Ford KUGA Trend 2.0 TDCi 136HP AWD
-
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 05 дек 2010, 09:42
- Модел на автомобила: kuga
- Status: Извън линия
Re: Ford KUGA Trend 2.0 TDCi 136HP AWD
Колега, bsavov, все още ли си с добри впечатления от форд куга. Сподели нови данни за това бижу. В процес съм да закупя и аз такава машина. Прочетох първите ти впечатления и ще се надявам да споделиш и по-нови такива.
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 11 юли 2009, 18:01
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,6 Ti-VCT Ghia
- Status: Извън линия
Re: Ford KUGA Trend 2.0 TDCi 136HP AWD
И аз бих се зарадвал на нови впечатления от колата. Мисля да сменям Фокуса за една такава, със същия двигател.
-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford KUGA Trend 2.0 TDCi 136HP AWD
Тоест искаш да смениш фокуса с фокус. Същото е все едно от WV Golf II да се качиш на WV Country. Просто не мога да разбера как една Куга която си е Фокус с 4х4 ще струва 55 (че и 60+) бона нова..... Според мен тва е възможно най-тъпия модел форд в който човек да си загроби паритеvrajdeber написа:И аз бих се зарадвал на нови впечатления от колата. Мисля да сменям Фокуса за една такава, със същия двигател.

Не! Не съм пиян - аз така си карам!
- nikky
- потребител
- Мнения: 313
- Регистриран: 20 фев 2010, 20:01
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Zetec '08
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford KUGA Trend 2.0 TDCi 136HP AWD
И аз съм на мнение, че ако ще е джип, да е джип - голям, мощен, проходим, НО с Форд Куга разходите не са толкова големи, колкото на огромен джип, а минаваш през неравности, дупки, тротоари и кофти терени без да се страхуваш за картер и т.н. Освен това в града се паркира по-лесно от Лендкруйзър или Петфайндър. Така че си има редица предимства, и не на последно място не е 60,000 лева.orlinm написа:Тоест искаш да смениш фокуса с фокус. Същото е все едно от WV Golf II да се качиш на WV Country. Просто не мога да разбера как една Куга която си е Фокус с 4х4 ще струва 55 (че и 60+) бона нова..... Според мен тва е възможно най-тъпия модел форд в който човек да си загроби паритеvrajdeber написа:И аз бих се зарадвал на нови впечатления от колата. Мисля да сменям Фокуса за една такава, със същия двигател.
- bsavov
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 20 фев 2008, 22:18
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 EFI 8V
Ford Fiest 1.4 Mk6.5
Ford KUGA 2.0 TDCi 136HP 4WD
Ford KUGA Mk.2 1.5 EcoBoost 150HP FWD - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford KUGA Trend 2.0 TDCi 136HP AWD
Здравейте,
1. КУГА-та не е Джип.
2. Фокус (по-скоро С-мах), но и 4-те колела могат да въртят. Ако предлагаха 4х4 фокус комби нямаше да е зле.
3. Има хора на които КУГА-та им харесва. Кеф цена няма.
4.Всеки има право на мнение.
Така сега по темата: Какво да кажа все така съм във възторг от машината. С изключение на 4 пъти смяна на крушките други проблеми не съм имал.
Миналият Уикенд ходихме до Рибарица и разхода го докарах до 5.8л/100км. Просто реших да експериментирам в мъгливото време и да карам малко по-пенсионерски (с извинение за израза).
Друго: в судовете малко бавно загрява купето , след като се изминат 4 километра двигателя влиза в температурната норма на двигателя.
Не знам при другите дизели как е.
В големият сняг ходих специално да се повъртя малко. с ЕСП-то нищо не става. колата държи линия и прави завоите - естественно с намаляване на скоростта но стои в линия. Като се изключи ЕСП-то и идва забавлението. Усеща се че въртят и задните гуми и се получава забавно.
След 20+ хил.километра двигателят си е съвсем разработен и доста добре върви. Една идея допълнително мошност нямаше да е зле, но каквото такова.
Сега в снега е голям кеф. До сега не съм въртял гуми и да не може да изкара баир или да излезна от дупка. Паркирането и качването по бордюри не е проблем като за всеки друг (пък било то и компактен) кросовър.
Ако нещо конретно ви интересува питайте.
Поздрави!
1. КУГА-та не е Джип.
2. Фокус (по-скоро С-мах), но и 4-те колела могат да въртят. Ако предлагаха 4х4 фокус комби нямаше да е зле.
3. Има хора на които КУГА-та им харесва. Кеф цена няма.
4.Всеки има право на мнение.
Така сега по темата: Какво да кажа все така съм във възторг от машината. С изключение на 4 пъти смяна на крушките други проблеми не съм имал.
Миналият Уикенд ходихме до Рибарица и разхода го докарах до 5.8л/100км. Просто реших да експериментирам в мъгливото време и да карам малко по-пенсионерски (с извинение за израза).
Друго: в судовете малко бавно загрява купето , след като се изминат 4 километра двигателя влиза в температурната норма на двигателя.
Не знам при другите дизели как е.
В големият сняг ходих специално да се повъртя малко. с ЕСП-то нищо не става. колата държи линия и прави завоите - естественно с намаляване на скоростта но стои в линия. Като се изключи ЕСП-то и идва забавлението. Усеща се че въртят и задните гуми и се получава забавно.
След 20+ хил.километра двигателят си е съвсем разработен и доста добре върви. Една идея допълнително мошност нямаше да е зле, но каквото такова.
Сега в снега е голям кеф. До сега не съм въртял гуми и да не може да изкара баир или да излезна от дупка. Паркирането и качването по бордюри не е проблем като за всеки друг (пък било то и компактен) кросовър.
Ако нещо конретно ви интересува питайте.
Поздрави!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта