Релето на халогените
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Релето на халогените
Кое е релето и бушона на халогените и какъв цвят са.Онзи ден ми угаснаха и двата халогена в комлект с лампата на таблото.Лампата премигна 2-3 пъти и угасна,и като слезнах да видя гледам че и халог. не светят.Все си мисля че няма да е бушона,а ще е релето(всъщност незнам дали имат реле,но би трябвало да има)Ако беше бушона щеше да угасне веднага,а нямаше да премигва 2-3 пъти и да се колебае дали да угасне или не.Друг вариант е да е от ключа на фаровете,но това ми се вижда малко вероятно и това ще го гледам последно,след като се убедя че релето и бушоните са наред.Та въпроса ми беше,че се отплеснах -
Къде да търся релето и бушона и какъв цвят са(специално релето)

-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Ами нали точно затова питам къде се намира релето и какъв цвят е,не четеш лиJinxy написа:Ами щом искаш провери си релетата и ако установиш, че всичко е ОК се заеми с ключа за пускане на фаровете. Там е проблема в повечето случай.


-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
За МК2 - Релето за къси е R4 а за дългите е R5 !1.8d написа:Отворих я.Няма такъв R11.Обаче няма и бяло R22Е**си,къде са го заврели това реле на халогените,бе.Обаче имам една празна дупка дето няма реле,може би това R11 може да стои там,но казва ли ти някой,пък и смееш ли да питаш
За МК1 - Релетата са R9 и R10 !
R11 (дето те питах дали го имаш!) е за дневни светлини (MK2) - най-вероятно, ако го сложиш ще имаш "скандинавски светлини" - запалиш двигателя светват - гасиш го гаснат (бях пуснал тема - ама май никой не го интересува

При MK1 - релето за дневните светлини е R1 ![/b]
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Браво,позна.Eто и какъв ми беше проблемаJinxy написа:.....се заеми с ключа за пускане на фаровете. Там е проблема в повечето случай.

Цялата работа беше в ключа за фаровете.Ето тук щракнах една снимка за това къде е проблема,а сега ще нахвърлям набързо и какво направих,че някой ако има подобен зор някога,да знае къде има скрити "изненади".Снимката не е много качествена,но я правих с телефона,защото ме домързя да се кача до горе,да си взема фотоапаратчето от къщи.
1.Извод за стоповете за мъгла
2.Извод за халогените(вижда се къде ми е нагоряло на мен и започнало да топи пластмасата)
3.Ето тук има "изненада",ако не си подготвен - пружинка със съчма.
4.Щипки(зъбчета) от които се отваря ключа
5.Щипки с които е хванато пластмасовото тяло с ключовете за фаровете към таблото.(не е на винтове)
6(ограденото с червено)Лампичката която осветява ключа на фаровете и мястото и
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Като натиснеш с една отверка зъбчетата(4)да освободят тъмнозелената пластмаса,като я вадиш с клемореда отвътре,трябва с пръстите да придържаш пружинките(3) от 2-та края,за да не извхръкнат със съчмите.Ако ги няма тези съчми,ключа се върти свободно по позициите(габарити и къси)Тези съчми застопоряват ключа в дадено положение.На мен естествено ми фръкнаха съчмите като го отворих,едната я намерих,другата не,че се наложи да го побългарявам,но разгеле стана.Като изшкурках пъпките вътре в ключа и халогените си светнаха,обаче имаше много нагар по пъпките.
И нещо което не ми хареса,пластмасата на клемата и изолацията на кабела към халогените са започнали да се топят,явно крушките идват много силни и трябва да огранича ползването на халогените за щяло и нещяло.Интересно защо бушона е здрав,а изолацията на кабела е стопена около 1-2 см.от клемата.
А иначе въпроса за местоположението на релето си остава отворен,да не дава Господ да изгори,но е добре човек да си знае къде е въпросното реле.А в италианската ми книжка пише:Rele - R 22 Fendinebbia(тоест халогени),Colore - marrone(демек кафяво),Posizione - Staffa del modulo???
Последна промяна от 1.8d на 06 дек 2008, 19:45, променено общо 1 път.
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
То 1.8d:
Даа.,преди време спускам Шипка и гледам хората насреща ми пресвяткат!!? А то като натисна спирачка и ми светвали късите,разбрах го като настигнах една кола и бутна спирачката,гледам осветявам я отзад. Хората мислели,че им присвяткам за ченгета
Та оказа се именно този ключ,разглобих го аз и гледам нагоряло също като при тебе самата клема/женската букса/,ключа го разглобих и почистих контактите,но проблема е в клемата. Ходих в МП,да не ви разправям кви суми искат за клемата и кабела до следващата връзка,от порядъка на около 300 лв беше. Както и да е намерих в една морга целия панел с трите джиджавки и клемите за 20лв. Но за сега не съм сменял нищо,то проблема си е в самата клема.
А написаното от тебе,ме навежда на мисълта,че може и да няма реле/не дай си боже/,що нагарят тез клеми иначе
Пък и майче бях чел за това и в Руския форум 
С къв телефон го снима това,много добра снимка прай
Даа.,преди време спускам Шипка и гледам хората насреща ми пресвяткат!!? А то като натисна спирачка и ми светвали късите,разбрах го като настигнах една кола и бутна спирачката,гледам осветявам я отзад. Хората мислели,че им присвяткам за ченгета

Та оказа се именно този ключ,разглобих го аз и гледам нагоряло също като при тебе самата клема/женската букса/,ключа го разглобих и почистих контактите,но проблема е в клемата. Ходих в МП,да не ви разправям кви суми искат за клемата и кабела до следващата връзка,от порядъка на около 300 лв беше. Както и да е намерих в една морга целия панел с трите джиджавки и клемите за 20лв. Но за сега не съм сменял нищо,то проблема си е в самата клема.
А написаното от тебе,ме навежда на мисълта,че може и да няма реле/не дай си боже/,що нагарят тез клеми иначе




С къв телефон го снима това,много добра снимка прай


-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
С Нокия 6230i(Инжексион)demiro написа: С къв телефон го снима това,много добра снимка прай



Че жабарите що лъжат тогава в тази книжка че имаА написаното от тебе,ме навежда на мисълта,че може и да няма реле/не дай си боже/,що нагарят тез клеми иначе Пък и майче бях чел за това и в Руския форум

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта