Помогнете на новака

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
anasazy
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 18 авг 2010, 17:53
Модел на автомобила: Mondeo
Status: Извън линия

Re: Помогнете на новака

Мнение от anasazy » 23 мар 2011, 22:30

70 лв ми казаха за ремонта на лагер помпата незнам дали е много и 40лв за 2ра употреба лагер помпа незнам дали е много също искам да попитам за интеграция на климатик лесно ли е на тоз модел защото няма и какво алтернативно гориво да ползвам газ обикновенна, метанов или газов инжекцион, само да вметна че имам обикновенна газова в гаража и дали мога да използвам бутилката ако е задължително да слагам инжекцион въобще да излезе най-евтино!

Потребителски аватар
baidido
потребител
потребител
Мнения: 1254
Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Помогнете на новака

Мнение от baidido » 23 мар 2011, 23:00

Обикновено газово ще ти върши работа, щом имаш няма смисъл да наливаш пари за друго.
Който кара Форд е горд!

Потребителски аватар
TED
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Помогнете на новака

Мнение от TED » 24 мар 2011, 00:25

70 лв. за подмяна на лагер-помпа са страшно малко, сваля се скоростната кутия. Добра идея е да видиш колко феродо остава на съединителя. След като си я подкарал по "тънката лайсна" смело можеш да наковеш феродо, струва 40-50 лв. Втора употреба лагер-помпа не мога даже бегло да предположа колко ще те изкара. Обикновенно бързо протичат, това е защото на колата донор е работила в друга част от раб. си диапазон.

Мондеотата работят безпроблемно с обикновенно газово. "Лек" проблем за някои газаджии е да ти настроят празния ход. Най-лесно става с изпарител с 3 винта. Проблема е че въпросните газаджии въобще не знаят за какво е този трети винт... И се почва едно игране на оборотите... Гледай свещите и кабелите да са ти ВИНАГИ НАРЕД, че ако не са почват едни гърмежи и ще си събираш колекторите на парчета. Никой от гореспоменатите проблеми го няма с газов инжекцион.
"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн

Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06

Потребителски аватар
nikky
потребител
потребител
Мнения: 313
Регистриран: 20 фев 2010, 20:01
Модел на автомобила: Ford Fiesta Zetec '08
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Помогнете на новака

Мнение от nikky » 24 мар 2011, 01:43

dydo написа:Или пък в Алди форума, дето имат един душегуб (така назовават 2.5 дизела 150 коньовия), на който я валове се изгривяват, я не знам какво по двигателя и ремонтите възлизат на хиляди левове, и то за коли по на над 10 г.
Кажи му 2 и 5 ТДИ и повече не го обиждай!

anasazy
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 18 авг 2010, 17:53
Модел на автомобила: Mondeo
Status: Извън линия

Re: Помогнете на новака

Мнение от anasazy » 24 мар 2011, 21:05

с обикновенното газово само искам да попитам дали ще гори колкото газов инжекцион или ще се повиши драстично разхода на гориво ? а за наковаване на феродо ще видя какво може и неможе :D

Потребителски аватар
TED
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 30 ное 2004, 23:31
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 '94
Ford Cougar 2.5 '00
Ford Mustang GT '07
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Помогнете на новака

Мнение от TED » 25 мар 2011, 02:12

Не би трябвало да имаш особена разлика в разхода. Освен споменатите по-горе от мен недостатъци други няма. На моето мондео 10К км беше обикновенна газова със Zavoli изпарител, а после още 65К км ГИ със заволи изпарител и инжектори и LECHO компютър. Еднакво си гореше и вървеше. ГИ е много по-удобна за ползване, не усещаш кога превключва (по температура и обороти) и спокойно можеш да зарежеш колата на жена без специални инструкции преди това.
"Здравият разум е колекция от предрасъдъци, събрана до 18-годишна възраст."
А. Айнщайн

Ford Mondeo 1.8 16V MK1 '94
Ford Cougar 2.5 v6 '00
Ford Mustang GT '06

anasazy
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 18 авг 2010, 17:53
Модел на автомобила: Mondeo
Status: Извън линия

Re: Помогнете на новака

Мнение от anasazy » 25 мар 2011, 12:45

моят изпарител е тартарини ел доколкото знам и бутилката ми е ловато т.е. няма да имам проблем с монтажа на тази бутилка и разлика в разхода не би трябвало да има това е супер новина щото ще ми спести едни разходи които мога да ги вкарам в колата за други неща яко! мерси колега ако някой има съвет с които да ме подкрепи очаквам всякакви предложения и съвети тук ! _friends_

anasazy
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 18 авг 2010, 17:53
Модел на автомобила: Mondeo
Status: Извън линия

Re: Помогнете на новака

Мнение от anasazy » 28 мар 2011, 18:10

Някой знае ли колко е нормално да ми вземат само за монтаж на газовата уредба и колко е метър медния провод от бутилката до изпарителя ?

anasazy
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 18 авг 2010, 17:53
Модел на автомобила: Mondeo
Status: Извън линия

Re: Помогнете на новака

Мнение от anasazy » 29 мар 2011, 15:31

благодаря за отговора колеги много сте любезни :D

Потребителски аватар
cockyhotty
потребител
потребител
Мнения: 667
Регистриран: 26 май 2009, 18:47
Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: Помогнете на новака

Мнение от cockyhotty » 29 мар 2011, 17:50

Може да се прехвърлиш към другия раздел за алтернативните горива, не пиши в тази тема колкото и да си благодарен. =)):

simeon_bf
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 14 апр 2008, 22:43
Модел на автомобила: форд мондео комби 94г. 1.8i 16V 115 к.с.
Местоположение: шумен
Status: Извън линия

Re: Помогнете на новака

Мнение от simeon_bf » 18 авг 2012, 21:33

dydo написа:Колега, Тед!
Ти както му изброи, то едва ли не, на всяка новозакупена кола трябва да се сменят тампони, амортесьори и т.н. Едва ли не не може да се купи автомобил, който само да го обслужиш-т.е. ремъци, ролки, масла и филтри. Че на моята 4 години, освен ангренажен и пистов ремък, водна помпа и една биалетка, не помня друго да съм правил. То не си изброил термостати, гарнитури и какви ли не още работи, сумарно надхвърлящи двойно евентуалната покупна цена на автомобила. Има неща, които няма как да не се сменят, защото е нормално човек да налива пари, ама.........
За моето Мондео например, към момента съм решил, че нищо няма да му правя. Гледам само системите, касаещи сигурността да са наред. Ако почне хептен да хлопа, да кляка, да има някакви течове, направо се оттървавам от него. Няма смисъл за кола, която не мога да й взема дори 1000 лв. сигурно, да налея толкова или двойно, за да я приведа във вид.
Извода: Ако ти трябва работна, ежедневна кола, купуваш да кажем Мондео за около 1000 лв., без течове, гледаш да няма изброените от теб неща за смяна към момента или ако има, да не са кой знае колко (шарнири, тампони, амортесьори), обслужваш го и само, ама само каране. Да издържи 1-2 г. докато се скапе, ти стига за тази цена. Махаш го, взимаш друго, което да изкара също толкова и така. С две думи, за 1000 лв. за година-две само да караш, ти излиза доста по-тънко от наливане на пари за това или онова.
все едно слушам себе си. за тези стари коли, това е оптималното решение. и аз я карам без излишно наливане. даже ангренажен не смених като я купих. пълното и обслужване е 350 лв. половината цена на колата сега.
карам си форд - ей тъй на

ivo_63
Потребител
Потребител
Мнения: 1260
Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007
Местоположение: ruse
Status: Извън линия

Re: Помогнете на новака

Мнение от ivo_63 » 20 авг 2012, 09:26

то тая кола за 1000 лева е същата, като тая от която току-що си се оттървал - какъв е смисъла ?
и друго си мисля - с таралясник за 999 лв как се тръгва на по-дълъг път?
относно колегата с фиата - амортисьорите, носачите, тампоните,лагерите и др са на същите цени като мондеото, само че издържат в пъти по-малко, съединителя е по-евтин само, но няма база никаква за сравнение между двата автомобила по отношение комфорт и возия

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта