От карбуратор на инжекцион ???
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: От карбуратор на инжекцион ???
Не е никакъв проблема да я караш на газ, обаче на газ няма голямо значение дали карбуратора е изправен. На газ и той и инжекциона не работят, ползваш само дроселовата клапа, а на нея няма какво да и се повреди. Не работи ли на газ, значи газовата уредба не я бива.
Може естествено да сложиш главата, стига да става, че аз знам за два вида глави (оказа се и още един, с различните колектори, за него не знаех) с различни камери, едната става на всички а другата не.
Естествено че като не е карана толкова време ще тракат клапани и няма да върви, предполагам че и пуши яко, като се пораздвижи ще се оправи. Гумичките сигурно са за смяна, но ако прехвърлиш главата също ще трябва да ги сменяш, добре е и клапаните да се проверят и пристържат, докато е свалена главата.
Захванал си се, желая ти успех.
Ама като си започнал, защо пък да не ги потърсиш тези 15 коня.
Може естествено да сложиш главата, стига да става, че аз знам за два вида глави (оказа се и още един, с различните колектори, за него не знаех) с различни камери, едната става на всички а другата не.
Естествено че като не е карана толкова време ще тракат клапани и няма да върви, предполагам че и пуши яко, като се пораздвижи ще се оправи. Гумичките сигурно са за смяна, но ако прехвърлиш главата също ще трябва да ги сменяш, добре е и клапаните да се проверят и пристържат, докато е свалена главата.
Захванал си се, желая ти успех.
Ама като си започнал, защо пък да не ги потърсиш тези 15 коня.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: От карбуратор на инжекцион ???
ми като чели да разменя главата най-много ми допада. Подмяната на гумичките и 2-те гарнитури ( една на главата а другата на капака ) не е проблем. Насе можеш ли да ми кажеш как точно да ревизирам главата... не искам да изпускам нищо, само престъргването на клапаните ли е ? и предполагам хидравличните повдигачи чукат, до колкто знам е хубава да ги демонтирам и почистя ... защото сега им е малко трудно да се напълнят
главата от инжекционна ще пасне ли на на моя двигател който е с карб ?
мод: Използвай бутона "промени"
главата от инжекционна ще пасне ли на на моя двигател който е с карб ?
мод: Използвай бутона "промени"
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: От карбуратор на инжекцион ???
В общи линии да. Ако твоите повдигачи не тропат сложи тях, на CVH повдигачите тропат най-вече защото се износва контактната повърхност със разпределителния вал. Разпределителния вал също много се износва, виж кой от двата е в по-добро състояние и сложи него.
И най-важното сваляй всичко с мисълта че може да се наложи отново да го използваш и не изхвърляй нищо, поне докато не видиш резултата.
Дали главата ще пасне? Принципно няма разлика дали е карб. или инж. Отговора е 80% да, възможно е да има разлика в горивната камера, но това ще стане ясно като се свалят двете глави.
И най-важното сваляй всичко с мисълта че може да се наложи отново да го използваш и не изхвърляй нищо, поне докато не видиш резултата.
Дали главата ще пасне? Принципно няма разлика дали е карб. или инж. Отговора е 80% да, възможно е да има разлика в горивната камера, но това ще стане ясно като се свалят двете глави.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: От карбуратор на инжекцион ???
мойте повдигачи се перфектни, никакво тропане няма, двигателя работи много безшумно от доста по нови и по хубави двигатели, значи няма разлика в повдигачите и спокойно мога да си ги разменя ? Определено ще прибера всичко малко помалко, утре ще намеря едно хубаво място за складиране на частите и малко по малко. Бавно, но качествено, като кажа че до сега не съм правил такива ремонтни дейности
но не съм сам поне и моя приятел чатка повечко нещата от мен
това пише за моя двигател: ORION III (GAL) 1.6 1598 LUJ, LUK 07/1990 - 12/1992
а това пише за другия двигател: ORION III (GAL) 1.6 i 1598 LJF 07/1990 - 09/1992
интересно какво значи това съкращение LJF за двигателя с инжекцион
мод: Използвай бутона "промени"

това пише за моя двигател: ORION III (GAL) 1.6 1598 LUJ, LUK 07/1990 - 12/1992
а това пише за другия двигател: ORION III (GAL) 1.6 i 1598 LJF 07/1990 - 09/1992
интересно какво значи това съкращение LJF за двигателя с инжекцион
мод: Използвай бутона "промени"
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: От карбуратор на инжекцион ???
Първия символ е кубатурата ( T-1.0; G-1.1; J-1.3; F-1.4; L-1.6; R-1.8; N-2.0), при тебе L-1.6л
Втория символ е варианта на д-ля:
L/U-висока степен на сгъстяване
J-многоточкова система за впръскване
Третия символ е модел, вариант на окомплектоването (става въпрос за автомобила не конкректно за мотора), без особено значение.
Ако още не си го направил, сега е момента да изтеглиш книгата за Ескорт/Орион след 1990, смятам че в този момент ще ти е изключително полезна. Аз дори бих си я купил, че е по-удобно, да я гледаш, докато работиш.
Втория символ е варианта на д-ля:
L/U-висока степен на сгъстяване
J-многоточкова система за впръскване
Третия символ е модел, вариант на окомплектоването (става въпрос за автомобила не конкректно за мотора), без особено значение.
Ако още не си го направил, сега е момента да изтеглиш книгата за Ескорт/Орион след 1990, смятам че в този момент ще ти е изключително полезна. Аз дори бих си я купил, че е по-удобно, да я гледаш, докато работиш.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: От карбуратор на инжекцион ???
имам я насе и всеки ден чета, ама нищо съществено на намирам за 2-та двигателя 

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: От карбуратор на инжекцион ???
Здравей, мързи да ме чета цялата тема 
Утре (неделя) имам време и ако искаш, ще намина, ако мога да ти бъда полезен с нещо...
Ако имаш желание, пиши тука в темата...
Успех...

Утре (неделя) имам време и ако искаш, ще намина, ако мога да ти бъда полезен с нещо...
Ако имаш желание, пиши тука в темата...
Успех...
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: От карбуратор на инжекцион ???
Днес демонтирах капака на главата за да видя как са гумичките на клапаните и какво да видя
на мястото са си и даже си позволиг да ги мушна с една пинсета за да установя дали са твърди, оказаха се меки което значи че са наред.
Друго нещо ме притисни хидравличните повдигачи са на различни нива , на снимките се вижда как съм сложил пинсетата на челото на хидравличните клапани, това дали е проблем ? http://pics.data.bg/albums/32558/%D1%84 ... 0%B5%D0%BB" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Мисля да се опитам да ги отремонтирам, вие какво ще кажете, намерих ето тази хубава тема точно на място http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=3651" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; и доста ми помага, но незнам как са закрепени самите повдигачи/пулове към главата и дали ще трябва да се демонтира главата за да мога да демонтирам повдигачите ?
Ако успея да ги оправя така че да не почукват се замислям сериозно дали да не си сложа този свигател, но идва въпрос дали полуостките са същите като на мойта кола? и дали съединителя е същия ? защото съединителя на колата донор е за изхвърляне просто, задавам малко тъпи въпроси защото ме изненадаха смукателните колектори


Друго нещо ме притисни хидравличните повдигачи са на различни нива , на снимките се вижда как съм сложил пинсетата на челото на хидравличните клапани, това дали е проблем ? http://pics.data.bg/albums/32558/%D1%84 ... 0%B5%D0%BB" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Мисля да се опитам да ги отремонтирам, вие какво ще кажете, намерих ето тази хубава тема точно на място http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=3651" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; и доста ми помага, но незнам как са закрепени самите повдигачи/пулове към главата и дали ще трябва да се демонтира главата за да мога да демонтирам повдигачите ?
Ако успея да ги оправя така че да не почукват се замислям сериозно дали да не си сложа този свигател, но идва въпрос дали полуостките са същите като на мойта кола? и дали съединителя е същия ? защото съединителя на колата донор е за изхвърляне просто, задавам малко тъпи въпроси защото ме изненадаха смукателните колектори

Последна промяна от essex на 24 апр 2011, 21:21, променено общо 1 път.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: От карбуратор на инжекцион ???
Ами аз, това оттам го преписах, да не мислиш че мога да го помня. Няма отговори на твоите въпроси, защото хората не си представят това да се прави в домашни условия.essex написа:имам я насе и всеки ден чета, ама нищо съществено на намирам за 2-та двигателя
HACKO написа:Първия символ е кубатурата ( T-1.0; G-1.1; J-1.3; F-1.4; L-1.6; R-1.8; N-2.0), при тебе L-1.6л
Втория символ е варианта на д-ля:
L/U-висока степен на сгъстяване
J-многоточкова система за впръскване
Третия символ е модел, вариант на окомплектоването (става въпрос за автомобила не конкректно за мотора), без особено значение.
Ако още не си го направил, сега е момента да изтеглиш книгата за Ескорт/Орион след 1990, смятам че в този момент ще ти е изключително полезна. Аз дори бих си я купил, че е по-удобно, да я гледаш, докато работиш.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: От карбуратор на инжекцион ???
колега много ти благодаря ама чак сега виждам твоя коментар, след като написах коментар вече ...ludavoda написа:Здравей, мързи да ме чета цялата тема
Утре (неделя) имам време и ако искаш, ще намина, ако мога да ти бъда полезен с нещо...
Ако имаш желание, пиши тука в темата...
Успех...
но до тук добре се запознавам с тази процедура в предишния от този коментар съм задал няколко въпросчета

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: От карбуратор на инжекцион ???
Страхувам се да не те подведа, щото не са пред мен двете коли. Затова не пиша по въпросите.
Избягвам съветите на ангро
Ако все пак решиш, че имаш нужда от повече помощ - ще мина да те видя. Утре денят ми е свободен...
Успех ти желая...
Избягвам съветите на ангро

Ако все пак решиш, че имаш нужда от повече помощ - ще мина да те видя. Утре денят ми е свободен...
Успех ти желая...
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: От карбуратор на инжекцион ???
благодаря
ако не се маха главата от двугателя при демонтирането на повдигачите мисля да си сложа направо тоя двигател, но ако се маха, ще опитам да си сложа главата от донора на моя двигател

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: От карбуратор на инжекцион ???
Не се маха главата, даже агренажния ремък не се откача, само 8 гайки, които държат кобилиците (по една на кобилица). Болтовете на капака не ги броя.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- иво г. иванов
- потребител
- Мнения: 915
- Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
- Местоположение: Berkoviza , Montana
- Status: Извън линия
Re: От карбуратор на инжекцион ???
Дали не е време,essex, да пробваш дали ще пасне новата всмукателна генерация на твоята глава, че после на
спокойствие да мислиш за окабеляването и датчиците.
спокойствие да мислиш за окабеляването и датчиците.
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: От карбуратор на инжекцион ???
колега извинявай ама прочете ли няколко мнение по нагоре , всмукателните колектори не стават на мойта глава !
или целият двигател или главата трябва да сменям. Днес запалих донора, звука от повдигачите е по малък, но се появи едно липкане, дали не е биелен лагер
или целият двигател или главата трябва да сменям. Днес запалих донора, звука от повдигачите е по малък, но се появи едно липкане, дали не е биелен лагер

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: От карбуратор на инжекцион ???
е мисля че главите са взаимно заменяеми ударето по едно очо
все пак. Това е на карба - моя двигател : http://drive.bg/product_info.php?cPath= ... elId=15290" onclick="window.open(this.href);return false;
А това е на инжекционна - донора : http://drive.bg/product_info.php?cPath= ... delId=1101" onclick="window.open(this.href);return false;

А това е на инжекционна - донора : http://drive.bg/product_info.php?cPath= ... delId=1101" onclick="window.open(this.href);return false;
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1638
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: От карбуратор на инжекцион ???
Главите стават, но имат разлика в буталата двата мотора. На твоя блок с тази глава ще ти падне степента на сгъстяване.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: От карбуратор на инжекцион ???
донорския двигател нема да го бъде, днес опитах да оправя повдигачите по начина който колега в тази тема http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=3651" onclick="window.open(this.href);return false; е описал ама започнаха да тракат всички много силно
Извинете ама на някой колега от софия да му се намира 4 литра използвано масълце 5w-40 ?

Извинете ама на някой колега от софия да му се намира 4 литра използвано масълце 5w-40 ?
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: От карбуратор на инжекцион ???
За сега полежението е зле!!!
Вчера и днес 2 пъти си играх да свалям всики повдигачи и да ги раздвижвам но резултата е отрицателен, преди да ги пипам по малко тропаха, видях че има отлагания на някой места по двигателя, като кал е
и другото нещо е че работи на 3 целиндъра, до свеща стига ток, даже и от свеща има, чудно ми е да не се е запушила някоя дюза.
Щех да сложа направото двигателя от донора ама като не е добре
В събота ще смена маслото със 5w-40 и ще сваля всички повдигачи и ще ги накисна в кореселин.
дайте малко акълец на младок като мен

Вчера и днес 2 пъти си играх да свалям всики повдигачи и да ги раздвижвам но резултата е отрицателен, преди да ги пипам по малко тропаха, видях че има отлагания на някой места по двигателя, като кал е

Щех да сложа направото двигателя от донора ама като не е добре

В събота ще смена маслото със 5w-40 и ще сваля всички повдигачи и ще ги накисна в кореселин.
дайте малко акълец на младок като мен

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: От карбуратор на инжекцион ???
Повдигачите, преди да ги затвориш ги напълни със масло, работата на 3 цилиндъра може да е от повдигач.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта