Помогнете на новака
-
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 18 авг 2010, 17:53
- Модел на автомобила: Mondeo
- Status: Извън линия
Помогнете на новака
здравейте колеги от скоро имам форд мондео комби проблема е следния купих го и месец след това се развали лагер помпа на съединителя, сигурно се питате какво толкова значи модела е мк1 96 зетек мотор 1.8 16в 115 коня интересува ме вашето мнение дали трябва да задаржа колата или да я продам в смисал какво ме чака нататък като поддръжка и т.н.
- TED
- потребител
- Мнения: 304
- Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07 - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Помогнете на новака
Ти сериозно ли си или много успешно се преструваш на тъп??? Естествено че по една кола на 14+ години и на 200К+ километра всички движещи се части са за подмяна. На някои екземпляри пък и тези дето не се движат са изгнили 
Леки насоки какво те очаква:
По окачването - амортисьори, тампони на предна и задна стаб. щанги, тампони и шарнири на носачите. Лагери на главините също ще смениш.
Под капака - всички ремъци и ролки (ангренажен, пистов и общо 4 или 5 ролки бяха), на някои могат да им се избият и подменят лагерите, лагер има и в шайбата на климатика. Подменят се всички водни съединения, водната помпа и термостата. Ремонтират се стартера и алтернатора. Сменя се съединителя. При някои от операциите се сменя и по някоя гарнитурка. Не забравяй да си сменяш и свещите, обикновенните на по 20К км, а платинените по на 60К. И кабели ще смениш... Може и MAF-а да замине.
Задължително по някое време ще издухаш и ауспухно гърне, сменя се. По ел. системата очаквай напукани снопове под капака, подменят се. Има чат пат проблеми с централното и ел. стъклата, особено зимата, и те са поправими.
Да не забравим че и газово ще си сложиш, че на 12/100 бензин не се трае. Дано да попаднеш на свястен газаджия, че от там могат да ти дойдат още бая проблеми.
Общо взето това е което аз смених на мондеото за 70К км, някои неща по няколко пъти. Ако си се стреснал винаги можеш да махнеш мондьо и да си вземеш друг 15 годишен таралясник със същите проблеми. Ако не карай и подменяй каквото трябва без излишни въпроси.

Леки насоки какво те очаква:
По окачването - амортисьори, тампони на предна и задна стаб. щанги, тампони и шарнири на носачите. Лагери на главините също ще смениш.
Под капака - всички ремъци и ролки (ангренажен, пистов и общо 4 или 5 ролки бяха), на някои могат да им се избият и подменят лагерите, лагер има и в шайбата на климатика. Подменят се всички водни съединения, водната помпа и термостата. Ремонтират се стартера и алтернатора. Сменя се съединителя. При някои от операциите се сменя и по някоя гарнитурка. Не забравяй да си сменяш и свещите, обикновенните на по 20К км, а платинените по на 60К. И кабели ще смениш... Може и MAF-а да замине.
Задължително по някое време ще издухаш и ауспухно гърне, сменя се. По ел. системата очаквай напукани снопове под капака, подменят се. Има чат пат проблеми с централното и ел. стъклата, особено зимата, и те са поправими.
Да не забравим че и газово ще си сложиш, че на 12/100 бензин не се трае. Дано да попаднеш на свястен газаджия, че от там могат да ти дойдат още бая проблеми.
Общо взето това е което аз смених на мондеото за 70К км, някои неща по няколко пъти. Ако си се стреснал винаги можеш да махнеш мондьо и да си вземеш друг 15 годишен таралясник със същите проблеми. Ако не карай и подменяй каквото трябва без излишни въпроси.
"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
- cockyhotty
- потребител
- Мнения: 667
- Регистриран: 26 май 2009, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: Помогнете на новака
TED, направо отчая човека от живота, но си адски прав. Дори и чисто нов автомобил да си вземеш, той също се нуждае от консумативи и части противно на всеобщото българско мнение. Без пара не става. И като няма пара, давай пеша 

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Помогнете на новака
Не мога да не се похваля как на колите ми на 20+ години няма изненади
Но нали не са модерни, те не вървят хубаво.
Не се знае какво му е на мондеото - има запазени 20 годишни, има и разбити 8 годишни. Трябва да се прегледа основно от много добър механик и така се разбира кое какво ще е в по-голяма степен. Ако колата е в ред, може да продължи да върви стотици хиляди километри.

Не се знае какво му е на мондеото - има запазени 20 годишни, има и разбити 8 годишни. Трябва да се прегледа основно от много добър механик и така се разбира кое какво ще е в по-голяма степен. Ако колата е в ред, може да продължи да върви стотици хиляди километри.
- dydo
- потребител
- Мнения: 525
- Регистриран: 03 юли 2007, 15:19
- Модел на автомобила: Най-различни!
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Помогнете на новака
Колега, Тед!
Ти както му изброи, то едва ли не, на всяка новозакупена кола трябва да се сменят тампони, амортесьори и т.н. Едва ли не не може да се купи автомобил, който само да го обслужиш-т.е. ремъци, ролки, масла и филтри. Че на моята 4 години, освен ангренажен и пистов ремък, водна помпа и една биалетка, не помня друго да съм правил. То не си изброил термостати, гарнитури и какви ли не още работи, сумарно надхвърлящи двойно евентуалната покупна цена на автомобила. Има неща, които няма как да не се сменят, защото е нормално човек да налива пари, ама.........
За моето Мондео например, към момента съм решил, че нищо няма да му правя. Гледам само системите, касаещи сигурността да са наред. Ако почне хептен да хлопа, да кляка, да има някакви течове, направо се оттървавам от него. Няма смисъл за кола, която не мога да й взема дори 1000 лв. сигурно, да налея толкова или двойно, за да я приведа във вид.
Извода: Ако ти трябва работна, ежедневна кола, купуваш да кажем Мондео за около 1000 лв., без течове, гледаш да няма изброените от теб неща за смяна към момента или ако има, да не са кой знае колко (шарнири, тампони, амортесьори), обслужваш го и само, ама само каране. Да издържи 1-2 г. докато се скапе, ти стига за тази цена. Махаш го, взимаш друго, което да изкара също толкова и така. С две думи, за 1000 лв. за година-две само да караш, ти излиза доста по-тънко от наливане на пари за това или онова.
Ти както му изброи, то едва ли не, на всяка новозакупена кола трябва да се сменят тампони, амортесьори и т.н. Едва ли не не може да се купи автомобил, който само да го обслужиш-т.е. ремъци, ролки, масла и филтри. Че на моята 4 години, освен ангренажен и пистов ремък, водна помпа и една биалетка, не помня друго да съм правил. То не си изброил термостати, гарнитури и какви ли не още работи, сумарно надхвърлящи двойно евентуалната покупна цена на автомобила. Има неща, които няма как да не се сменят, защото е нормално човек да налива пари, ама.........
За моето Мондео например, към момента съм решил, че нищо няма да му правя. Гледам само системите, касаещи сигурността да са наред. Ако почне хептен да хлопа, да кляка, да има някакви течове, направо се оттървавам от него. Няма смисъл за кола, която не мога да й взема дори 1000 лв. сигурно, да налея толкова или двойно, за да я приведа във вид.
Извода: Ако ти трябва работна, ежедневна кола, купуваш да кажем Мондео за около 1000 лв., без течове, гледаш да няма изброените от теб неща за смяна към момента или ако има, да не са кой знае колко (шарнири, тампони, амортесьори), обслужваш го и само, ама само каране. Да издържи 1-2 г. докато се скапе, ти стига за тази цена. Махаш го, взимаш друго, което да изкара също толкова и така. С две думи, за 1000 лв. за година-две само да караш, ти излиза доста по-тънко от наливане на пари за това или онова.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Помогнете на новака
А стига сте бе, аз за 8г и 60 000км не съм сменил всичко което е изброил ТЕД.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- nikky
- потребител
- Мнения: 313
- Регистриран: 20 фев 2010, 20:01
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Zetec '08
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Помогнете на новака
Така форумно трудно може да се каже какво е за смяна - има много, ама много субективни фактори. Тед в общи линии е описал максимума.
Както казваше един познат - "Много се плаша като купувам кола на старо и някой каже - нищо не съм пипал по нея последните 2-3-4-5 години"...
Километража също е относителен показател - едно че се върти, второ че има километри и километри - един друг познат винаги държи по един седан клас - Мондео в гаража и го кара само и изключително на извънградско. Накладки смени на 80,000 или 90,000 километра. Свещи на 100,000 и т.н. Колата се експлоатира в идеалните условия. Та сега е на 120,000 километра, от които да има 500 градско - може ли това да се сравни с кола, която е направила 120,000 километра предимно градско от вкъщи до работа, горе-долу студен-студен режим на двигател?
Както казваше един познат - "Много се плаша като купувам кола на старо и някой каже - нищо не съм пипал по нея последните 2-3-4-5 години"...
Километража също е относителен показател - едно че се върти, второ че има километри и километри - един друг познат винаги държи по един седан клас - Мондео в гаража и го кара само и изключително на извънградско. Накладки смени на 80,000 или 90,000 километра. Свещи на 100,000 и т.н. Колата се експлоатира в идеалните условия. Та сега е на 120,000 километра, от които да има 500 градско - може ли това да се сравни с кола, която е направила 120,000 километра предимно градско от вкъщи до работа, горе-долу студен-студен режим на двигател?
- dydo
- потребител
- Мнения: 525
- Регистриран: 03 юли 2007, 15:19
- Модел на автомобила: Най-различни!
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Помогнете на новака
nikky написа: може ли това да се сравни с кола, която е направила 120,000 километра предимно градско от вкъщи до работа, горе-долу студен-студен режим на двигател?


-
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 18 авг 2010, 17:53
- Модел на автомобила: Mondeo
- Status: Извън линия
Re: Помогнете на новака
значи проблема е там че аз дори не съм я карал окей не съм казал да не наливам пари, но с типото бях много по доволен за година и половина юркане като трудовашка количка съм и правил ремонт за 180лв а сега толкова ми искат само за смяна на лагер помпата + колата е докарана от германия на ход и 2 години в гараж без да мърда та въпроса ми е следния дали има смисал или да си търся някоя по ниско бюджетна това ми беше въпроса но като видях колегата какво ми е писал направо се отчаях не ами незнам нямам намерение да се женя за тази кола!
- baidido
- потребител
- Мнения: 1254
- Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Помогнете на новака
Няма как да сравниш Типо с Мондео, различни поколения и клас коли са. Ако искаш нещо със супер евтина поддръжка, Мондео не е твоята кола. От друга страна са здрави коли и не се чупят толкова често, повечето части смея да твърдя са на приемливи цени. 5 години карах такова и лоша дума не мога да кажа, сега баща ми го търкаля и си е тип-топ. Сегашното ми Мондео е съвсем различно нещо, но и цените на частите въобще не лъжат 

Който кара Форд е горд!
-
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 18 авг 2010, 17:53
- Модел на автомобила: Mondeo
- Status: Извън линия
Re: Помогнете на новака
Това ми е идеята ако не се чупи окей няма проблем да се направи има нужда от лагер помпа ремъци, ролки и масла но незнам как се представят като разход на гориво и по нататъшна профилактика и обслужване щото цените на форд найстина не лъжат а всички ми казваха че е ефтина поддръжката!
- TED
- потребител
- Мнения: 304
- Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07 - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Помогнете на новака
Айде да си кажем истината за старите коли. Купуваме "нова" кола на 8-10 години и на 120-150К км (ако се вярва на часовника), комарджиите могат да си вземат и дизел.
Какво да очакваме?
Първо обслужване - пистов и ангренажен ремък, ролките които шумят (ако няма кой да предцени - всички), водна помпа (на който му стиска може да не я сменя, ама ако протече, пак ангенажа долу...).
След гладките западни аутобани окачването в БГ се разбива за 1-2 години - тампони, шарнири и изпуснали амортисьори. Мазохистите винаги могат да си карат и така, само дето след тампона се къса и метала, а без амортисьори автомобила вози меко като катафалка...
На 150К км ако не са сменени от предишният собственик най-вероятно са за смяна спирачни дискове и накладки. На "германки"-те даже дисковете са им сериозно изгнили, често и сп. апарати също.
Да погледнем и съединителя, за 150К км феродото му е към края. Може да се накове качествено такова и да се сглоби, но лагерът или лагер-помпата (само "късметлиите я имат
) си е също пътник.
За стартера и динамото нека не се лъжем на 150-200К км задължително се сменят четки, втулки, бендикс и т.н., пак - дано ги е сменил предишният собственик...
За водните съединения, на 10-12 год. кола задължително са за подмяна ВСИЧКИТЕ. Изгнива им бандажа (конците), а отвътре се натрупва ръжда и котлен камък. Ефекта е "бременни" маркучи и/или течове. Не знам за вас, но аз смених и два термостата за 8 години. Ако харесвате визията с картон пред радиатора зимата и не Ви притеснява завишеният разход, тази точка я прескочете
Ауспуха също е за проверка. На "германка" на 10-12 год. задължително има изнило гърне. Ако не Ви притеснява звукът на балканския "ремус" може спокойно да си карате така.
Акумулатор? Ами аз за 8 год. смених два. Малко покарах с "оригиналния" от автосалона, повечко с един от магазина
, ама и на него му дойде времето...
Ел. системите? Тук само изненади, колкото повече "екстри" има автомобила толкова повече. Подробностите са за "напреднали"
Всичко това + нещата които съм забравил да спомена се случват ако не Ви се наложи да отваряте двигателя. Там пък е друг епизод на същия филм.
Който се е изплашил до тук смело да си купи японски автомобил. По всеобщото "народно" мнение те са много "здрави" и не се "чупят". Само дето се оказва че са същите таралясници, а частите за тях са само "оригинални" и "с доставка"...
Естествено винаги има и "късметлии", които за 100К км само наливат масло и бензин (все пак хората и от тото печелят
). След това обаче колата отива като джакпот при истинският печеливш (новият собственик) или направо в моргата.
Сега няколко добри слова за бензиновото мондео МК1. Много здрав двигател, ако има свясно масло и охлаждане изкарва 300К км без проблем. Запалителната система е перфектна, няма дистрибутор или отделен комутатор, компа управлява директно бобината. Случаите тя да "изгори" са единични. Има само един датчик на коляновия вал който обикновенно не дефектира (за разлика от този на опелите...). Трабва само навреме да се сменят свещи, тогава кабелите спокойно изкарват по 150К км. Окачването е елементарно като конструкция, а и за поддръжка. Купето обикновенно не гние. Редки са проблемите със скоростната кутия. Плюшеният салон е учудващо вечен. Резервните части ги има навсякъде и от различни производители, а моргите са пълни с такива коли.
Предпочитам мондьо МК1 пред всички коли от този размер и от този период, другият добър избор от тогава е само VW пасат B3 ама е по-скъп.
Колегата не виждам защо се плаши от лагер-помпата, то на всички коли струва горе-долу толкова. Смяната и пък на всички коли с предно е същата гадост...
Какво да очакваме?
Първо обслужване - пистов и ангренажен ремък, ролките които шумят (ако няма кой да предцени - всички), водна помпа (на който му стиска може да не я сменя, ама ако протече, пак ангенажа долу...).
След гладките западни аутобани окачването в БГ се разбива за 1-2 години - тампони, шарнири и изпуснали амортисьори. Мазохистите винаги могат да си карат и така, само дето след тампона се къса и метала, а без амортисьори автомобила вози меко като катафалка...
На 150К км ако не са сменени от предишният собственик най-вероятно са за смяна спирачни дискове и накладки. На "германки"-те даже дисковете са им сериозно изгнили, често и сп. апарати също.
Да погледнем и съединителя, за 150К км феродото му е към края. Може да се накове качествено такова и да се сглоби, но лагерът или лагер-помпата (само "късметлиите я имат

За стартера и динамото нека не се лъжем на 150-200К км задължително се сменят четки, втулки, бендикс и т.н., пак - дано ги е сменил предишният собственик...
За водните съединения, на 10-12 год. кола задължително са за подмяна ВСИЧКИТЕ. Изгнива им бандажа (конците), а отвътре се натрупва ръжда и котлен камък. Ефекта е "бременни" маркучи и/или течове. Не знам за вас, но аз смених и два термостата за 8 години. Ако харесвате визията с картон пред радиатора зимата и не Ви притеснява завишеният разход, тази точка я прескочете

Ауспуха също е за проверка. На "германка" на 10-12 год. задължително има изнило гърне. Ако не Ви притеснява звукът на балканския "ремус" може спокойно да си карате така.
Акумулатор? Ами аз за 8 год. смених два. Малко покарах с "оригиналния" от автосалона, повечко с един от магазина

Ел. системите? Тук само изненади, колкото повече "екстри" има автомобила толкова повече. Подробностите са за "напреднали"

Всичко това + нещата които съм забравил да спомена се случват ако не Ви се наложи да отваряте двигателя. Там пък е друг епизод на същия филм.
Който се е изплашил до тук смело да си купи японски автомобил. По всеобщото "народно" мнение те са много "здрави" и не се "чупят". Само дето се оказва че са същите таралясници, а частите за тях са само "оригинални" и "с доставка"...
Естествено винаги има и "късметлии", които за 100К км само наливат масло и бензин (все пак хората и от тото печелят

Сега няколко добри слова за бензиновото мондео МК1. Много здрав двигател, ако има свясно масло и охлаждане изкарва 300К км без проблем. Запалителната система е перфектна, няма дистрибутор или отделен комутатор, компа управлява директно бобината. Случаите тя да "изгори" са единични. Има само един датчик на коляновия вал който обикновенно не дефектира (за разлика от този на опелите...). Трабва само навреме да се сменят свещи, тогава кабелите спокойно изкарват по 150К км. Окачването е елементарно като конструкция, а и за поддръжка. Купето обикновенно не гние. Редки са проблемите със скоростната кутия. Плюшеният салон е учудващо вечен. Резервните части ги има навсякъде и от различни производители, а моргите са пълни с такива коли.
Предпочитам мондьо МК1 пред всички коли от този размер и от този период, другият добър избор от тогава е само VW пасат B3 ама е по-скъп.
Колегата не виждам защо се плаши от лагер-помпата, то на всички коли струва горе-долу толкова. Смяната и пък на всички коли с предно е същата гадост...
"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
А. Айнщайн
Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06
-
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 18 авг 2010, 17:53
- Модел на автомобила: Mondeo
- Status: Извън линия
Re: Помогнете на новака
ами какво да ви кажа много неща има явно които ми бяха чужди като си купувах "ГОЛЯМА" кола, и сега вече незнам какво да правя окей лагер помпата добре но от там на татък кво се случва има разни предложения по 30-40лв втора употреба лагер помпа незнам дали на всички мондеота от този тип мк1 са едни и същи лагер помпите и дали изобщо да си купя втора употреба или не направо супер съм объркан докато с фиата пак казвам нямах тези проблеми колата беше точно качваш се и караш и така до края на живота и
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Помогнете на новака
Не се шашкай де, какво като е голяма кола!? Лагер помпата е хубаво да е нова, защото самата й смяна е трудоемка (разбирай не толкоз евтина) и няма смисъл сега да сложиш втора ръка дето след година ще трябва да сменяваш пак. Зависи на какъв екземпляр си попаднал, но Мондеото е здрава и много хубава машина, като се отпуснеш и започнеш да се наслаждаваш на возията ще забравиш за Фиата. То всяка кола можеш да се качиш и караш до края на живота й, но ако не я поддържаш този край ще настъпи преждевременно.
-
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 18 авг 2010, 17:53
- Модел на автомобила: Mondeo
- Status: Извън линия
Re: Помогнете на новака
Надявам се че не изказвате мнения поради факта че темата е в форд форума но смятам че тук сме се събрали собственици на форд и можем да си кажем истината
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Помогнете на новака
Имал съм и Пежо 205, две Рена 19-ки, Митцубиши Колт, три Форда, Сценик... Не съм маниак на тема Форд, всяка марка си има и плюсове и минуси, но за себе си баланса съм намерил във Форд и Рено - добра возия, разпространени модели, сравнително здрави, евтини части втора ръка и поносими нови, хубави форуми за взаимопомощ... какво му трябва на човек. Добре дошъл във форума между другото и само да му се радваш на Мондеото.
-
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 18 авг 2010, 17:53
- Модел на автомобила: Mondeo
- Status: Извън линия
Re: Помогнете на новака
мдам как да му се радвам той умря още преди да съм си взел мерака от него добре заварил да кажа де !
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Помогнете на новака
Няма страшно, не унивай, всичко се оправя. Тази помпа никой не може да каже кога ще текне, не може и да се замаскира за да се продаде, просто си имал такъв късмет.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- dydo
- потребител
- Мнения: 525
- Регистриран: 03 юли 2007, 15:19
- Модел на автомобила: Най-различни!
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Помогнете на новака
Абе със стара кола, винаги е и въпрос на късмет, дали предишния собственик не я е оставил ей така, без да я поддържа и на новия да му излязат ремонтите. Дори уж най-здравата и евтина за поддръжка кола, може да станат такива повреди, дето ще ти се отще всичко. Като цяло аз мисля, че Форд са здрави коли. Я влез във форума на БМВ и да видиш там какво става...........говори се за неща, които тук даже не съм виждал да са се случвали. То не са прегряти мотори, то не са покривени или пукнати глави, абе ремонти та ум да ти зайде. Или пък в Алди форума, дето имат един душегуб (така назовават 2.5 дизела 150 коньовия), на който я валове се изгривяват, я не знам какво по двигателя и ремонтите възлизат на хиляди левове, и то за коли по на над 10 г.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта