Escort CFI гасне, обороти и др.въпроси

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
crank
потребител
потребител
Мнения: 56
Регистриран: 06 фев 2008, 21:32
Модел на автомобила: Escort CVH 1.4i - 87`
Status: Извън линия

Escort CFI гасне, обороти и др.въпроси

Мнение от crank » 23 фев 2011, 12:46

Привет!
Прочетох темите свързани с проблемите ми и започнах от най-лесното - почистване на дроселовата клапа и клемите по датчиците, продухах и прочистих меките връзки за картерните газове/едната беше стабилно запушена от маслен конденз, а другата зимата по принцип Я удължавам и пускам свободно, че мята конденз и във въздушния филтър/. След като почистих и монтирах чарковете, закачих клемата на акумулатора и за да не мъча дъртия форд му излях 2 л топла водичка на изпарителя. Запалих, в първите секунди колата аха да загасне, помогнах и с малко газ и после сама си оправи оборотите и "зазвуча" доста бодро. Зарадвах Й се, понеже една седмица при всяко изключване от скорост колата си гаснеше/без пропуск - мъка си беше голяма по кръстовищата, че трябваше да избирам маршрути с най-малко такива, но за сметка на това по-дълги :oops: / Метнах се да Й обучим компютъра - е такава никога не съм Я карал - едно, че рипаше повече, друго че издевателствах върху нея ,а нито един път не загасна, след като спирах да подавам газ-не забиваше муцуна - неможах да повярвам, че се оправи. И така братлета, точно два дни. Вчера се наложи да запаля на бензин понеже беше студено, а нямах чайче за изпарителя и пак се почна, НО без гаснене при всяко изключване на скорост, а избирателно, и то още в първите км от пътя - 3-4. /На бензин пали винаги, но само за 2-3 сек и превключвам на газ, защото после се дави и гасне//на бензин не върви - трябва да си поиграя с дебитомера й/
Та като свалях дросела в алум.блок под него под цедката имаше някаква камерка /нещо от рода на 15х30мм/,която беше пълна до половината с бензин, който явно е останал от такива паления или някой път, като Я пробвам на 5-та да превключа от газ на бензин - уж да прочисти малко системата/.
И какъв е този датчик дето е завит в камерата на "инжектора"? Да не би като усети мирис на бензин и да гаси колата?
Ако на някой му хрумне нещо - да драска!
Живи и здрави!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Escort CFI гасне, обороти и др.въпроси

Мнение от HACKO » 23 фев 2011, 15:45

Повредил си О пръстена, който уплътнява дюзата и оттам тече, затова и дави на Безнин, или пък газовия клапан не затваря и подава от двете горива. Като си на Газ спираш ли бензиновата помпа?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

crank
потребител
потребител
Мнения: 56
Регистриран: 06 фев 2008, 21:32
Модел на автомобила: Escort CVH 1.4i - 87`
Status: Извън линия

Re: Escort CFI гасне, обороти и др.въпроси

Мнение от crank » 24 фев 2011, 08:26

Мерси за отговора, Наско!
Напълно е възможно и да е повреден пръстена. Откакто съм Я взел преди 4год.там никой не е пипал - ще погледна почивните дни./ Дюзата Я свалих с фунията Й без да Я развивам от леглото Й./
Но и това за клапана също ще трябва да проверя.
Когато се затопли /от април/ по принцип махам бушона на моното и работи само на газ и помпата е изключена, но сега като съм на газ - помпата си работи/чува се//вашите чувате ли ги , или само моята е шумна///
Идеи?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Escort CFI гасне, обороти и др.въпроси

Мнение от HACKO » 24 фев 2011, 09:20

Значи насочи се към клапаните, Опръстена се поврежда при сваляне или слагане на дюзата а ти не си я свалял. Бензина със клапан ли го спираш или изключваш дюзата?
Давенето на Газ си е от уредбата, там компютъра не играе. Опитай като прави проблеми на Газ да махнеш бушона на помпата.
Помпата при мене може да се чуе само при угасен двигател и е тихо в купето. Аз съм си сложил две релета, едното спира дюзата а другото помпата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

crank
потребител
потребител
Мнения: 56
Регистриран: 06 фев 2008, 21:32
Модел на автомобила: Escort CVH 1.4i - 87`
Status: Извън линия

Re: Escort CFI гасне, обороти и др.въпроси

Мнение от crank » 24 фев 2011, 10:52

Предполагам с клапан е реализирано, защото на кутийката за превключване ГАЗ-Бензин имам три редуващи се позиции :L,C,B като "С"-то си го тълкувам като Комбинирано, а и когато съм на газ - помпата си вие. Този клапан рециклира ли се, почиства ли се ? Щото както ме насочи, май наистина не затваря напълно и пуска повече гориво за да ми дави колата.
Благодаря за насоките!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Escort CFI гасне, обороти и др.въпроси

Мнение от HACKO » 24 фев 2011, 17:58

Всичко се ремонтира. Помпата не трябва да работи на газ, обаче газаджиите ги мързи и не им се занимава и затова спират само или помпата или дюзата, и във двата случая е вредно за това, което не е спряно. Още по-брутално е да се сложи бензинов клапан, като за карбуратор, без да спират нищо (отдавна не съм виждал такава схема, но знае ли се).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта