Проблем с палене,Ескорт 1.8TDi 96г
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
преди да правиш каквото и да било :
- зареди си акумулатора (ако е слаб на ще върти бавно и ще му трябва повече време да запали ...)
- смени си гумените маркучета за обратната нафта (1м за 1-2 лв) дето са на дюзите (не ти трябва майстор) : може да гълта въздух ...
- ако не си сменял филтрите (маслен, горивен и въздушен - трябвало е да ги смениш!)
- ако горивния филтър не си го сменял - отдолу (на филтъра) има пробка за източване на водата - развиваш я и в една чашка (кафе) източваш 50-на грама гориво (ако има вода тя ще е на дъното на чашката ) ...
- спри да сипваш разни чорби в резервоара: зареждай от някоя свястна ензиностанция: омв (примерно)
- зареди си акумулатора (ако е слаб на ще върти бавно и ще му трябва повече време да запали ...)
- смени си гумените маркучета за обратната нафта (1м за 1-2 лв) дето са на дюзите (не ти трябва майстор) : може да гълта въздух ...
- ако не си сменял филтрите (маслен, горивен и въздушен - трябвало е да ги смениш!)
- ако горивния филтър не си го сменял - отдолу (на филтъра) има пробка за източване на водата - развиваш я и в една чашка (кафе) източваш 50-на грама гориво (ако има вода тя ще е на дъното на чашката ) ...
- спри да сипваш разни чорби в резервоара: зареждай от някоя свястна ензиностанция: омв (примерно)
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с палене,Ескорт 1.8TDi 96г
И моята на студен двигател пали сравнително бавно. Но не и трябват чак 6-7 сек. По-скоро 6-7 оборота на стартера. И на мен някой от майсторите ми беше казал че е нормално за форд дизел.Georgiev написа:Прави ми впечатление, че колата ми когато е студена пали с повече въртене на стартера, около 6-7 секунди. Даже и вчера когато беше 35 градуса пак така .Проблем ли е това, и възможно ли да е от въздушния филтър, че не съм го сменял.Този с който е е от Италианския и собственик преди мен.Или е от друго?Някой има ли го този проблем .Казаха ми че всички мотори 1.8 дизел палят така с повече въртене когато са студени.
Мерси.
За да не въртиш дълго стартера, можеш да пробваш това: при първото връткане на ключа само чукваш леко за да врътне малко стартера и връщаш веднага. После подгряваш отново, въртиш и би трябвало да запали бързо.
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
Re: Проблем с палене,Ескорт 1.8TDi 96г
[quote="Dundee]И на мен някой от майсторите ми беше казал че е нормално за форд дизел.[/quote]
Чудя се КВИ ли са тия велики майстори (сигурно карат голфове
) !?
Чудя се КВИ ли са тия велики майстори (сигурно карат голфове

- Georgiev
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Утре ще замеря свещите е пак ще пиша. Днес като преди да я запаля натиснах 20-тина пъти помпичката на горивото, но пак същата работа.От тук си правя извода че нафтата не се връща обратно в резервоара.Покарах я оставих я следобяд за 3 часа и после пак запали по бавно.А това с двойното подгряване не помага.Обаче забелязах че едната ми свещ е с друг цвят изолатор.3-те са с кафяв а тази на 3ти цилиндър е черна.
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
....което значи че е сменена,или пък другите 3 са сменяни.Това няма значение,важното е да работят както трябва.Преди 4 години когато докарах Ескорта от Холандия,2-те му свещи бяха от Голф(с по-късо тяло),но нямах никакъв проблем и палех от раз.Свеща е читава когато нагрява само върха,ако се зачервява цялото тяло е за хвърляне.И аз незнам защо,но с такива свещи пали доста по-трудноGeorgiev написа:...Обаче забелязах че едната ми свещ е с друг цвят изолатор.3-те са с кафяв а тази на 3ти цилиндър е черна....
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
- Georgiev
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Днес проверих свещите. Добри са съпротивлението им е 0.6 ома,както пише в аутодата- та.Извадих и въздушния филтър да го видя.От външната страна(от към входа на въздуха) направо е черен и е станал като пластмасов.Нямаше от къде да си купя но утре ще си купя и ще го сменя.По мръсен филтър не бях виждал.
Относно акумулатора ще го заредя, не съм се съмнявал в него защото върти яко, или това не е от значение.
Относно акумулатора ще го заредя, не съм се съмнявал в него защото върти яко, или това не е от значение.
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Това е един "обогатителен"клапан на помпата,намира се отпред откъм радиатора и е под наклон от 45 градуса/това при помпата БОШ/,при Лукас пак е клапан,но не помня къде стоеше.Ако този клапан не работи помпата трака много силно докато позагрее.Georgiev написа: Кое е това което играе ролята на смукач или нещото което отчита че колата е студена и оказва влияние при палене.
- Georgiev
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
БРАВО Колега.Така е трака докато е студена.Това за което говориш не е ли закачено на блока и стърчи надолу под наклон. или е друго.Помпата ми е Лукас.Но пак трябва да имам такова нещо.А има и едно жило излизащо от помпата и отива до едно кръгло нещо до въздушния филтър,и тиктака нещо там като е студена.
Ако можеш още нещо да ме насочиш ще ти бъда много благодарен.
Ако можеш още нещо да ме насочиш ще ти бъда много благодарен.
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Това на моят Ескорт вдигаше оборотите на 1100-1200 об/мин. когато включиш на задна.Но нищо не тиктакаше при мен,може би при турбодизела е по-различно.Или поне не помня да е тиктакало.Макар че аз малко карах с Лукас и смених помпата с БОШGeorgiev написа:А има и едно жило излизащо от помпата и отива до едно кръгло нещо до въздушния филтър,и тиктака нещо там като е студена.
Ако можеш още нещо да ме насочиш ще ти бъда много благодарен.
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
И при мен не се вижда това за което говорите, то помпата едва се вижда от тоя кулер. Моята държи около 800-900 об./мин. докато е студена. И моята помпа е Лукас и трака при студен мотор. На всичкото отгоре е и с електронна газ и не мога да си давам газ, като съм при мотора та да го чуя какво вика
. Трябва да сме двама иначе няма оборот .


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 19 госта