някой знаели нещо по този въпрос
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 02 апр 2006, 04:16
- Модел на автомобила: форд фокус
- Status: Извън линия
някой знаели нещо по този въпрос
Колеги дилемата е следната.Купувам нова кола която ще карам като такси. Предлагат ми газов инжекцион за 1700лв и метанов такъв за 2500лв.Карал съм на газ- знам ги проблемите. Сега съм на метан и 220 000км не е пипано абсолютно нищо.Само че се говори че докрая на годината цената щяла да се изравни и на всичкото отгоре обществения транспорт/ каквито са и такситата/ нямали да имат право на два вида горива.Някой ако знае нещо нека сподели Всяко мнение ще е от полза
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Re: някой знаели нещо по този въпрос
Фъляй смело МЕТАНО у багажнико...на моя "отговорност"биго написа:Колеги дилемата е следната.Купувам нова кола която ще карам като такси. Предлагат ми газов инжекцион за 1700лв и метанов такъв за 2500лв.Карал съм на газ- знам ги проблемите. Сега съм на метан и 220 000км не е пипано абсолютно нищо.Само че се говори че докрая на годината цената щяла да се изравни и на всичкото отгоре обществения транспорт/ каквито са и такситата/ нямали да имат право на два вида горива.Някой ако знае нещо нека сподели Всяко мнение ще е от полза
Ама вземи тури малко повече инфо в профила ти...та да те знам от де си , що си...ако си от София , значи си "моя" човек...ше си лафиме яко.
...дрън-дрън...мноо важно...
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Возил съм се при тоя....черпи ме с бонбонче...а си прав за колегата: с новото такси ше му се "земе акъла" от лизинг...mrdds написа:абе тои човека да нее като нас да стои цал ден пред компа и да си лафите.Освен ако не си сложи лаптоп в таксито,пусне безжичен интернет и като чака за поръчка не си пише с тебе.Нали имаше един таксиджия дето слави го беше поканил,щото колата му била "компютърен клуб".
Сори са офтопика.
...дрън-дрън...мноо важно...
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 19 сеп 2005, 15:59
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1,4 MI METAN
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Здравейте, карам от 1 година Форд Ескорт произв. 1993 г , с метан, вкаран от Италия, 1.4 моно инжекция 75 коня, гори на метан извън града при спокойно каране около 3.80 до 4,00 лв на 100 км. Много съм доволен почти не слизам от колата. И доста км минах вече....
Но едно нещо ме тормози откакто съм я купил, като сменя от метан на бензин, все едно спира, ходих по сервизи и какво ли не и ламда сонда сменях и инжектор за бензина и нищо, а много трудно се изпреварва с метан само, бавничка е, е ако някой се е сблъсквал с такъв проблем и най-вече ако го е отстранил ще се радвам да го сподели...
Но едно нещо ме тормози откакто съм я купил, като сменя от метан на бензин, все едно спира, ходих по сервизи и какво ли не и ламда сонда сменях и инжектор за бензина и нищо, а много трудно се изпреварва с метан само, бавничка е, е ако някой се е сблъсквал с такъв проблем и най-вече ако го е отстранил ще се радвам да го сподели...
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 02 апр 2006, 04:16
- Модел на автомобила: форд фокус
- Status: Извън линия
някой знаели нещо по този въпрос
Здравейте отново.Исках да си взема Форд фокус но всички бяха на съмнително малко километри а нов на лизинг от мото пфое за такси трябваше да взема най - малко 10бр Тези от Мото пфое нещо не са добре за боядисване в жълто-500 евро. Колкото до колегата с Форда на метан-щом колата е моно значи има делко което е центровано на метан и за това като обърнеш на бензин не ще. Ако искаш да върви на бензин трябва да се центрова но пък ще спре да върви на метан.Фабричен метан не съм чувал да има тоест без бензин изобщо както Сонатата но там е LPG Въпреки че не карам Форд този форум най ме кефи. В шкода-форум когато им намекнах че Фабията не струва щяха да ме изядат.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 19 сеп 2005, 15:59
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1,4 MI METAN
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Относно проблема ми с метана и бензина, в един сервиз ми казаха че компютъра трупал грешки от разликата в октановото число при превключване на бензина спрямо метана, тогава ме посъветваха ако ще карам продължително време на бензин да махна клемата на акомулатора, демек да рестартирам компа. Пробвах го няколко пъти и наистина става, за това не виждам причината да е в делкото. Но в сервиза ФАГУ в гр. Пловдив ми казват че компа на Форд не трупа грешки и направо много се обърквам и не зная кой да послушам, а не върви като пътувам и се наложи да изпреваря да спра и да рестартирам компа, нали..... 

Карай Форд и бъди Горд !!!
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ако компа не трупа грещките, като идеш в сервиза за диагностика с компютър те откъде четат кодовете на грешките, според теб!?!???? Във Фару да не са ти казали случайно, че не са открили грешки на твоя комп? (Ако си го рестартирал преди да отидш при тях е нормално). Или нещо не сте се разбрали или те нещо те зарибяват за постоянен клиент (ела днес - ела утре, па ще видим...)
П.П. Както се вижда не съм от Пловдив и за Фару не съм и чувал досега, но си мисля, че в автосервиз немогат да ти кажат такова нещо, освен ако говорите за различни неа или не те хвърлят в тъч.
П.П.П. Май се получи малко извън темата за метана и бензина, съжалявам.
П.П. Както се вижда не съм от Пловдив и за Фару не съм и чувал досега, но си мисля, че в автосервиз немогат да ти кажат такова нещо, освен ако говорите за различни неа или не те хвърлят в тъч.
П.П.П. Май се получи малко извън темата за метана и бензина, съжалявам.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Да! Трупа грешки. И ресета има действие няколко минути - след това компа си е разпознал и прочел данните и при различен показател от стандартния - прави запис. И толкова. После се оправя с наличните параметри, така, че да ти е добре
Въобще при всяка друга присадена горивна система най-малко изисква за коректна работа емулатор. Най-добре, но пък скъпо е ламбда контрол.
Аз съм с емулатор и въпросната грешка си ми е перманентна...и не пречи

Въобще при всяка друга присадена горивна система най-малко изисква за коректна работа емулатор. Най-добре, но пък скъпо е ламбда контрол.
Аз съм с емулатор и въпросната грешка си ми е перманентна...и не пречи
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
и мойта газова ми я сложиха във ФАГУ.Уж са едни от най-добрите в Пловдив.И аз ги питах за емулатора,казаха ми че няма нужда от него.И да го сложат и да не его сложат работата няма да се промени с него и без него.И затова предпочетох без него.Мога да кажа че колата е перфектна на газ.На бензин искам само да може да запали-нищо повече.На 2 месеца я опвам на бензин да и се "позагреят" дюзите на 4500-5000 об.и съм си ок.Този сервиз е наистина добър.Чувал съм какви ли не историй за много сервизи в Пловдив,но за този все хубави.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 199 госта