Escort CFI гасне, обороти и др.въпроси
-
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 06 фев 2008, 21:32
- Модел на автомобила: Escort CVH 1.4i - 87`
- Status: Извън линия
Escort CFI гасне, обороти и др.въпроси
Привет!
Прочетох темите свързани с проблемите ми и започнах от най-лесното - почистване на дроселовата клапа и клемите по датчиците, продухах и прочистих меките връзки за картерните газове/едната беше стабилно запушена от маслен конденз, а другата зимата по принцип Я удължавам и пускам свободно, че мята конденз и във въздушния филтър/. След като почистих и монтирах чарковете, закачих клемата на акумулатора и за да не мъча дъртия форд му излях 2 л топла водичка на изпарителя. Запалих, в първите секунди колата аха да загасне, помогнах и с малко газ и после сама си оправи оборотите и "зазвуча" доста бодро. Зарадвах Й се, понеже една седмица при всяко изключване от скорост колата си гаснеше/без пропуск - мъка си беше голяма по кръстовищата, че трябваше да избирам маршрути с най-малко такива, но за сметка на това по-дълги
/ Метнах се да Й обучим компютъра - е такава никога не съм Я карал - едно, че рипаше повече, друго че издевателствах върху нея ,а нито един път не загасна, след като спирах да подавам газ-не забиваше муцуна - неможах да повярвам, че се оправи. И така братлета, точно два дни. Вчера се наложи да запаля на бензин понеже беше студено, а нямах чайче за изпарителя и пак се почна, НО без гаснене при всяко изключване на скорост, а избирателно, и то още в първите км от пътя - 3-4. /На бензин пали винаги, но само за 2-3 сек и превключвам на газ, защото после се дави и гасне//на бензин не върви - трябва да си поиграя с дебитомера й/
Та като свалях дросела в алум.блок под него под цедката имаше някаква камерка /нещо от рода на 15х30мм/,която беше пълна до половината с бензин, който явно е останал от такива паления или някой път, като Я пробвам на 5-та да превключа от газ на бензин - уж да прочисти малко системата/.
И какъв е този датчик дето е завит в камерата на "инжектора"? Да не би като усети мирис на бензин и да гаси колата?
Ако на някой му хрумне нещо - да драска!
Живи и здрави!
Прочетох темите свързани с проблемите ми и започнах от най-лесното - почистване на дроселовата клапа и клемите по датчиците, продухах и прочистих меките връзки за картерните газове/едната беше стабилно запушена от маслен конденз, а другата зимата по принцип Я удължавам и пускам свободно, че мята конденз и във въздушния филтър/. След като почистих и монтирах чарковете, закачих клемата на акумулатора и за да не мъча дъртия форд му излях 2 л топла водичка на изпарителя. Запалих, в първите секунди колата аха да загасне, помогнах и с малко газ и после сама си оправи оборотите и "зазвуча" доста бодро. Зарадвах Й се, понеже една седмица при всяко изключване от скорост колата си гаснеше/без пропуск - мъка си беше голяма по кръстовищата, че трябваше да избирам маршрути с най-малко такива, но за сметка на това по-дълги

Та като свалях дросела в алум.блок под него под цедката имаше някаква камерка /нещо от рода на 15х30мм/,която беше пълна до половината с бензин, който явно е останал от такива паления или някой път, като Я пробвам на 5-та да превключа от газ на бензин - уж да прочисти малко системата/.
И какъв е този датчик дето е завит в камерата на "инжектора"? Да не би като усети мирис на бензин и да гаси колата?
Ако на някой му хрумне нещо - да драска!
Живи и здрави!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Escort CFI гасне, обороти и др.въпроси
Повредил си О пръстена, който уплътнява дюзата и оттам тече, затова и дави на Безнин, или пък газовия клапан не затваря и подава от двете горива. Като си на Газ спираш ли бензиновата помпа?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 06 фев 2008, 21:32
- Модел на автомобила: Escort CVH 1.4i - 87`
- Status: Извън линия
Re: Escort CFI гасне, обороти и др.въпроси
Мерси за отговора, Наско!
Напълно е възможно и да е повреден пръстена. Откакто съм Я взел преди 4год.там никой не е пипал - ще погледна почивните дни./ Дюзата Я свалих с фунията Й без да Я развивам от леглото Й./
Но и това за клапана също ще трябва да проверя.
Когато се затопли /от април/ по принцип махам бушона на моното и работи само на газ и помпата е изключена, но сега като съм на газ - помпата си работи/чува се//вашите чувате ли ги , или само моята е шумна///
Идеи?
Напълно е възможно и да е повреден пръстена. Откакто съм Я взел преди 4год.там никой не е пипал - ще погледна почивните дни./ Дюзата Я свалих с фунията Й без да Я развивам от леглото Й./
Но и това за клапана също ще трябва да проверя.
Когато се затопли /от април/ по принцип махам бушона на моното и работи само на газ и помпата е изключена, но сега като съм на газ - помпата си работи/чува се//вашите чувате ли ги , или само моята е шумна///
Идеи?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Escort CFI гасне, обороти и др.въпроси
Значи насочи се към клапаните, Опръстена се поврежда при сваляне или слагане на дюзата а ти не си я свалял. Бензина със клапан ли го спираш или изключваш дюзата?
Давенето на Газ си е от уредбата, там компютъра не играе. Опитай като прави проблеми на Газ да махнеш бушона на помпата.
Помпата при мене може да се чуе само при угасен двигател и е тихо в купето. Аз съм си сложил две релета, едното спира дюзата а другото помпата.
Давенето на Газ си е от уредбата, там компютъра не играе. Опитай като прави проблеми на Газ да махнеш бушона на помпата.
Помпата при мене може да се чуе само при угасен двигател и е тихо в купето. Аз съм си сложил две релета, едното спира дюзата а другото помпата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 06 фев 2008, 21:32
- Модел на автомобила: Escort CVH 1.4i - 87`
- Status: Извън линия
Re: Escort CFI гасне, обороти и др.въпроси
Предполагам с клапан е реализирано, защото на кутийката за превключване ГАЗ-Бензин имам три редуващи се позиции :L,C,B като "С"-то си го тълкувам като Комбинирано, а и когато съм на газ - помпата си вие. Този клапан рециклира ли се, почиства ли се ? Щото както ме насочи, май наистина не затваря напълно и пуска повече гориво за да ми дави колата.
Благодаря за насоките!
Благодаря за насоките!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Escort CFI гасне, обороти и др.въпроси
Всичко се ремонтира. Помпата не трябва да работи на газ, обаче газаджиите ги мързи и не им се занимава и затова спират само или помпата или дюзата, и във двата случая е вредно за това, което не е спряно. Още по-брутално е да се сложи бензинов клапан, като за карбуратор, без да спират нищо (отдавна не съм виждал такава схема, но знае ли се).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта