Нещо стана с температурата
- KickingKing
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
- Модел на автомобила: само за руси
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Нещо стана с температурата
Lok-Na-Rok!
Преди 2-3 седмици отивам на бензиностанция итоя ми вика тече ти бензина кат го сипвам. Почнах аз да се ровя отдолу да гледам ама не успях да намеря от къде. Аре тоя проблем го оправихме, но докато гледах какво е и гледам капе вода. Ама по едно време ми изтече казахчето за 2 дена. Викам брех маа му стара к'во става бе.
То пък после спря да тече. После пак тече... Некво странно. Хубаво ама май се оказа водна помпа и за да не я смемянм викам ще пробвам по-евтиния вариант с тия работи дет са за запушване на дупките. Купих едно такова ТЕЧНО и го сложих, без обаче да промивам системата.
И то поспря да тече. Не съм го гледал много много но си стои в добри стоиности макар, че в началото беше на МАХ а сега е посредата.
До тук добре обачеееееее....
Колата от как и правих тия неща и я напълних с ВОДА(!) не загрява нещо както преди. Преди това стрелката се забиваше по средата(демек на 3 часа) и си стои там. Сега седи на 4:20(леле как го изчислих).
Показах го на един приятел той вика е виж че ти е в NORMAL няма к'во да му се плашиш.
И се чудя така ли е наистина?
П.П.: Забравих да кажа става въпрос за ескорт 1.6EFi (CVH) '91
П.П.2: Все пак за някой, който не е разбрал колата в момента загрява по-малко отколкото преди това.
Преди 2-3 седмици отивам на бензиностанция итоя ми вика тече ти бензина кат го сипвам. Почнах аз да се ровя отдолу да гледам ама не успях да намеря от къде. Аре тоя проблем го оправихме, но докато гледах какво е и гледам капе вода. Ама по едно време ми изтече казахчето за 2 дена. Викам брех маа му стара к'во става бе.
То пък после спря да тече. После пак тече... Некво странно. Хубаво ама май се оказа водна помпа и за да не я смемянм викам ще пробвам по-евтиния вариант с тия работи дет са за запушване на дупките. Купих едно такова ТЕЧНО и го сложих, без обаче да промивам системата.
И то поспря да тече. Не съм го гледал много много но си стои в добри стоиности макар, че в началото беше на МАХ а сега е посредата.
До тук добре обачеееееее....
Колата от как и правих тия неща и я напълних с ВОДА(!) не загрява нещо както преди. Преди това стрелката се забиваше по средата(демек на 3 часа) и си стои там. Сега седи на 4:20(леле как го изчислих).
Показах го на един приятел той вика е виж че ти е в NORMAL няма к'во да му се плашиш.
И се чудя така ли е наистина?
П.П.: Забравих да кажа става въпрос за ескорт 1.6EFi (CVH) '91
П.П.2: Все пак за някой, който не е разбрал колата в момента загрява по-малко отколкото преди това.

Изяж бобър - спаси дърво!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Нещо стана с температурата
Я да видим сеа какво ще излезе от това "кафяво морее"
Бил си с по-виска концентрация на антифриза а сега си доста по-ниска а както казваш и само водичка.
Антифриза бил с по-лоша топлопроводимост от водата затова зимата с по-гъстичко лято с по-редичко. Ама пък само с водичка нИдей. Антифриза маже и предпазва от корозия.
П.С. Забравих да ти кажа Сдрасти
Бил си с по-виска концентрация на антифриза а сега си доста по-ниска а както казваш и само водичка.
Антифриза бил с по-лоша топлопроводимост от водата затова зимата с по-гъстичко лято с по-редичко. Ама пък само с водичка нИдей. Антифриза маже и предпазва от корозия.
П.С. Забравих да ти кажа Сдрасти

- KickingKing
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
- Модел на автомобила: само за руси
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Нещо стана с температурата
Lok-Na-Rok!
Все пак тогава реших, че щом тече няма смисъл да се набутвам за кинти докато не оправя теча.
Сегаааа аз много не разбрах к'во си ми написал ама от това дето разбрах... Водата загрява повече и по-бързо пък к'во стана стои по-студена.
На всичко отгоре преди да почне да тече беше под минимума и аз долях, така че не знам изобщо к'во станало и къде.
Въпреки всичко очаквах да се вдигне темепратурата, но не и да се свали...
Драсит баци паци. А сега.... За антифриза знам защо трябва да карам с такъв и какви са предимствата му и че няма недостатациpaci написа:Я да видим сеа какво ще излезе от това "кафяво морее"
Бил си с по-виска концентрация на антифриза а сега си доста по-ниска а както казваш и само водичка.
Антифриза бил с по-лоша топлопроводимост от водата затова зимата с по-гъстичко лято с по-редичко. Ама пък само с водичка нИдей. Антифриза маже и предпазва от корозия.
П.С. Забравих да ти кажа Сдрасти

Сегаааа аз много не разбрах к'во си ми написал ама от това дето разбрах... Водата загрява повече и по-бързо пък к'во стана стои по-студена.
На всичко отгоре преди да почне да тече беше под минимума и аз долях, така че не знам изобщо к'во станало и къде.
Въпреки всичко очаквах да се вдигне темепратурата, но не и да се свали...

Изяж бобър - спаси дърво!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта