ми че може би имам не добра маса някъде...просто незнам.БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: СТРАНЕН ПРОБЛЕМ
Не е нито странен, нито неоткриваем проблема, напротив характерен е за Ескорт. Проблема е "студена спойка" на платката с релетата и бушоните. Не вярвам да са ти презапили всичко, платката е сгъната на 4 във два слоя и и е много трудоемко разгъването и последващото сгъване и възстановяване на мостовете между слоевете. Освен това спойките са много, отне ми над 10часа (за 2-3 часа сменям съединителя).
Пробвай като прецърка, да ритнеш таблото отдолу с левия крак, на мене не ми тръгваше помпата при палене няколко месеца я лекувах така.
Пробвай като прецърка, да ритнеш таблото отдолу с левия крак, на мене не ми тръгваше помпата при палене няколко месеца я лекувах така.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 07 окт 2010, 21:05
- Модел на автомобила: ford
- Status: Извън линия
Re: СТРАНЕН ПРОБЛЕМ
благодаря за съвета ще го пробвам с ритник и ако не стане ще ходя пак да презапояват.почетох доста в форума има няма 6 часа;-)не разбирам кой знае колко от коли уча се в движение както се казва но да попитам възможно ли е да е от инерционния изключвател или от 1 синьо реле на платката с релетата зад бушониерата колега от форума имал почти същия проблем.с риск да стана досаден-има ли проблем ако го махна този инерционен изключвател?ще пиша за всяка промяна...
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: СТРАНЕН ПРОБЛЕМ
Инерционния изключвател, не смятам че може да създаде проблем, още повече че не влияе когато е газ. Това синьо реле не се сещам за какво е, но може да го извадиш и да видиш без него кое ще спре да работи, ако колата угасне или не запали без него, е напълно възможно да прави проблем, или до него не достига захранване.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 07 окт 2010, 21:05
- Модел на автомобила: ford
- Status: Извън линия
Re: СТРАНЕН ПРОБЛЕМ
колега работата не отива на добре!релето пак царка ритах както ми каза по таблото но без успех.свалих таблото с бушоните и релетата в краката си и карах така па дано видя откъде е.чува се много ясно как царка но не мога да определя кое е точно.свалях релетата 1 по 1 да видя какво ще стане и само от 1 малко кафяво реле колата изгасна при всички други си работеше!!!въпроса е всички релета бяха много топли направо парят това нормално ли е или работата отива към смяна на тази платка на която седят.вече не знам какво да мисля.работата ми е свързана с много пътуване и вече ме страх да тръгна на път с нея
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 07 окт 2010, 21:05
- Модел на автомобила: ford
- Status: Извън линия
Re: СТРАНЕН ПРОБЛЕМ
1 корекчия към въпроса ми.парят релето най долу в дясно на платката него като го изваде и колата гасне.и въпросното синьо реле за което ти бях споменал.направих си опит смених им местата и пак царкаше .разликата между тях е че на кафявото пицшеше 001 а на синьото 002
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: СТРАНЕН ПРОБЛЕМ
Да ти кажа, ако още веднъж ми се наложи да отварям и презапоявам платката, направоще отида и ще си взема друго табло от някоя морга, много е трудоемко.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 07 окт 2010, 21:05
- Модел на автомобила: ford
- Status: Извън линия
Re: СТРАНЕН ПРОБЛЕМ
за каква сума става на въпрос ново и от морга
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: СТРАНЕН ПРОБЛЕМ
За ново забрави, втора според пазарлъка.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 07 окт 2010, 21:05
- Модел на автомобила: ford
- Status: Извън линия
Re: СТРАНЕН ПРОБЛЕМ
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 22663u.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
ето го тва синьо реле.ама зор не мога да си намеря ново.махам го колата работи и всичко си е наред.може ли да стане фал ако карам без него.аз съм от плевен а работя в раднево а там не мога да намеря нито реле нито морга да си взема направо цяла бушониера.1 път стигна ли до плевен там ще се оправя лесно
надявам се
ето го тва синьо реле.ама зор не мога да си намеря ново.махам го колата работи и всичко си е наред.може ли да стане фал ако карам без него.аз съм от плевен а работя в раднево а там не мога да намеря нито реле нито морга да си взема направо цяла бушониера.1 път стигна ли до плевен там ще се оправя лесно

- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: СТРАНЕН ПРОБЛЕМ
Това е реле свързано с климатика. Наименованието му е A/C Wide open Throttle (WOT) реле. Реле за широко отворена дроселна клапа. Но и аз нямам понятие каква работа върши! Ново оригинално реле е от порядъка на 80-100 лв., така че търси втора ръка или цяло табло.
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: СТРАНЕН ПРОБЛЕМ
Ролята на WOT релето е когато натиснеш педала до ламарината (WOT=максимално отворен дросел) да изключи климатика за да не товари двигателя и да разполагаш с пълната му мощност.
Това че цъка начесто значи или че релето не е в ред ... или имаш проблем с датчика (потенциометъра за положението) на дросела, или пък кабелите помежду им.
А може би просто натискаш много често педала на газ-та "до ламарината".
Това че цъка начесто значи или че релето не е в ред ... или имаш проблем с датчика (потенциометъра за положението) на дросела, или пък кабелите помежду им.
А може би просто натискаш много често педала на газ-та "до ламарината".
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 07 окт 2010, 21:05
- Модел на автомобила: ford
- Status: Извън линия
Re: СТРАНЕН ПРОБЛЕМ
УРАААА
)мнооого благодаря на всички колеги които отговориха на въпроса ми и ме насочваха в правилната посока.проблема не беше нито в бушоните нито в релетата а в 3 откачени маси!!!едната отива към купето другата към компютъра а третата ще кажа утре за къде е понеже неможах да я проследя а стана 10 часа вечерта.бяха паднали почти под двигателя...от мнoгoто ходене по сервизи някои МАЙСТОР е забравил да ги закач на мястото им.сложих ги направих тест от 80 км.с каране което няма да повторя;-)))натурален тест драив...и всичко е ок.утре ще ги снимам и ще ги качя все щ помогнат на някой да не ставе луд като мен.още веднъж голямо БЛАГОДАРЯ 


- stoqn_dimov1982
- потребител
- Мнения: 41
- Регистриран: 27 юни 2011, 15:19
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 16v 95г
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: СТРАНЕН ПРОБЛЕМ
Колега дай да ги видим тези маси къде са че и аз имам същия проблем и се побърквам вече! Цялото ел.табло смених с всички релета и пак е същото, и климатика не работи!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта