Железничарят Ford Ranger
- Ford_Lord
- потребител
- Мнения: 202
- Регистриран: 13 яну 2010, 18:12
- Модел на автомобила: Ford Orion 91',Mondeo 02'
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Железничарят Ford Ranger
Глобалния пикап на Ford тегли парен локомотив.
Глобалния пикап на Ford, определян като компактен оттатък океана, успя да изтегли парен локомотив с тегло 160 тона. Автомобилът разчита на дизелов TDCi двигател с пет цилиндъра, обем 3.2-литра, мощност 197 к.с. и максимален въртящ момент от 470 Нм. Задвижването е към четирите колела, а трансмисията е автоматична с шест степени.
Видеото е рекламно и цели да популяризира дизеловите двигатели на Ford. Заснето е на територията на Австралия, където този двигател е наличен, за разлика от САЩ, където дизеловите модификации няма да се предлагат.
Видеото се появи в няколко големи американски автомобилни форума и предизвика множество коментари. От тях става ясно, че американците все по-често се заглеждат към дизеловите двигатели, особено след демонстрацията на новия Ford Ranger.

http://www.automedia.bg/news/article_11779.html" onclick="window.open(this.href);return false; - тука има и видео на което можете да се насладите

Глобалния пикап на Ford, определян като компактен оттатък океана, успя да изтегли парен локомотив с тегло 160 тона. Автомобилът разчита на дизелов TDCi двигател с пет цилиндъра, обем 3.2-литра, мощност 197 к.с. и максимален въртящ момент от 470 Нм. Задвижването е към четирите колела, а трансмисията е автоматична с шест степени.
Видеото е рекламно и цели да популяризира дизеловите двигатели на Ford. Заснето е на територията на Австралия, където този двигател е наличен, за разлика от САЩ, където дизеловите модификации няма да се предлагат.
Видеото се появи в няколко големи американски автомобилни форума и предизвика множество коментари. От тях става ясно, че американците все по-често се заглеждат към дизеловите двигатели, особено след демонстрацията на новия Ford Ranger.

http://www.automedia.bg/news/article_11779.html" onclick="window.open(this.href);return false; - тука има и видео на което можете да се насладите


-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Железничарят Ford Ranger
А дали във Рейнджъра има някаква тежест? Не стана ясно от клипа....
В коментарите гледам се вихри дискусия за VW Tuareg V10 TDI, където дърпа Boeing 747 със добавена тежест в Туарег-а.
Все пак Boeing-a е също 162т.
Tuareg-a /313HP - 750Nm/ е доста по-мощен от въпросния Ranger /197HP - 470Nm/ и то не със малко
.
В коментарите гледам се вихри дискусия за VW Tuareg V10 TDI, където дърпа Boeing 747 със добавена тежест в Туарег-а.
Все пак Boeing-a е също 162т.
Tuareg-a /313HP - 750Nm/ е доста по-мощен от въпросния Ranger /197HP - 470Nm/ и то не със малко

- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Железничарят Ford Ranger
Ето и една рекламка за него: http://vbox7.com/play:f140f3c5" onclick="window.open(this.href);return false; 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Железничарят Ford Ranger
Нещо не ми харесва, прекалено лесно го подкара този локомотив, никак не се напъна, а и защо локомотива първоначално е скрит в депото.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Железничарят Ford Ranger
много добраPyrhel написа:Ето и една рекламка за него: http://vbox7.com/play:f140f3c5" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

между другото 3.2 тдци се слага и на транзит ,как ще наказва разни бързи 1.9 тдита...

- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Железничарят Ford Ranger
Айде сега Тома неверниHACKO написа:Нещо не ми харесва, прекалено лесно го подкара този локомотив, никак не се напъна, а и защо локомотива първоначално е скрит в депото.

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Железничарят Ford Ranger
Гледал съм, ама първата крачка я правят със видимо усилие, а тука даже и не превъртя гумите на пръста, вярно че е автоматик ама.... поне малко пушек от кюнка да беше изкарал.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Железничарят Ford Ranger
Ами автоматик, тракшън контрол има сигурно, пък за пушека...това да не е голф 2 80 и някоя годинаHACKO написа:Гледал съм, ама първата крачка я правят със видимо усилие, а тука даже и не превъртя гумите на пръста, вярно че е автоматик ама.... поне малко пушек от кюнка да беше изкарал.

- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Железничарят Ford Ranger
Гхъ-хъ-хъ, кефAlexi написа:между другото 3.2 тдци се слага и на транзит ,как ще наказва разни бързи 1.9 тдита...


Иначе октавиа 1.9 тди на старт до към 100 е добре, ама после идва слабичка. Затова пък разхода й на гориво е много примамлив, но те хората са си го казали за кефа и цената

Тия новите освен катализатора имат и филтър за твърди частици и не пушлявят изобщо. Иначе и аз му завидях как тръгна и то на пръст. Туарега му гледах видеото преди година, година и нещо как дърпа самолетчето, доста труд вложи... Задните му гуми помня, че почти се смачкаха и джантите а-ха да опрат в асфалта.HACKO написа:Гледал съм, ама първата крачка я правят със видимо усилие, а тука даже и не превъртя гумите на пръста, вярно че е автоматик ама.... поне малко пушек от кюнка да беше изкарал.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Железничарят Ford Ranger
Е за това говорех, повече от ясно е че има един чувал с екстри.Pyrhel написа:... Задните му гуми помня, че почти се смачкаха и джантите а-ха да опрат в асфалта.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- pantata
- потребител
- Мнения: 1374
- Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07 - Местоположение: Димитровград/София
- Status: Извън линия
Re: Железничарят Ford Ranger
Мислех че по Топ гиър съм го гледал а то било по пета.. както и да е, ето го за сравнение. А за тези които не са на ти с английския казва, че е натоварен с 4.3 тона за да има сцепление, а гумите са напомпени два пъти над нормалното и че ако развие над 20 мили в час може да гръмнат.
http://www.youtube.com/watch?v=i30vZOBcsTg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=i30vZOBcsTg" onclick="window.open(this.href);return false;

- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Железничарят Ford Ranger
Забравяте, че боинга е с гуми стъпил на земята, не метал-метал като при локомотива. Отделно съпротивлението в самия механизъм на тези гуми е ненормално, да не говорим за това м/у гумите и асфалта. Тук идва огромната разлика, нищо, че и двете са 160тона (боинга 155 в клипа), 100% усилието е много много по-масивно, нужно да се мръдне бойнга от един локомотив на релсите си 

- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Железничарят Ford Ranger
А така, кажи им го на тия дето се чудят какво да си вземат{REDNIKA} написа:Форд са страхотни Коли

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта