стабилизираща щанга
-
- потребител
- Мнения: 45
- Регистриран: 18 апр 2006, 21:35
- Модел на автомобила: Orion 1.8TD 1992
- Status: Извън линия
стабилизираща щанга
Някой чупил ли е стабилизираща щанга и някои мислил ли е за подобрение на този елемент с по-дебела щанга от друг автомобил а може някой е го направил we4e
- kurshuma
- потребител
- Мнения: 240
- Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
- Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
- Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз съм чупил стъбилизираща щанга на ескорт 91г. и не съм я сменял с друг модел а взех същата за 30-40лв от една морга със здрави биалетки цената беше добра пък и щангата беше като нова имаше лепенки още по нея и нямаше грам ръжда
Моргата е като тръгнеш по цариградско посока пловдив има 1 газстанция преди пежо някъде слет нея е пряката в дясно абе 0896608480ако те интересува звънни Ванката

Моргата е като тръгнеш по цариградско посока пловдив има 1 газстанция преди пежо някъде слет нея е пряката в дясно абе 0896608480ако те интересува звънни Ванката
Купи си Форд и бъди щаслив
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Пича не е в България според това което е писал.kurshuma написа:Моргата е като тръгнеш по ...
Ако имаш в предвид да е по-здрава което ще рече по-дебела, предполагам, че и резбата ще е по-дебела. В моя случай както влиза в носача може би няма да влезе.
Но това не е проверено.
Стигали сме до търсене на щанга за тоя моя когато беше у бившия собственик и в моргата ни извадиха стабилизиращи щанги с 2 дебелини и еднакво закачване но дали могат да се сменяват не пробвахме, просто взехме същата.
- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
и аз съм чупил. смених същата(кофти ремонт се прави там) на теория ако има същия профил щангата (по дебелата де) може и да стане. но трябват по големи скоби за по големите тампони. а пък и я фърли едно око там дет са скобите които я хващат има ли място да се сложат по-големи(че нямам много спомен) а за по големите скоби трябват нови дупки на предния мост, които не се правят трудно де (освен че я бях счупил бях и изкъртил скобите така че трябваше нови дупки да правя)
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Моята се счупи просто ей така! Карах с 2 км./ч. и минах през неголяма дупка с много внимателно и премерено движение! От тогава (1 година) карам без щанга... вече му навикнах, но когато свалям двигателя ще сложа нова. Принципно има различни дебелини! Дизеловите са по-дебели. A при Escort RS2000 закрепването на стабилизиращата щанга е доста интересно - биалетите са закачени за носачите а не за амортесьорите! Не мога да намеря снимката в момента, но по-късно ще я сложа.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта