Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec
-
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 12 фев 2010, 10:27
- Модел на автомобила: Ford Escort `97 1.8 16v Zetec 115 hp
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec
Здравейте колеги ,искам да попитам някой дали знае колко ролки има форд ескорт 1.8 16 v Zetec на ангренажният ремък ,аз ги знам 2 ролки ,една обтяжна ролка и една паразитна но не сам на пълно сигурен
.

Не е важно колко ти е мощна колата ,а колко ти е празна главата!
- deathstorm
- потребител
- Мнения: 563
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec
Ролките са ти 3 колега 2 паразитни и 1 обтяжна.
-
- потребител
- Мнения: 425
- Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec
3 са и се сменят и 3-те при мен изкараха 40 000км (барабар с водната помпа и пистовия) и смених и ангр. ремък, всяка е около 25-30лв. Предния път сложих всичко ново, а сега пак... 400 лв. с труда и антифриза... 

-
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 12 фев 2010, 10:27
- Модел на автомобила: Ford Escort `97 1.8 16v Zetec 115 hp
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec
Не е важно колко ти е мощна колата ,а колко ти е празна главата!
-
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 12 фев 2010, 10:27
- Модел на автомобила: Ford Escort `97 1.8 16v Zetec 115 hp
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec
Revell написа:3 са и се сменят и 3-те при мен изкараха 40 000км (барабар с водната помпа и пистовия) и смених и ангр. ремък, всяка е около 25-30лв. Предния път сложих всичко ново, а сега пак... 400 лв. с труда и антифриза...
Колега колко пари за труд ти взеха ,ако не е тайна ,и можеш ли да ми кажеш колко пари струва водната помпа и каква марка си сложил


Не е важно колко ти е мощна колата ,а колко ти е празна главата!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec
Не само водна помпа, трябва да се смени и съединителя, синхронизатора на трета скорост, поплавъка на бензиномера, игличката на задно дясно колело и най-вече резервната гума.sheri9107 написа:Revell написа:3 са и се сменят и 3-те при мен изкараха 40 000км (барабар с водната помпа и пистовия) и смених и ангр. ремък, всяка е около 25-30лв. Предния път сложих всичко ново, а сега пак... 400 лв. с труда и антифриза...
Колега колко пари за труд ти взеха ,ако не е тайна ,и можеш ли да ми кажеш колко пари струва водната помпа и каква марка си сложил![]()



Някой да вижда на схемата ВОДНА ПОМПА ЗАЦЕПЕНА НА АГРЕНАЖА?
П.П. Revell, съжалявам но са те пуснали по пързалката.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 12 фев 2010, 10:27
- Модел на автомобила: Ford Escort `97 1.8 16v Zetec 115 hp
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec
колега много интересно чак сега като се загледах видях че наистина я няма водната помпа зацепена за ангренажа на схемата .HACKO написа:Не само водна помпа, трябва да се смени и съединителя, синхронизатора на трета скорост, поплавъка на бензиномера, игличката на задно дясно колело и най-вече резервната гума.sheri9107 написа:Revell написа:3 са и се сменят и 3-те при мен изкараха 40 000км (барабар с водната помпа и пистовия) и смених и ангр. ремък, всяка е около 25-30лв. Предния път сложих всичко ново, а сега пак... 400 лв. с труда и антифриза...
Колега колко пари за труд ти взеха ,ако не е тайна ,и можеш ли да ми кажеш колко пари струва водната помпа и каква марка си сложил![]()
![]()
![]()
![]()
Някой да вижда на схемата ВОДНА ПОМПА ЗАЦЕПЕНА НА АГРЕНАЖА?
П.П. Revell, съжалявам но са те пуснали по пързалката.
Не е важно колко ти е мощна колата ,а колко ти е празна главата!
- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec
За водната помпа че не е зацепена на ангренажа е вярно ,но повечето хора я имат за консуматив и си я сменят тъй като само смяната и излиза толкова колкото да се смени ремък в смисъл труд.
-
- потребител
- Мнения: 425
- Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec
Насе, прав си не е на ангренажа, писах че съм я сменил, тъй като при предната смяна на ангренажа моята течеше, смених ролки ангренажен ремък, водна помпа и постов ремък. 40 000км по-късно се появи кофти шум от към ангренажа който за 30км не се траеше, като свалихме ремъците се оказа водна помпа(едва се въртеше на ръка, а като изсъхна след демонтажа - не можеше да се завърти). Пистовият ремък беше много напукан и почти бяха тръгнали да се отлепят пистите. При проверка на ролките се оказа че всички вият... само ангренажния ремък беше във видимо добро състояние...(ма смених и него - няма след 10 000км пак да отварям заради 30лв.)
Баро е прав че помпата май излиза консуматив.
труда ми излезе 80лв. за всичко сменено 290лв. частите(съжалявам но не знам колко са по разбивка и марките не се сещам) и 30лв. антифризец.
Баро е прав че помпата май излиза консуматив.
труда ми излезе 80лв. за всичко сменено 290лв. частите(съжалявам но не знам колко са по разбивка и марките не се сещам) и 30лв. антифризец.
-
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 12 фев 2010, 10:27
- Модел на автомобила: Ford Escort `97 1.8 16v Zetec 115 hp
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec
Колега Revell ,водната помпа за пистовият ремък ли е зацепена ?Revell написа:Насе, прав си не е на ангренажа, писах че съм я сменил, тъй като при предната смяна на ангренажа моята течеше, смених ролки ангренажен ремък, водна помпа и постов ремък. 40 000км по-късно се появи кофти шум от към ангренажа който за 30км не се траеше, като свалихме ремъците се оказа водна помпа(едва се въртеше на ръка, а като изсъхна след демонтажа - не можеше да се завърти). Пистовият ремък беше много напукан и почти бяха тръгнали да се отлепят пистите. При проверка на ролките се оказа че всички вият... само ангренажния ремък беше във видимо добро състояние...(ма смених и него - няма след 10 000км пак да отварям заради 30лв.)
Баро е прав че помпата май излиза консуматив.
труда ми излезе 80лв. за всичко сменено 290лв. частите(съжалявам но не знам колко са по разбивка и марките не се сещам) и 30лв. антифризец.
Не е важно колко ти е мощна колата ,а колко ти е празна главата!
- cockyhotty
- потребител
- Мнения: 667
- Регистриран: 26 май 2009, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec
При мен имаше леко виене от средната част на двигателя от към страната на агренажа. Смених ремъка с комплект ролки и за мой ужас свирукането продължава. Оказва се май, че е водната помпа. При смяната на агренажният ремък я огледах и въртене на ръка нямаше никакви видими признаци за износване или пък прекомерен луфт, но свири когато двигателят загрее сериозно. За това когато се решиш да сменяш агренаж при този тип двигател (Zetec) е необходима и смяната на водната помпа с цел застраховка и икономия от двукратно разглобяване на ГР механизъм. Глупово решение според мен е водната помпа да е завряна зад агренажа и на нея да са монтирани две паразитни ролки от общо трите на ГРМ-то. Глупаво, трудоемко и неремонтопригодно! Но това е живота, все си прецакан. 

- deathstorm
- потребител
- Мнения: 563
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec
За да се изясним водната помпа е зацепена за пистовия ремък. Отбелязана е като WP както се вижда на схемата. Едната схема е с климатик (AC). Останалите компоненти са: GEN-алтенатора, PAS- помпата на сервоуправлението, G-направляваща и T-oбтяжна ролки.sheri9107 написа: Колега Revell ,водната помпа за пистовият ремък ли е зацепена ?

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта