Проект xr3i...
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Здравей, две седмици не съм влизал...
Със спортни пружини съм. Амортисьорите са газови обикновени, но не са подходящи и ще ги сменя при първа възможност. Колата се клати страшно, все едно са й изпуснали амортисьорите. Спасява я това, че е много ниска. Доколкото помня пружините свалят 40 мм. Това е много...
Скоростната кутия не знам каква е. Ако някой ме открехне как да познавам коя скоростна кутия каква е, ще му бъда много благодарен. Скоростите са й къси. Имам и една с дълги скорости - с нея не ще да "отлепи" от място.
Газова уредба нямам...
Инжекциона е от Golf II KR, и е за 16v двигател. Засмукването не ми е добро и в момента отзад колата е като дизел - яко сажди...
Сменят се само няколко елемента + дюзите. Всичко пасва идеално, щото принципа е същия. Има леки разлики (в мм.) в "главата" на инжекциона. И гумената "шапка" при Golf-чето е по-голяма, но нямам такава и съм с моята.Идеята е да взема спортен вал, но засега нямам пари. С вал това увеличено подаване на гориво ще се използва по-добре...
Колко точно върви колата не знам. Нямам подръка xr3i за да пробвам. Въобще със състезанията проблема е голям. Фордовете от 80-те вече рядко се срещат. Само си мечтая да намеря "вафла" xr3i, за да се "дръпнеме".
Поради липса на пари, засега "драг"-а остава на второ място. Живот и здраве да е, предимно ще хвърля усилията си по подготовка за писта. И олекотяване разбира се. Това ми е основното...
На състезанието колата се представи много добре. Надявам се догодина да "отвееме" конкуренцията![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Шофирането явно не ми е най-силната страна вече, трябват ми много тренировки на Дракон, за да постигна що-годе добър резултат. Надявам се, че поне за това ще имам възможност през лятото...
Имам много идеи, но парите са ми малко. Това е проблемът на повечето хора в България![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Успех...
Със спортни пружини съм. Амортисьорите са газови обикновени, но не са подходящи и ще ги сменя при първа възможност. Колата се клати страшно, все едно са й изпуснали амортисьорите. Спасява я това, че е много ниска. Доколкото помня пружините свалят 40 мм. Това е много...
Скоростната кутия не знам каква е. Ако някой ме открехне как да познавам коя скоростна кутия каква е, ще му бъда много благодарен. Скоростите са й къси. Имам и една с дълги скорости - с нея не ще да "отлепи" от място.
Газова уредба нямам...
Инжекциона е от Golf II KR, и е за 16v двигател. Засмукването не ми е добро и в момента отзад колата е като дизел - яко сажди...
Сменят се само няколко елемента + дюзите. Всичко пасва идеално, щото принципа е същия. Има леки разлики (в мм.) в "главата" на инжекциона. И гумената "шапка" при Golf-чето е по-голяма, но нямам такава и съм с моята.Идеята е да взема спортен вал, но засега нямам пари. С вал това увеличено подаване на гориво ще се използва по-добре...
Колко точно върви колата не знам. Нямам подръка xr3i за да пробвам. Въобще със състезанията проблема е голям. Фордовете от 80-те вече рядко се срещат. Само си мечтая да намеря "вафла" xr3i, за да се "дръпнеме".
Поради липса на пари, засега "драг"-а остава на второ място. Живот и здраве да е, предимно ще хвърля усилията си по подготовка за писта. И олекотяване разбира се. Това ми е основното...
На състезанието колата се представи много добре. Надявам се догодина да "отвееме" конкуренцията
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Шофирането явно не ми е най-силната страна вече, трябват ми много тренировки на Дракон, за да постигна що-годе добър резултат. Надявам се, че поне за това ще имам възможност през лятото...
Имам много идеи, но парите са ми малко. Това е проблемът на повечето хора в България
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Успех...
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
В момента единствения Мк3 с xr3i двигател - за който аз знам поне - е този, обаче му е сложен от друга кола
![Изображение](http://s4.postimage.org/903hjzkc1f/Photo_0030.jpg)
Не съм го виждал от 2-3 месеца из София, може би е решил вече да му слага по-голям двигател (както беше писал човека някъде)
Имаше още 2-3 по разни обяви, но не са в движение и надали може да се сравнява добре с тях.
![Изображение](http://s4.postimage.org/903hjzkc1f/Photo_0030.jpg)
Не съм го виждал от 2-3 месеца из София, може би е решил вече да му слага по-голям двигател (както беше писал човека някъде)
Имаше още 2-3 по разни обяви, но не са в движение и надали може да се сравнява добре с тях.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- niki_nikolaev
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 27 май 2011, 15:49
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г. - Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
ludavoda написа:Здравей, две седмици не съм влизал...
Със спортни пружини съм. Амортисьорите са газови обикновени, но не са подходящи и ще ги сменя при първа възможност. Колата се клати страшно, все едно са й изпуснали амортисьорите. Спасява я това, че е много ниска. Доколкото помня пружините свалят 40 мм. Това е много...
Скоростната кутия не знам каква е. Ако някой ме открехне как да познавам коя скоростна кутия каква е, ще му бъда много благодарен. Скоростите са й къси. Имам и една с дълги скорости - с нея не ще да "отлепи" от място.
Газова уредба нямам...
Инжекциона е от Golf II KR, и е за 16v двигател. Засмукването не ми е добро и в момента отзад колата е като дизел - яко сажди...
Сменят се само няколко елемента + дюзите. Всичко пасва идеално, щото принципа е същия. Има леки разлики (в мм.) в "главата" на инжекциона. И гумената "шапка" при Golf-чето е по-голяма, но нямам такава и съм с моята.Идеята е да взема спортен вал, но засега нямам пари. С вал това увеличено подаване на гориво ще се използва по-добре...
Колко точно върви колата не знам. Нямам подръка xr3i за да пробвам. Въобще със състезанията проблема е голям. Фордовете от 80-те вече рядко се срещат. Само си мечтая да намеря "вафла" xr3i, за да се "дръпнеме".
Поради липса на пари, засега "драг"-а остава на второ място. Живот и здраве да е, предимно ще хвърля усилията си по подготовка за писта. И олекотяване разбира се. Това ми е основното...
На състезанието колата се представи много добре. Надявам се догодина да "отвееме" конкуренцията
Шофирането явно не ми е най-силната страна вече, трябват ми много тренировки на Дракон, за да постигна що-годе добър резултат. Надявам се, че поне за това ще имам възможност през лятото...
Имам много идеи, но парите са ми малко. Това е проблемът на повечето хора в България
Успех...
АБВ Поща DOX още Търсене в Интернет
в Мрежата в БГ странициподробно търсене
Поща Адреси Услуги Заведи ме в новата поща
turboto944@abv.bg| Настройки| Помощ
НАПИШИ ПРОВЕРИ
ТЪРСИ ИЗХОД
Папки създай/промени
Кутия
Изпратени
Чернови
Спам изчисти
Кошче изчисти
Моите папки
Поща > Папки > Кутия > Отворено писмо
обратно предишно | следващо | следващо непрочетено
ИЗТРИЙ СПАМ ПРЕПРАТИ ОТГОВОРИ ИНСТРУМЕНТИ ПРЕМЕСТИ
Подател: epizod epizod <turboto944@abv.bg> добави в адреси
До: turboto944@abv.bg
Относно:
Дата: Четвъртък, 2011, Юни 23 09:36:10 EEST
Здравей колега.
Скоростните кутии са 5 модела ще ти изброя 3 ,ти ще кажеш коя е твоята:
Хр3 : 4,29 диференциял и 1ва, 3.15:1; 2ра, 1.91:1; 3та, 1.27:1; 4та, 0.95:1; 5та, 0.76:1 предавателни числа.
1-ва 45км/ч на 6000 об/мин
2-ра 79 км/ч на 6000об/мин
3-та 119км/ч об/мин
4-та 160 км/ч на 6000 об/мин
5-та 200 на 6000 об/мин
Втората кутия като модел,слага се в 1,1(4скоростна обче ,без 5-тата) 1,3 и 1,6 ескорти :
3,82 или 3,84 диференциял и 1ва, 3.15:1; 2ра, 1.91:1; 3та, 1.27:1; 4та, 0.95:1; 5та, 0.76:1
предавателни числа
1-ва 54км/ч на 6000об/мин
2-ра 93км/ч на 6000об/мин
3-та 140км/ч на 6000об/мин
4- 180км/ч на 6000 об/мин
5-та 236км/ч на 6000 об/мин
Третия модел кутия,слага се в 1,6 карбураторен и в Дизелите:
3,54 диференциял и 1ва, 3.15:1; 2ра, 1.91:1; 3та, 1.27:1; 4та, 0.95:1; 5та, 0.76:1
предавателни числа.
1-ва 70км/ч на 6000об/мин
2-ра 100км/ч на 6000 об/мин
3-та 150км/ч на 6000 об/мин
4-та 190км/ч на 6000об/мин
5-та 250км/ч на 6000об/мин
Вероятно си с някоя от тези три модела,има още два с различни предавателни на 1-ва,2-ра и 3-та ,които се слагат в 1,1 фиеста с 4,06 диференциял и 1,4 със 3,82 диференциял.
