Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 26 яну 2010, 07:15
- Модел на автомобила: Ford Fiesta
- Местоположение: Petrich
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo
Мисля че сам виждал датчик на картер на бмв ма маиче беше за вискозитет-а на маслото да подсеща за смяната му..MR.racing написа:Хаха казвам по принцип..KovachevGR написа:Моя е ламаринен за цвх говоря ас
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo
При мене не е оригинално картера е разпробит над пропката и е завит датчик
ако бях го правил ас не бих го разпробил ами щях да го завия на мястото на пропката
ако бях го правил ас не бих го разпробил ами щях да го завия на мястото на пропката
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 26 яну 2010, 07:15
- Модел на автомобила: Ford Fiesta
- Местоположение: Petrich
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo
Ми като се замисля и там си е добре..Все пак мери като цяло по голямата маса от маслото..Аа тая в потока е временна влиза и излиза...В зависимост ще е в кои краи на картера е щото има и вариянта.. ако се излива върху него преминалото вече през двигателя масло горещото.. 

- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo
Ако се слага датчика на картера, то той би трябвало да е на легена.

Повдигнах въпроса, защото и мен ме интересува, кое е подходящото място за датчика, ако наистина има разлика в температурите.

Повдигнах въпроса, защото и мен ме интересува, кое е подходящото място за датчика, ако наистина има разлика в температурите.
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 26 яну 2010, 07:15
- Модел на автомобила: Ford Fiesta
- Местоположение: Petrich
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo
Мисля че там е точното му място най ниската точка друго не би било подходящо..Danchev написа:Ако се слага датчика на картера, то той би трябвало да е на легена.
Повдигнах въпроса, защото и мен ме интересува, кое е подходящото място за датчика, ако наистина има разлика в температурите.
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo
ам като е наи ниската точка няма ли да се охлажда от струята която се спира в него???
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 26 яну 2010, 07:15
- Модел на автомобила: Ford Fiesta
- Местоположение: Petrich
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo
Ее то там е повечето масло което те интересува..За кво ти е да се самозалъгваш със охладеното масло..KovachevGR написа:ам като е наи ниската точка няма ли да се охлажда от струята която се спира в него???
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo
MR.racing написа:Ее то там е повечето масло което те интересува..За кво ти е да се самозалъгваш със охладеното масло..KovachevGR написа:ам като е наи ниската точка няма ли да се охлажда от струята която се спира в него???
Ас не се самозалъгвам мисля ти спомена за картера че е аломин и е оребрен ас само питам

GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1626
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo
По-важно е да се мери маслото, което постъпва към лагерите! За това мястото му е след филтъра и евентоално след някъкъв охладител. Така е на повечето коли които имат оригинални уреди.
-
- потребител
- Мнения: 341
- Регистриран: 23 юни 2007, 11:40
- Модел на автомобила: FORD FOKUS МК1 1,8TDDI
Абсолютно стоков - Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo
Абсолютно правилно както каза колегата важно е маслото със каква температура отива към лагерите и към главата а не каква ти е температурата в картера,моя датчик е сложен след масления филтър и охладителя понеже ми трябва температурата която отива в главата и към турбината.
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo
Мхм, ясно .... поразрових се малко за хора, които са правили сравнение между температурите на двете сместа и казват, че разликата е в рамките на 5-10%
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Ford Fiesta 2.0 DOHC Turbo
Колега до къде я докара с проекта пусни някоя снимка или клип.Поздрави.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта