проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
А за какъв четец става въпрос?
Tuned and performed by
![Изображение](http://media.snimka.bg/8998/024251073-big.jpg?r=0)
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
![Изображение](http://media.snimka.bg/8998/024251073-big.jpg?r=0)
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
За датчика на коляновия...нали блока няма отвор и се разпробиваDanchev написа:А за какъв четец става въпрос?
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Мхм
не бях съобразил, че блока му е от механична инжекция.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tuned and performed by
![Изображение](http://media.snimka.bg/8998/024251073-big.jpg?r=0)
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
![Изображение](http://media.snimka.bg/8998/024251073-big.jpg?r=0)
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
В краина сметка феродото не е издържало или по точно от едната страна липсва..........
И превъртял биелен лагер
![Изображение](http://alfa.kachi-snimka.info/thumbs/bfi1303063992p.JPG)
![Изображение](http://alfa.kachi-snimka.info/thumbs/rgh1303064042x.JPG)
![*banned* *banned*](./images/smilies/banned.gif)
И превъртял биелен лагер
![confused :-/:](./images/smilies/7.gif)
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
След като колата на пълна газ започна да изкарва егати огньовете отзад и маховика постепенно изяждаше датчика на коляновия вал...реших да се сложи край с тоя проблем. Всъщност проблема идваше от там, че блока, който използвам е от мк2 xr2 и стандартно там няма отвор се използва в случая един алуминиев адаптор, койтоо пък при мен се разхождаше навътре навън и четеца опираше в маховика.
Стандартно на фиеста рс турбо достъпът е лесен, но ако се използва колектор от ескорта, т3-ката застава точно там и решението е да се свали всичко:
![Изображение](http://store.picbg.net/pubpic/E9/54/075197558d87e954.jpg)
![Изображение](http://store.picbg.net/pubpic/A6/2F/104ecd12bfdfa62f.jpg)
![Изображение](http://store.picbg.net/pubpic/A0/8E/49a6a0938bf6a08e.jpg)
имах малко термолента и така или иначе свалих колектора и го омотах...
![Изображение](http://store.picbg.net/pubpic/02/6E/90d01f2d1f0e026e.jpg)
Стандартно на фиеста рс турбо достъпът е лесен, но ако се използва колектор от ескорта, т3-ката застава точно там и решението е да се свали всичко:
![Изображение](http://store.picbg.net/pubpic/E9/54/075197558d87e954.jpg)
![Изображение](http://store.picbg.net/pubpic/A6/2F/104ecd12bfdfa62f.jpg)
![Изображение](http://store.picbg.net/pubpic/A0/8E/49a6a0938bf6a08e.jpg)
имах малко термолента и така или иначе свалих колектора и го омотах...
![Изображение](http://store.picbg.net/pubpic/02/6E/90d01f2d1f0e026e.jpg)
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Четеца няма повече да мръдне ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Адаптора, за какво се ползва .... за да се коригира разстоянието до маховика ли
Колектора изглежда супер![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Колектора изглежда супер
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tuned and performed by
![Изображение](http://media.snimka.bg/8998/024251073-big.jpg?r=0)
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
![Изображение](http://media.snimka.bg/8998/024251073-big.jpg?r=0)
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Тои е втулката която позиционира четеца на точно определено място завива се от към скоросната кутия а четеца се монтира в нея и при нужда се сваля само четеца и се заменя.............ас какво ти обеснявам сякаш не си виждал ама щото питаш и затоваDanchev написа:Адаптора, за какво се ползва .... за да се коригира разстоянието до маховика ли![]()
Колектора изглежда супер
![_friends_ _friends_](./images/smilies/friends.gif)
И само да вметна за занимаващи те се с атмосферен тунинг може да съм ви в помощ да не се чудите като мен от каде да подадете или върнете предварение на цвх-а,щото мина бая време докато се сетя
ако запазите положението на четеца тук въпросната втулка отпада(да си е точно на квадратчетата не да излиза от тя) и разстоянието което е 0.5мм .......и му промените мястото на горе или надолу следователно ще промените и аванса!!!
Това не съм го пробвал просто скоро се сетих и не гарантирам за резолтатите но по пътя на логиката трябва да стане
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Питам щото при мен го няма тоя момент и никога не съм се замислял .... отивам в мазето да изследвам
Само като идея - ако сложиш един венец от другата страна и си направиш една планка за четеца, няма ли да е по-лесно да си играеш с аванса![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Само като идея - ако сложиш един венец от другата страна и си направиш една планка за четеца, няма ли да е по-лесно да си играеш с аванса
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Tuned and performed by
![Изображение](http://media.snimka.bg/8998/024251073-big.jpg?r=0)
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
![Изображение](http://media.snimka.bg/8998/024251073-big.jpg?r=0)
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Тя идеята ти е използвана отдавна за мегаскорти я ползват при ескорт рс турбо да не си играят да разпробиват блока и я слагат отпред на вала 100% ще ти е по лесно даже някаде в ибеи имаше готови венциDanchev написа:Питам щото при мен го няма тоя момент и никога не съм се замислял .... отивам в мазето да изследвам![]()
Само като идея - ако сложиш един венец от другата страна и си направиш една планка за четеца, няма ли да е по-лесно да си играеш с аванса
е как при тебе няма каде ти в четеца
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Не имах предвид, че го няма момента с липсата на дупка и т.н. и понеже съм си нямал работа с блок от карбуратор или мех. инжекция идея си нямам как изглежда блока на мястото на датчика. Одеве ходих да огледам нещата и при мен е така .... на вас ви е ясно, ама си светех с телефона и викам да щракна една снимка .....
![Изображение](http://media.snimka.bg/8536/023326420.jpg?r=0)
Ти можеш да пипаш аванса и от CO2 датчика, обаче си нямам идея за какви градуси става въпрос. При мен е само една букса т.н. октан коректор дето бута закъснение ако сипеш бензин 92 например, a градуса е различен в оборотният диапазон, т.е. явно вкарва запалването в няква друга таблица. Незнам дали и RS-a има такава пущина ....
Имаш ли представа колко зъба трябва да е венеца, питам само от любопитство![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Изображение](http://media.snimka.bg/8536/023326420.jpg?r=0)
Ти можеш да пипаш аванса и от CO2 датчика, обаче си нямам идея за какви градуси става въпрос. При мен е само една букса т.н. октан коректор дето бута закъснение ако сипеш бензин 92 например, a градуса е различен в оборотният диапазон, т.е. явно вкарва запалването в няква друга таблица. Незнам дали и RS-a има такава пущина ....
Имаш ли представа колко зъба трябва да е венеца, питам само от любопитство
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tuned and performed by
![Изображение](http://media.snimka.bg/8998/024251073-big.jpg?r=0)
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
![Изображение](http://media.snimka.bg/8998/024251073-big.jpg?r=0)
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
За венеца маи 36-1 ама може и да те лъжа не помня точно
Цо потенциометар имам ама ме самнява да корегира аванса тои се гласи на гас анализатор ама не виждам връзка с аванса
Цо потенциометар имам ама ме самнява да корегира аванса тои се гласи на гас анализатор ама не виждам връзка с аванса
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Какво време даде? Съжалявам за дъжда ..... ![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Tuned and performed by
![Изображение](http://media.snimka.bg/8998/024251073-big.jpg?r=0)
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
![Изображение](http://media.snimka.bg/8998/024251073-big.jpg?r=0)
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Иван не показа на 100% възможностите на фиестата но е нормално за кола която трябва да те прибере в неговия случаи до софия няма как да рискуваш не, че щяхме да го оставим
Да отбележа участие на 2-форда и двата цвх рс турбо и една шкода 120л и тя с рс турбо но не я снимах да ви я пусна угасна ми телефона но другото ескортче му снимах мотора утре ще кача и съм сигурен че ще останете учудени турбината и е като на 6-стокласник главата
но като вървене нищо особено то беше и 4х4 а и купето 4-ри врато и..........
![_friends_ _friends_](./images/smilies/friends.gif)
Да отбележа участие на 2-форда и двата цвх рс турбо и една шкода 120л и тя с рс турбо но не я снимах да ви я пусна угасна ми телефона но другото ескортче му снимах мотора утре ще кача и съм сигурен че ще останете учудени турбината и е като на 6-стокласник главата
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Пламене...без тебе и това време нямаше да покаже, така че специални благодарностиKovachevGR написа:Иван не показа на 100% възможностите на фиестата но е нормално за кола която трябва да те прибере в неговия случаи до софия няма как да рискуваш не, че щяхме да го оставим![]()
Да отбележа участие на 2-форда и двата цвх рс турбо и една шкода 120л и тя с рс турбо но не я снимах да ви я пусна угасна ми телефона но другото ескортче му снимах мотора утре ще кача и съм сигурен че ще останете учудени турбината и е като на 6-стокласник главатано като вървене нищо особено то беше и 4х4 а и купето 4-ри врато и..........
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Фиестата даде най-добро време 14,5, като направи само 3 старта и с всеки си подобряваше времето с 0,1. Сликовете бяха на 1,3 бара, което е страшно много и без въобще да ги загрявам...просто ме извикаха...запалих и стартирах. Ако имах време за тренировки и не се притеснявах, че нещо ще се счупи и как ще се връщам до София, 100% влиза в много ниска 14-ка. Проблем беше и моментната загуба ня някой от цилиндрите и припукването, които бяха силно изразени при тръгване и превключавне на 2-ра, като после се отпушваше...и Пламен е сигурен че е заради свешите, все пак се кара на 1,5 бара. Ще се регулира разстоянието и ще се оправи. На самото състезание се паднах срещу Киро от хеед с маздата и стана "интересно". Фиестата мина почти 700км със среден разход 8 и средна скорост 100км/ч, което е добре за 230 кооня 1,6.
Имам и някви клипчета и снимки, но тия дни ще ги кача.
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Туи че се падна срещу маздата си беше живо прецакване.............маздата трябваше да излезе срещу алдито и нещата за нея приклучваха ама технически проблем които отстраниха веднага след като разбраха че ще застанат с теб на стартkenwoodl написа:Пламене...без тебе и това време нямаше да покаже, така че специални благодарностиKovachevGR написа:Иван не показа на 100% възможностите на фиестата но е нормално за кола която трябва да те прибере в неговия случаи до софия няма как да рискуваш не, че щяхме да го оставим![]()
Да отбележа участие на 2-форда и двата цвх рс турбо и една шкода 120л и тя с рс турбо но не я снимах да ви я пусна угасна ми телефона но другото ескортче му снимах мотора утре ще кача и съм сигурен че ще останете учудени турбината и е като на 6-стокласник главатано като вървене нищо особено то беше и 4х4 а и купето 4-ри врато и..........
![]()
![]()
Фиестата даде най-добро време 14,5, като направи само 3 старта и с всеки си подобряваше времето с 0,1. Сликовете бяха на 1,3 бара, което е страшно много и без въобще да ги загрявам...просто ме извикаха...запалих и стартирах. Ако имах време за тренировки и не се притеснявах, че нещо ще се счупи и как ще се връщам до София, 100% влиза в много ниска 14-ка. Проблем беше и моментната загуба ня някой от цилиндрите и припукването, които бяха силно изразени при тръгване и превключавне на 2-ра, като после се отпушваше...и Пламен е сигурен че е заради свешите, все пак се кара на 1,5 бара. Ще се регулира разстоянието и ще се оправи. На самото състезание се паднах срещу Киро от хеед с маздата и стана "интересно". Фиестата мина почти 700км със среден разход 8 и средна скорост 100км/ч, което е добре за 230 кооня 1,6.
Имам и някви клипчета и снимки, но тия дни ще ги кача.
![:censur: :censur:](./images/smilies/189.gif)
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Батките си играят, то си е нормално ...
Ако я отпуснеш както си трябва е възможно и да се мушнеш в 13-ките, гледах времената слабички са 60-те фута .... само от там можеш да свалиш доста![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ако я отпуснеш както си трябва е възможно и да се мушнеш в 13-ките, гледах времената слабички са 60-те фута .... само от там можеш да свалиш доста
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tuned and performed by
![Изображение](http://media.snimka.bg/8998/024251073-big.jpg?r=0)
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
![Изображение](http://media.snimka.bg/8998/024251073-big.jpg?r=0)
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Ми то времето ми от състезанието го няма???
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Има го............
http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=129&t=207763" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=129&t=207763" onclick="window.open(this.href);return false;
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта