карб
- 
				shmoker
 - потребител

 - Мнения: 78
 - Регистриран: 16 дек 2007, 20:33
 - Модел на автомобила: ford siera 1.6
 - Местоположение: Бургас
 - Status: Извън линия
 
карб
моля,колеги които са се е...ли с такъв карб да споделят по нещо за частите които са оградени.е не моим го направим да въри и тва си е.сори,колата е форд сиера 88г.седан,1,6 lx.  
http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 54050p.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
			
									
									ако морето беше от бира,къде щяха да пикат туристите?
						- HACKO
 - Модератор

 - Мнения: 13115
 - Регистриран: 24 май 2006, 21:22
 - Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
 - Status: Извън линия
 
Re: карб
Това от ляво е ускорителната помпа, а това от дясно е автоматичен смукач. Интересното тука е че като гледам на снимката не е биметален както повечето а е с електрическо или вакумно управление(не мога да различа това маркуч ли е или кабел). 
Карбуратора е някакъв Вебер, виж точно какво пише на табелката, да се опитам да помогна. В общи линии не е много по-различен от карбуратора на Жигула(също Вебер).
			
									
									
						Карбуратора е някакъв Вебер, виж точно какво пише на табелката, да се опитам да помогна. В общи линии не е много по-различен от карбуратора на Жигула(също Вебер).
- 
				shmoker
 - потребител

 - Мнения: 78
 - Регистриран: 16 дек 2007, 20:33
 - Модел на автомобила: ford siera 1.6
 - Местоположение: Бургас
 - Status: Извън линия
 
Re: карб
това е кабел Нака,а това е табелката която си има тоя карб.проблема е че смукача изключва доста късно.на място около 10 мин.няма значение лято-зима,а в движение с 1-2 мин по-бързо.това инженерно чудо се върти на ляво и дясно и е барано преди да си я купя колата и не знам как трябва да е.ако нещо се сещаш,много ще съм благодарен.нещо не става със снимката,но пише-88HF   AA2718.ще се опитам пак да я кача,за да имаш визуална представа. 
			
									
									ако морето беше от бира,къде щяха да пикат туристите?
						- HACKO
 - Модератор

 - Мнения: 13115
 - Регистриран: 24 май 2006, 21:22
 - Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
 - Status: Извън линия
 
Re: карб
Не видях четлива табела. По принцип това е най-често срещания проблем на автоматичните смукачи, че изключват когато температурата на д-ля стигне определена стойност, и повечето пъти закъсняват, особено Зимата. Със въртене мисля че се регулираше хода на клапата, обаче сега говоря на фантазия, в момента не ми се рови в литературата, не съм виждал този карб. 
Инак щом е електрически веднага ми идва една лесна идея за пълен контрол, извеждаш едно ключе във купето и го изключваш, когато решиш
			
									
									
						Инак щом е електрически веднага ми идва една лесна идея за пълен контрол, извеждаш едно ключе във купето и го изключваш, когато решиш
- fordmaniac
 - Потребител

 - Мнения: 1639
 - Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
 - Модел на автомобила: Ford Escort
 - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Re: карб
WEBER двукамерен
Идеята на електрическото подгряване е да върне напълно задействания смукач, да го отвори нацяло до момента на загряване на мотора. На капачето има чертичка, която трябва да съвпадне с тази на корпуса на смукача. Това е философията. На студено трябва да се затваря напълно и да изключва на около 50 градуса на мототра.
Успех
			
									
									
						Идеята на електрическото подгряване е да върне напълно задействания смукач, да го отвори нацяло до момента на загряване на мотора. На капачето има чертичка, която трябва да съвпадне с тази на корпуса на смукача. Това е философията. На студено трябва да се затваря напълно и да изключва на около 50 градуса на мототра.
Успех
- HACKO
 - Модератор

 - Мнения: 13115
 - Регистриран: 24 май 2006, 21:22
 - Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
 - Status: Извън линия
 
Re: карб
Ето инструкции за настройка:
http://dox.bg/files/dw?a=634c928505" onclick="window.open(this.href);return false;
			
									
									
						http://dox.bg/files/dw?a=634c928505" onclick="window.open(this.href);return false;
- 
				shmoker
 - потребител

 - Мнения: 78
 - Регистриран: 16 дек 2007, 20:33
 - Модел на автомобила: ford siera 1.6
 - Местоположение: Бургас
 - Status: Извън линия
 
Re: карб
абе Нака,не знам от къде си я докопал тази литература,но това е злато,да знаеш.утре ще си поиграя с тоя карб и тази книжка.Надявам се да има резултат.благодаря за отделеното време 
 .тази настойка по книгата влияе ли на настройките на газовата уредба? 
			
									
									ако морето беше от бира,къде щяха да пикат туристите?
						- 
				shmoker
 - потребител

 - Мнения: 78
 - Регистриран: 16 дек 2007, 20:33
 - Модел на автомобила: ford siera 1.6
 - Местоположение: Бургас
 - Status: Извън линия
 
Re: карб
всичко го направих както трябва,и сега е много по-добре,но май установих проблемчето.знае ли някой колко волта трябва да има на входа на тази бипластина,щото при мен е само 2 волта,и си мисля че затова смукача ми не изключва навреме.би трябвало да е 12 според мен,за да може да я загрее за определено време  
 ако знаете,моля споделете.
			
									
									ако морето беше от бира,къде щяха да пикат туристите?
						- 
				shmoker
 - потребител

 - Мнения: 78
 - Регистриран: 16 дек 2007, 20:33
 - Модел на автомобила: ford siera 1.6
 - Местоположение: Бургас
 - Status: Извън линия
 
Re: карб
колеги,не е на добре.оказа се че това не е смукача.като извадя кабела ,продължава да си работи яко на смукач.започнах по метода на елиминиране и се оказа, че като изкарам един маркуч,тогава спира.някой да има идея за какво иде реч.това е въпросния вакуум.http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 69233h.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
			
									
									ако морето беше от бира,къде щяха да пикат туристите?
						- HACKO
 - Модератор

 - Мнения: 13115
 - Регистриран: 24 май 2006, 21:22
 - Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
 - Status: Извън линия
 
Re: карб
Това е някаква мембрана, отвори я и провери да не е прокъсана. Гледам че има някакъв регулировъчен винт, пробвай какво е влиянието му, но задължително помни първоначалното положение и брой колко оборота в Ляво или в Дясно правиш, за да можеш да възстановиш първоначалните настройки ако нещата се влошат.
			
									
									
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта
