Разглабяне на ключ за габарити и фарове
-
- потребител
- Мнения: 60
- Регистриран: 04 дек 2007, 13:31
- Модел на автомобила: Kuga 2011 TDCi
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Разглабяне на ключ за габарити и фарове
Здравейте,
Ключето в лявата ръчка за фаровете не работи добре. Веднъж включва светлината на таблото, веднъж не. Иначе самите фарове и габарити работят. Въпроса ми е как се разглабя за да го напраскам с контактен шпрей.
Поздрави.
Ключето в лявата ръчка за фаровете не работи добре. Веднъж включва светлината на таблото, веднъж не. Иначе самите фарове и габарити работят. Въпроса ми е как се разглабя за да го напраскам с контактен шпрей.
Поздрави.
Поздрави.
- achernar
- потребител
- Мнения: 63
- Регистриран: 09 юли 2008, 12:32
- Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX, 92 г., бензин, 1,4 CVH, 75 к.с., карбуратор, 5 врати, ръчен смукач
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Разглабяне на ключ за габарити и фарове
Здравей колега!
Просто го демонтирай от мястото му и опитай през някой отвор на корпуса да пръснеш вътре с капилярката. Не знам дали ще има много ефект, тъй като контактните писти вътре са намазани с някаква гъста "смазка", най-вероятно нещо на силиконова основа. Не го разглобявай, че е голямо главоболие после
. Желая ти успех!!!


-
- потребител
- Мнения: 60
- Регистриран: 04 дек 2007, 13:31
- Модел на автомобила: Kuga 2011 TDCi
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Разглабяне на ключ за габарити и фарове
Незнам как да го демонтирам. Трябва май цялата система с долните ключове да се смени. Пръсках го отстрани с контактен G22 и засега работи ама пак от време на време засича. Ама голямо оливане падна. Чудя се дали да не му идаря една финна дупка с 0.8 бургия и да пръскам от там 

Поздрави.
- achernar
- потребител
- Мнения: 63
- Регистриран: 09 юли 2008, 12:32
- Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX, 92 г., бензин, 1,4 CVH, 75 к.с., карбуратор, 5 врати, ръчен смукач
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Разглабяне на ключ за габарити и фарове
На Фиестата се махат двете пластмасови кори /отгоре и отдолу/ на колонката на волана и някъде около бутона за аварийните има един болт, с който е закрепен към колонката, като го развиеш, откачаш двата куплунга /при теб може и да е един куплунг/ отзад и отделяш ключа от колонката. Ключът е моноблок и включва освен светлини и мигачи, още и ключове за управлението на чистачките и аварийните светлини. Дано и при Ескорта да е така. Корпусът на този многостепеннен и комплексен ключ е сглобен чрез нитове, но не е невъзможно да се разглоби и отново да бъде сглобен. Идеята ти да направиш отвор не е лоша, внимавай обаче да не дупчиш от страната където е платката с контактните писти на ключовете. Трябва да решиш и как да я затвориш след това, за да не влиза прах, който е много вреден за местата на контакт, а и да можеш да можеш да махаш "тапата", когато се налага отново да го "напарфюмираш". Проблем са си тези ключове, а не са евтини. С това напръскване, може да изкараш доста дълго, примерно около година, но после проблемът пак ще се появи. Ами тогава напръскай пак
. Успех!!!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта