СТРАНЕН ПРОБЛЕМ

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
bobi veskov
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 07 окт 2010, 21:05
Модел на автомобила: ford
Status: Извън линия

СТРАНЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от bobi veskov » 07 окт 2010, 22:40

.имам много странен и неоткриваем в сервиз проблем.карам форд ескорт 1.8 16в 105к.1994год.оригинален газов инжекцион.при движение на колата долу в ляво на таблото по точно зад бушониерата прицърква може би реле.започне ли да царка колата забива муцуна в асвалта все 1 и спира горивото.прави го и на gas и на бензин.ходих в 2 сервиза смених почти всички релета на тази платка зад бушоните презапоиха ми и таблото но проблема си остана.в мокро време двойно повече прицърква или причуква незнам как да го кажа.просто става за секунда и след това няма проблем!!!казаха ми че може би имам не добра маса някъде...просто незнам.БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: СТРАНЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от HACKO » 08 окт 2010, 00:33

Не е нито странен, нито неоткриваем проблема, напротив характерен е за Ескорт. Проблема е "студена спойка" на платката с релетата и бушоните. Не вярвам да са ти презапили всичко, платката е сгъната на 4 във два слоя и и е много трудоемко разгъването и последващото сгъване и възстановяване на мостовете между слоевете. Освен това спойките са много, отне ми над 10часа (за 2-3 часа сменям съединителя).
Пробвай като прецърка, да ритнеш таблото отдолу с левия крак, на мене не ми тръгваше помпата при палене няколко месеца я лекувах така.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

bobi veskov
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 07 окт 2010, 21:05
Модел на автомобила: ford
Status: Извън линия

Re: СТРАНЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от bobi veskov » 08 окт 2010, 20:52

благодаря за съвета ще го пробвам с ритник и ако не стане ще ходя пак да презапояват.почетох доста в форума има няма 6 часа;-)не разбирам кой знае колко от коли уча се в движение както се казва но да попитам възможно ли е да е от инерционния изключвател или от 1 синьо реле на платката с релетата зад бушониерата колега от форума имал почти същия проблем.с риск да стана досаден-има ли проблем ако го махна този инерционен изключвател?ще пиша за всяка промяна...

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: СТРАНЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от HACKO » 08 окт 2010, 21:10

Инерционния изключвател, не смятам че може да създаде проблем, още повече че не влияе когато е газ. Това синьо реле не се сещам за какво е, но може да го извадиш и да видиш без него кое ще спре да работи, ако колата угасне или не запали без него, е напълно възможно да прави проблем, или до него не достига захранване.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

bobi veskov
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 07 окт 2010, 21:05
Модел на автомобила: ford
Status: Извън линия

Re: СТРАНЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от bobi veskov » 10 окт 2010, 21:58

колега работата не отива на добре!релето пак царка ритах както ми каза по таблото но без успех.свалих таблото с бушоните и релетата в краката си и карах така па дано видя откъде е.чува се много ясно как царка но не мога да определя кое е точно.свалях релетата 1 по 1 да видя какво ще стане и само от 1 малко кафяво реле колата изгасна при всички други си работеше!!!въпроса е всички релета бяха много топли направо парят това нормално ли е или работата отива към смяна на тази платка на която седят.вече не знам какво да мисля.работата ми е свързана с много пътуване и вече ме страх да тръгна на път с нея

bobi veskov
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 07 окт 2010, 21:05
Модел на автомобила: ford
Status: Извън линия

Re: СТРАНЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от bobi veskov » 10 окт 2010, 22:14

1 корекчия към въпроса ми.парят релето най долу в дясно на платката него като го изваде и колата гасне.и въпросното синьо реле за което ти бях споменал.направих си опит смених им местата и пак царкаше .разликата между тях е че на кафявото пицшеше 001 а на синьото 002

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: СТРАНЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от HACKO » 10 окт 2010, 23:20

Да ти кажа, ако още веднъж ми се наложи да отварям и презапоявам платката, направоще отида и ще си взема друго табло от някоя морга, много е трудоемко.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

bobi veskov
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 07 окт 2010, 21:05
Модел на автомобила: ford
Status: Извън линия

Re: СТРАНЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от bobi veskov » 10 окт 2010, 23:31

за каква сума става на въпрос ново и от морга

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: СТРАНЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от HACKO » 11 окт 2010, 00:37

За ново забрави, втора според пазарлъка.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

bobi veskov
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 07 окт 2010, 21:05
Модел на автомобила: ford
Status: Извън линия

Re: СТРАНЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от bobi veskov » 11 окт 2010, 21:49

http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 22663u.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
ето го тва синьо реле.ама зор не мога да си намеря ново.махам го колата работи и всичко си е наред.може ли да стане фал ако карам без него.аз съм от плевен а работя в раднево а там не мога да намеря нито реле нито морга да си взема направо цяла бушониера.1 път стигна ли до плевен там ще се оправя лесно ;-)надявам се

Потребителски аватар
Nebhotep
потребител
потребител
Мнения: 1977
Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: СТРАНЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от Nebhotep » 11 окт 2010, 22:00

Това е реле свързано с климатика. Наименованието му е A/C Wide open Throttle (WOT) реле. Реле за широко отворена дроселна клапа. Но и аз нямам понятие каква работа върши! Ново оригинално реле е от порядъка на 80-100 лв., така че търси втора ръка или цяло табло.

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: СТРАНЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от Edinuser » 11 окт 2010, 22:09

Ролята на WOT релето е когато натиснеш педала до ламарината (WOT=максимално отворен дросел) да изключи климатика за да не товари двигателя и да разполагаш с пълната му мощност.
Това че цъка начесто значи или че релето не е в ред ... или имаш проблем с датчика (потенциометъра за положението) на дросела, или пък кабелите помежду им.
А може би просто натискаш много често педала на газ-та "до ламарината".

bobi veskov
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 07 окт 2010, 21:05
Модел на автомобила: ford
Status: Извън линия

Re: СТРАНЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от bobi veskov » 12 окт 2010, 22:44

УРАААА ;-))мнооого благодаря на всички колеги които отговориха на въпроса ми и ме насочваха в правилната посока.проблема не беше нито в бушоните нито в релетата а в 3 откачени маси!!!едната отива към купето другата към компютъра а третата ще кажа утре за къде е понеже неможах да я проследя а стана 10 часа вечерта.бяха паднали почти под двигателя...от мнoгoто ходене по сервизи някои МАЙСТОР е забравил да ги закач на мястото им.сложих ги направих тест от 80 км.с каране което няма да повторя;-)))натурален тест драив...и всичко е ок.утре ще ги снимам и ще ги качя все щ помогнат на някой да не ставе луд като мен.още веднъж голямо БЛАГОДАРЯ :D:

Потребителски аватар
stoqn_dimov1982
потребител
потребител
Мнения: 41
Регистриран: 27 юни 2011, 15:19
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 16v 95г
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: СТРАНЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от stoqn_dimov1982 » 13 юли 2011, 22:04

Колега дай да ги видим тези маси къде са че и аз имам същия проблем и се побърквам вече! Цялото ел.табло смених с всички релета и пак е същото, и климатика не работи!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта