Изгодно ли е това?
- IVAN_SA
- потребител
- Мнения: 92
- Регистриран: 29 апр 2006, 00:18
- Модел на автомобила: Ескорт 93 1.3 mi комби
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Изгодно ли е това?
Здравейте! Имам няколко въпросчета и Ви моля за помощ. Значи: реших се най-накрая да се разделя със старата Лада 2101 и да си взема някоя по сносна кола.Имам няколко предложения и мисля,че ми върши работа следното: Ескорт 93 г.,с двигател 1.3 бензин, без екстри,нов внос,комби (не знам колко е нов, а и как да разбера).Продавача ми каза,че колата не е с ангр. ремък а с верига. За инжекцион не съм питал,щото не съм наясно много с ДВГ.Та въпросите ми са :
1. Струва ли си да дам 3200 лв. за тая кола
2. Как да разбера дали е нов внос
3.Има ли варианти на двигателя (карбуратор,моно или инжекцион) за въпросната година 93
4.Вярно ли е, че е с верига?
Ето снимка за нагледност
П.П. Това ми е първото мнение във фоума и ще съм много благодарен на препатилите Фордаджии за (надявам се) компетентните отговори

Пoздрави!
1. Струва ли си да дам 3200 лв. за тая кола
2. Как да разбера дали е нов внос
3.Има ли варианти на двигателя (карбуратор,моно или инжекцион) за въпросната година 93
4.Вярно ли е, че е с верига?
Ето снимка за нагледност

П.П. Това ми е първото мнение във фоума и ще съм много благодарен на препатилите Фордаджии за (надявам се) компетентните отговори


Пoздрави!
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Последна промяна от IVAN_SA на 13 май 2006, 22:57, променено общо 1 път.
- cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
- Status: Извън линия
За мен лично тази цена е висока за никакви екстри и този слаб двигател. Аз карам 1.6 16v и като се натовари много колата става мудничка, за 1.3 и то комби не ми се мисли... Ако смъкне под или до 3000 и колата е в добро състояние със сменени консумативи ще си заслужава. Това е личното ми мнение, може да не е много правилно, но аз бих постъпил така
Колкото до новия внос, виж митническата декларация на колата, ако я няма се посъветвай с някой застраховател за номерата, те знаят кога коя серия е минала 
п.п. Гледай все пак колата да има серво на волана и спирачката да е мека
По-удобно е, другите екстри ги зарежи 


п.п. Гледай все пак колата да има серво на волана и спирачката да е мека



-
- потребител
- Мнения: 675
- Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
- Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Към марката и модела добре си се насочил ама тоя двигател не е за тази кола. Едно че е слабичък 60 к.с. другото е че е доста стара разработка с чугунена глава, като най-вероятно е моно инжекция. Аз бих продължил да търся и не бих взел тази кола. Иначе дали е нов-внос можеш да погледнеш и талона кога е издаден макар че ако е прехвърляна това няма да те ориентира кога е внесена.
- divinity
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8 D
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Твърдо не!
Много пари, слаб мотор, ниско ниво на оборудване предполагам C или най-много CL. Няма значение дали е нов внос, просто го качи на крик и виж в какво състояние е окачването му. Ако е заминало, много вероятно е да не е нов внос.
Даже да не е изгнило купето, най-много 2500, ама и толкова не бих дал.
Тоя мотор се монтира и на моята щайга, но с 4-степенна кутия. Много е стар като модификация.
Ти си решаваш, но поне вземи 1,6 или ще се чудиш защо Ладичките ти светкат в огледалата и защо харчи, а пък не върви

Много пари, слаб мотор, ниско ниво на оборудване предполагам C или най-много CL. Няма значение дали е нов внос, просто го качи на крик и виж в какво състояние е окачването му. Ако е заминало, много вероятно е да не е нов внос.
Даже да не е изгнило купето, най-много 2500, ама и толкова не бих дал.
Тоя мотор се монтира и на моята щайга, но с 4-степенна кутия. Много е стар като модификация.
Ти си решаваш, но поне вземи 1,6 или ще се чудиш защо Ладичките ти светкат в огледалата и защо харчи, а пък не върви



-
- потребител
- Мнения: 197
- Регистриран: 25 ное 2005, 19:02
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,3mi.`95, центр. закл., ел стъкла, 2Airbags SRS, LPG system
- Местоположение: Sofia, д`ге
- Status: Извън линия
Цената е малко висока, а двигателя е слаб за това купе...Помисли, ако натовариш с 4 човека и багаж....Сигирен съм, че след ладата Форда ще ти се стори лимузина(като при мен Москвич 21412, 89г ->Форд Фиеста 95г) За тази цена, която си посочил си купих моята(виж профила отстрани)
Огледай стъклата на колата...цифричките в ъгъла ще те насочат за истинската година на колата(ако на всички пише eдна и съща-идеално) Това ще те насочи да гледаш и за евентуални удари...Датата на първата регистрация (без значение къде) е посочен на регистрационния талон в поле (В)...при мен го имаше и на митническат декларация....В поле (I) е датата на последната регистрация
ДДС(или т.нар. мито)за такива автомобили е 800-900лв...така можеш да си направиш сметка когато търговеца е обявил цена "За инвалид"
Тези двигатели са доста опростени и изненадващо евтини за поддръжка....те са с ангренажна верига, което при покупка на автомобила ти спестява 200-250 лв за смяна на ангренажен ремък и ролки; Само масло и м. филтър + въздушен филтър сменяш "и си свиркаш".
Особеностите, които трябва да огледаш са характетрни за всеки автомобил; огледай по ДВГ дали има течове на масло около гарнитурите, особено отдолу около семерини и скростна кутия. Запали колата - (ако е моноинж) трябва да пали без смукач с малко завъртане, първоначално високи оборотите трябва да намалеят след 3-5 мин работа до достигане на работна темп(зависи от околната темп) до около 820 - 850 rpm. Клапаните чукат все едно къплват кокоши на тенекия...не е болка за умиране. Опитай се да разбереш дали има добавка в маслото-разтъркай между пръстите на ръката. Ако имаш възможност се повози в нея, за да чуеш дали/колко клопа...все пак е голямо купе - предполага се, че е товарена.
Ако имаш възможност закарай я на стенд...там ще я закачат и срещу 15- 20 лв ще ти кажат състоянието на мотора, а може и да видят неща, които си пропуснал. Останалото е късмет!
Последната дума е твоя, ти броиш парите! Успех!
------------------------------
Много важно нещо!!! След покупка, производителя в ръководството за експолатация задължително предписва
с колегите от клуба!
Огледай стъклата на колата...цифричките в ъгъла ще те насочат за истинската година на колата(ако на всички пише eдна и съща-идеално) Това ще те насочи да гледаш и за евентуални удари...Датата на първата регистрация (без значение къде) е посочен на регистрационния талон в поле (В)...при мен го имаше и на митническат декларация....В поле (I) е датата на последната регистрация
ДДС(или т.нар. мито)за такива автомобили е 800-900лв...така можеш да си направиш сметка когато търговеца е обявил цена "За инвалид"
Тези двигатели са доста опростени и изненадващо евтини за поддръжка....те са с ангренажна верига, което при покупка на автомобила ти спестява 200-250 лв за смяна на ангренажен ремък и ролки; Само масло и м. филтър + въздушен филтър сменяш "и си свиркаш".
Особеностите, които трябва да огледаш са характетрни за всеки автомобил; огледай по ДВГ дали има течове на масло около гарнитурите, особено отдолу около семерини и скростна кутия. Запали колата - (ако е моноинж) трябва да пали без смукач с малко завъртане, първоначално високи оборотите трябва да намалеят след 3-5 мин работа до достигане на работна темп(зависи от околната темп) до около 820 - 850 rpm. Клапаните чукат все едно къплват кокоши на тенекия...не е болка за умиране. Опитай се да разбереш дали има добавка в маслото-разтъркай между пръстите на ръката. Ако имаш възможност се повози в нея, за да чуеш дали/колко клопа...все пак е голямо купе - предполага се, че е товарена.
Ако имаш възможност закарай я на стенд...там ще я закачат и срещу 15- 20 лв ще ти кажат състоянието на мотора, а може и да видят неща, които си пропуснал. Останалото е късмет!
Последната дума е твоя, ти броиш парите! Успех!
------------------------------
Много важно нещо!!! След покупка, производителя в ръководството за експолатация задължително предписва

Колега цената е прекалено висока! Погледни в mobile.bg и виж резултатите за Ескорт между 92-94г.
Примерно:
Ford Escort 1.4i 2900 ЛВ.
Данни:пробег - 118000 година на производство - август 1994 г.,
цвят - Т.зелен
Особености: 2(3) Врати Airbag Застраховка Металик Нов внос Серво управление Стерео уредба Хечбек Центр. заключване Шибедах
Допълнителна информация:
Нов внос-Германия (07. 04. 06г. ) отлично сьстояние, релни километри, сервизна книжка, цената е с всичко платено +регистрация КАТ - (гражданска)
Ford Escort 1.8 16v 120кс 3000 ЛВ.
Данни:
пробег - 127000
година на производство - февруари 1993 г.,
цвят - Бордо
Особености: 4(5) Врати ABS Аларма Бордови компютър Газова уредба
Ел. Стъкла Застраховка Имобилайзер Лети джанти Металик Серво управление Стерео уредба Хечбек Центр. заключване Шибедах
Допълнителна информация:
може и БАРТЕР колата е перфектна гуми 15h195/50 крилото е HELLA прагове на RS CD PHENASONIC REMUS . I D
Примерно:
Ford Escort 1.4i 2900 ЛВ.
Данни:пробег - 118000 година на производство - август 1994 г.,
цвят - Т.зелен
Особености: 2(3) Врати Airbag Застраховка Металик Нов внос Серво управление Стерео уредба Хечбек Центр. заключване Шибедах
Допълнителна информация:
Нов внос-Германия (07. 04. 06г. ) отлично сьстояние, релни километри, сервизна книжка, цената е с всичко платено +регистрация КАТ - (гражданска)
Ford Escort 1.8 16v 120кс 3000 ЛВ.
Данни:
пробег - 127000
година на производство - февруари 1993 г.,
цвят - Бордо
Особености: 4(5) Врати ABS Аларма Бордови компютър Газова уредба
Ел. Стъкла Застраховка Имобилайзер Лети джанти Металик Серво управление Стерео уредба Хечбек Центр. заключване Шибедах
Допълнителна информация:
може и БАРТЕР колата е перфектна гуми 15h195/50 крилото е HELLA прагове на RS CD PHENASONIC REMUS . I D
-
- Status: Извън линия
- IVAN_SA
- потребител
- Мнения: 92
- Регистриран: 29 апр 2006, 00:18
- Модел на автомобила: Ескорт 93 1.3 mi комби
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
ОК, мерси на всички!
Въпреки съветите (повечето скептично настроени)колата ми хареса ,продавача свали малко от цената и в крайна сметка се сдобих с това:
Manufacturer -------------> Ford-Werke Aktiengesellschaft, Koeln, Germany
Model --------------------> Escort/Orion 91
Body style ---------------> Estate 4/5 doors
Production date ----------> 1993/02
Complectation ------------> CL
Engine -------------------> HCS 1.3 CFI
Gear ---------------------> BC/MTX/IB5 (5 speed)
Drive --------------------> LHD 2WD
Conditioner --------------> Without AIR Conditioner
Produced for -------------> D
Colour -------------------> DIAMOND WHITE 73
Interior -----------------> RAVEN
Като имам възможност да присъствам на някоя сбирка ще има
<:-P: . Дано ми е на късмет днешната дата 

Manufacturer -------------> Ford-Werke Aktiengesellschaft, Koeln, Germany
Model --------------------> Escort/Orion 91
Body style ---------------> Estate 4/5 doors
Production date ----------> 1993/02
Complectation ------------> CL
Engine -------------------> HCS 1.3 CFI
Gear ---------------------> BC/MTX/IB5 (5 speed)
Drive --------------------> LHD 2WD
Conditioner --------------> Without AIR Conditioner
Produced for -------------> D
Colour -------------------> DIAMOND WHITE 73
Interior -----------------> RAVEN
Като имам възможност да присъствам на някоя сбирка ще има


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта