Проблем с ABS на Скорпио
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 10 фев 2006, 20:02
- Модел на автомобила: ford skorpio
- Status: Извън линия
Проблем с ABS на Скорпио
имам проблем с abs на скорпио 2,5д 87г.моторчето постоянно работи,а не нагнетява течност.моля помогнете
- Set
- потребител
- Мнения: 397
- Регистриран: 23 сеп 2005, 23:36
- Модел на автомобила: Scorpio 2.0 GE '85
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
това с километража ми е болка и на мен. и моя не работи. само че не мога да разбера дали не ми е от датчика на скоростите. бях свалил онзи ден таблото ама като видях че трябва да се разглоби почти цялото се отказах. а иначе идва напрежение до куплунга. само едно ме учуди, че идва 12V откъм датчика и няма как да разбера подава ли импулси или не. а като гледам ти си намерил проблема ти къде е ама не знам как да ти помогна с тва зъбно колело освен да търсиш по моргите ама трябва да го гледаш на място да не попаднеш на друг във съшото състояние.
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 10 фев 2006, 20:02
- Модел на автомобила: ford skorpio
- Status: Извън линия
по могите е нещо страшно.всичко работи докато го платиш.взех си табло с трите уреда,понеже само километраж не продават.не работи,оказа се че той е с 2 моторчета и някаква работна платка която беше изгоряла.не подлежи на ремонт.а колкото до свалянето му не е толкова сложно.като свалиш пластмасовата декорация на таблото,пусни волана в крайно долно положение.развиваш болтовете на километража издърпваш го към теб за да можеш да извадиш двата куплонга и трябва да излезе.
- Mr.Scorpion
- потребител
- Мнения: 265
- Регистриран: 05 фев 2006, 23:13
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 Ghia
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Колеги и аз имам същия проблем и аз разглобих таблото и стигнах до платката иначе при мен мотор4ето не съм го разглабял да не му е разместят чаркалъците вътре но като му подам 12в. стрелката се отклонява само да 50 на две от крачетата а на други две жече до 240
и незнам кво да правя ходих на майстор по електроника той ми каза че ако е интегралата да забравя не се произвеждат такива.А гледам и в Микрокад-а пише че не се подържа от Форд.А да ви питам знаете ли какво е разстоянието м/у дупките на джантите.Аз бях пуснал такава тема но незнам защо е изтрита.
и незнам кво да правя ходих на майстор по електроника той ми каза че ако е интегралата да забравя не се произвеждат такива.А гледам и в Микрокад-а пише че не се подържа от Форд.А да ви питам знаете ли какво е разстоянието м/у дупките на джантите.Аз бях пуснал такава тема но незнам защо е изтрита.


- Set
- потребител
- Мнения: 397
- Регистриран: 23 сеп 2005, 23:36
- Модел на автомобила: Scorpio 2.0 GE '85
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%ED%F2%E8
Виж тук има малко инфо за джантите. Виж в другата тема за километража съм писал. Моя километраж е с едно моторче. Проверил ли си датчика на скоростите дали ти работи? Абе gelo ти от каде си?
Виж тук има малко инфо за джантите. Виж в другата тема за километража съм писал. Моя километраж е с едно моторче. Проверил ли си датчика на скоростите дали ти работи? Абе gelo ти от каде си?
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Отново за ABS-а!!!
От както карам колата все си имам провлем с тази екстра.
След запалване теста минава нормално. При потегляне всичко е ОК, но след няколко стотин метра лампата светва. Понякога гасне няколко пъти и пак светва, а понякога светва и остава така за цялото пътуване. Помпата се чува, че работи и изключва след като направи необходимото налягане. Мой познат има същия проблем и също неможе да се справи с него. Казва че от време на време педала на спирачката при натиск вибрира и то без интензивно спиране когато лампата не свети и при мен е така. Свалих двата предни датчика и ги почистих, въпреки че бяха лъскави (като нови). Със задните не съм се занимавал, защото трябва да сваля спирачните апарати (не са достъпни датчиците). Някой бил ли се е с такъв проблем. Той май се появява при всички SCORPIO след 10-11 години. И ако мина на компютърна диагностика дали ще го хване проблема, защото той се проявява само в движение.
От както карам колата все си имам провлем с тази екстра.
След запалване теста минава нормално. При потегляне всичко е ОК, но след няколко стотин метра лампата светва. Понякога гасне няколко пъти и пак светва, а понякога светва и остава така за цялото пътуване. Помпата се чува, че работи и изключва след като направи необходимото налягане. Мой познат има същия проблем и също неможе да се справи с него. Казва че от време на време педала на спирачката при натиск вибрира и то без интензивно спиране когато лампата не свети и при мен е така. Свалих двата предни датчика и ги почистих, въпреки че бяха лъскави (като нови). Със задните не съм се занимавал, защото трябва да сваля спирачните апарати (не са достъпни датчиците). Някой бил ли се е с такъв проблем. Той май се появява при всички SCORPIO след 10-11 години. И ако мина на компютърна диагностика дали ще го хване проблема, защото той се проявява само в движение.
Последна промяна от nikolovvd на 20 окт 2006, 13:31, променено общо 1 път.
- Set
- потребител
- Мнения: 397
- Регистриран: 23 сеп 2005, 23:36
- Модел на автомобила: Scorpio 2.0 GE '85
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз имах подобен проблем със старото ми Скорпио. Имало някакви отвори на дисковете които се следят от датчика и коите се пълнели с боклуци. Проблема така и не можах да го отстраня защото след катастрофа ьвърлих колата на морга. И аз мислех че проблема е от ABS-а ама моргаджията каза че го продал на някакъв и не е имал проблем на неговата кола.
Густо майна Филибето, пред тримона п...и фраш...
Таралежа е птица упорита!?!
Не го ли ритнеш, не излита !!!
Не всичко, което има две бузи е лице...
Таралежа е птица упорита!?!
Не го ли ритнеш, не излита !!!
Не всичко, което има две бузи е лице...
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Боклуците не пречат, стига да не са метални стружки. Измолзваните датчици са класически датчици на Хол, т.е. при преминаване на зъбите край датчика се затваря магнитната верига и в бобината протича ток, който постъпва в компюъра за обравотка по екраниран кабел. За магнитното поле не са пречка каквита и да са неметални боклуци (вземете магнитното поле на земята). Имам и още идно съмнение. Във всяка електроника има филтрови кондензатори, които с времето изсъхват и спират да филтрират 12-те волта, с които се захранва компютъра. Може и от това да става нещо.
- Mr.Scorpion
- потребител
- Мнения: 265
- Регистриран: 05 фев 2006, 23:13
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 Ghia
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Mr.Scorpion на предните колела става лесно. Вдигаш на крик и сваляш гумата. Зад диска ще видиш кабел, който е малко по-тънък от антенен, приблизително с 5-6 мм диаметър. Вземаш ключ 10 и по жицата достигаш до винта, който държи датчика. Със сигурност ще се наложи да го почистиш от мръсотията. Винта е от бронз или месинг, т.е. следва да се развие с нормално усилие. След като свалиш винта с по-голяма отверка леко завърташ пласмасата за да се раздвижи, след което датчика трябва да излеза. Ще ти направи впечетление, че излиза малко стегнато, но това е заради оплътнението. Когато го извадиш и го погледнеш от долу ще видиш нещо като математическия знака (=) равно. Това са накрайниците на датчика. Между тях нетрябва да има метални стружки, люспи или прашинки (в датчика има постоянен магнит и той ги привлича). Ако имаш възможност пусни в отвора, където се монтира датчика сгъстен въздух, за да почисти боклуците и монтирай по обратния ред. На задното окачване е същото, но може да ти се наложи да свалиш апарата на спирачката, защото датчика е монтиран под него и няма толкова лесен достъп както на предните колела. Ако продължи да ти прави проблеми пиши. Ще мислим по-нататък.
Успех!!!
Успех!!!
- Mr.Scorpion
- потребител
- Мнения: 265
- Регистриран: 05 фев 2006, 23:13
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 Ghia
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Кабела прекъсваше и го смених, но се оказа, че напрежението, което генерира е пъти по-ниско в десния спрямо левия датчик, което според компютъра означава, че колелата се въртят с различна скорост. Утре отивам в една морга да си сваля двата предни датчика. Ако положението е същото тогава са пропуснали да монтират гривната, ако са правили нещо по дясното предно колело. Дано не е така!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта