Проблем с палене,Ескорт 1.8TDi 96г

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Проблем с палене,Ескорт 1.8TDi 96г

Мнение от Georgiev » 26 май 2006, 23:50

Прави ми впечатление, че колата ми когато е студена пали с повече въртене на стартера, около 6-7 секунди. Даже и вчера когато беше 35 градуса пак така .Проблем ли е това, и възможно ли да е от въздушния филтър, че не съм го сменял.Този с който е е от Италианския и собственик преди мен.Или е от друго?Някой има ли го този проблем .Казаха ми че всички мотори 1.8 дизел палят така с повече въртене когато са студени.
Мерси.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 27 май 2006, 00:23

Опитай с двойно подгряване. Вместо да палиш след подгряването върни ключа и подгрей пак. Провери си и компресията.

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 27 май 2006, 00:29

Опитвал съм, но на второто подгряване лампата гасне веднага.Четох по стари теми че трябва да чакам да чуя пукване от релето.Утре ще го изчакам.
Имам и още един въпрос. Когато гася двигателя веднага с изключването от контакт ,по време на утихването на оборотите се чува едно прещракване от към бушонното табло.Трябва ли да се чува такова "цъкане" от там и нормално ли е това?

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 27 май 2006, 00:39

Незнам. Преди да си взема кола много разпитвах и четох за двата типа двигатели и определено дизела не ми допадна, а като видях че специалист на нафтови помпи кара бензинова кола направо се отказах. Но мисля, че може да се чува затварянето на клапана за горивото. При дизела - както знаеш сместта се възпламенява от високото налягане, а не както при бензина от искра. С други думи запалиш ли го веднъж спиране няма. За да го угасиш трябва да спреш горивото. Мерил ли си компресията в цилиндрите.

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 27 май 2006, 01:04

Не съм. Но предполагам ,че е добре. Нищо не разбирам от дизелови двигатели.Досега съм карал само Бензинки и то им слагах Газова че е по изгодно.Но се побърквах от настройки , мембрани,свеши кабели и др. глупости.Доста ремонти си правех сам.Абе на сервиз не съм ходил.
Исках дизел и зтова си купих дизел ама дизеловия двигател го гледам като полезно изкопаемо.Някои елементи ги знам кои са , но имам много да се уча.Благодарение на форума научавам доста неща.

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 27 май 2006, 01:14

".Казаха ми че всички мотори 1.8 дизел палят така с повече въртене когато са студени. "

Аре бе , тоя дето ти го е казал е бил "нашмъркан" , моя пали от един оборот на стартера...и е така от как съм го купил...а тогава беше студено.
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 27 май 2006, 01:18

Абе май ще трябва да ида някъде на диагностика, да проверя тази работа.Ще видя как ще е като сменя въздушния филтър, ама няма да има разлика предполагам

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 27 май 2006, 01:28

Щом не си проверявал компресията още днес иди в някой сервиз и го направи. Това е най-важното и го направи на всичките 4 цилиндъра. Запиши си ги на лист и ги дай във форума. Няма по-лесно от това да бръкнеш и да хвърлиш пари за каквото и да е. Винаги можеш да го направиш.

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 27 май 2006, 01:35

*00134* Само да не е от компресията.

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 27 май 2006, 01:39

Georgiev написа:*00134* Само да не е от компресията.
Един майстор (Арабията) ми каза че тия Фордове имали мноо здрави компресионни сегменти...за разлика от маслените...така че едва ли нямаш компресия...
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 27 май 2006, 01:44

За сега не е пипал маслото , но аз съм го карал само 1500-1600 км от както съм го купил и сменил маслото.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 27 май 2006, 01:45

Дано, но ако е от това поне ще видиш състоянието на цилиндрите и ако е добро може да се разминеш само със сигменти. Но ако го направиш както трябва купето ще изгние преди да се скапе двигателя. Хайде да не дърпаме дявола за опашката.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 27 май 2006, 01:48

Снайпер, възможно ли е да са прецакали човека с тези добавки за оплътняване на цилиндрите и да са се отървали, а той сега да пати.

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 27 май 2006, 01:52

nikolovvd написа:Снайпер, възможно ли е да са прецакали човека с тези добавки за оплътняване на цилиндрите и да са се отървали, а той сега да пати.
Не ми се вярва , добавки слагат за спиране на харчене на масло и пушене...а тука говорите за компресия. Абе нещо дребно по центровката му има...
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 27 май 2006, 01:56

То само паленето буди някакво съмнение, че може би нещо не е в ред.Но какво ще излезе ще видим.За добавки не вярвам.Колата си е нов внос от Италия. Кой да и ги слага тези добавки, Аз не съм.Продавача ми е бил недобросъвестен, може.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 27 май 2006, 01:58

А бе Georgiev ти откъде зареждаш?

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 27 май 2006, 02:01

Georgiev написа:То само паленето буди някакво съмнение, че може би нещо не е в ред.Но какво ще излезе ще видим.За добавки не вярвам.Колата си е нов внос от Италия. Кой да и ги слага тези добавки, Аз не съм.Продавача ми е бил недобросъвестен, може.

Абе ква Италия...и там Балкански мангасари продават колите...аз ходих до Германия за да си купя Пасат от Дюселдорф от сърбин и Транзит от Мюнхен от Македонец...
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 27 май 2006, 02:03

ОМV или Shell, ама имам и една стара червена нафта че гледам да я изгоря и на 40 литра от бензиностанцията слагам 5-10 литра от червената. че имам от нея 60 -70 литра. Тя седи от две години. Бях пускал тема във форума за нея да питам какво да я правя.Че това я правя де.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 27 май 2006, 02:31

Да не е някакво леко корабно гориво, че във Видин преди 2 години камара дизели сасипаха с дизел за 0.98 лв. за литър. Смесват като теб нормален дизел с леко корабно гориво 2:1 . Имай впредвид, че корабното гориво прави по-големи детонации.

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 27 май 2006, 09:36

Нафта трябва да е. Как да разбера дали не е корабно.Пък е купувано тук от Разград. Пък Най близкия кораб или лодка е на 72км.Пък и да е не съм слагал много и съм я месил с хубава нафта

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 25 госта