А За да пуши черно,вероятно си за настройка,чернто значи преобогатена смес,пренастройван ли е инжекциона след слагането му,ако не по-добре отиди на майстор,защото колкото и любител да е човек,майстора си е майстор и знае повече,сблъсквал се е и с повече неща,а според мен около 20 лв да ти вземат за пренастройка.Вероятно до 2-3000 оборота колата трудно дърпа,трудно палене и такива проблеми би трябвало да имаш ,ако пуши,но иначе след 4000 направо подивява сигурно,за сметка на останалото.
Не разбрах това с коя глава си 16 от голфа или фордовата 8 клапанна?
А инжекциона от голфа с коя дросел клапа си от Голфа ,която е с 2 дросела вътре или фордовата , която е с 1 дросел?
А вафла Хр3 ,много бягат , "уж са само 96 коня",ама карбураторни,за около 10,2 секунди прави 100.В София имаше две такива Хр3-та една бяла и една червена,ама не знам дали са още живи,виждал съм ги преди около 3-4 години тях.
А за тунинг на Хр3-то ти:
Вал ако ще взимаш поне 280-290 градуса,ако си решил състезателна да я правиш от 300 градуса нагоре,но трябва подготовка на мотора!!!!
Иначе по-евтина версия и по-малко като коне е :
-Отваряне на всмукателни и изпускателни колектори с 3-10мм(при над 4 се премахва и част от гарнитурата)
-Олекотяване на маховика поне с 1-3 килограма,после отиваш на баланс колянов вал!!!
Това би излязло около 300-500лв и ще подобри много ускорението на колата и самото развъртане от прехода ниски към високи обороти!
А иначе ,бутала от 1,3 ЦВХ ще вдигнеш степента на свиване от 9,5 на 11.+400лв
Поздрави колега,продължавам да следя темата ти с интерес!!!
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
- niki_nikolaev
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 27 май 2011, 15:49
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г. - Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
ludavoda написа:Здравей, две седмици не съм влизал...
Със спортни пружини съм. Амортисьорите са газови обикновени, но не са подходящи и ще ги сменя при първа възможност. Колата се клати страшно, все едно са й изпуснали амортисьорите. Спасява я това, че е много ниска. Доколкото помня пружините свалят 40 мм. Това е много...
Скоростната кутия не знам каква е. Ако някой ме открехне как да познавам коя скоростна кутия каква е, ще му бъда много благодарен. Скоростите са й къси. Имам и една с дълги скорости - с нея не ще да "отлепи" от място.
Газова уредба нямам...
Инжекциона е от Golf II KR, и е за 16v двигател. Засмукването не ми е добро и в момента отзад колата е като дизел - яко сажди...
Сменят се само няколко елемента + дюзите. Всичко пасва идеално, щото принципа е същия. Има леки разлики (в мм.) в "главата" на инжекциона. И гумената "шапка" при Golf-чето е по-голяма, но нямам такава и съм с моята.Идеята е да взема спортен вал, но засега нямам пари. С вал това увеличено подаване на гориво ще се използва по-добре...
Колко точно върви колата не знам. Нямам подръка xr3i за да пробвам. Въобще със състезанията проблема е голям. Фордовете от 80-те вече рядко се срещат. Само си мечтая да намеря "вафла" xr3i, за да се "дръпнеме".
Поради липса на пари, засега "драг"-а остава на второ място. Живот и здраве да е, предимно ще хвърля усилията си по подготовка за писта. И олекотяване разбира се. Това ми е основното...
На състезанието колата се представи много добре. Надявам се догодина да "отвееме" конкуренцията
Шофирането явно не ми е най-силната страна вече, трябват ми много тренировки на Дракон, за да постигна що-годе добър резултат. Надявам се, че поне за това ще имам възможност през лятото...
Имам много идеи, но парите са ми малко. Това е проблемът на повечето хора в България
Успех...
Здравей колега.
Скоростните кутии са 5 модела ще ти изброя 3 ,ти ще кажеш коя е твоята:
Хр3 : 4,29 диференциял и 1ва, 3.15:1; 2ра, 1.91:1; 3та, 1.27:1; 4та, 0.95:1; 5та, 0.76:1 предавателни числа.
1-ва 45км/ч на 6000 об/мин
2-ра 79 км/ч на 6000об/мин
3-та 119км/ч об/мин
4-та 160 км/ч на 6000 об/мин
5-та 200 на 6000 об/мин
Втората кутия като модел,слага се в 1,1(4скоростна обче ,без 5-тата) 1,3 и 1,6 ескорти :
3,82 или 3,84 диференциял и 1ва, 3.15:1; 2ра, 1.91:1; 3та, 1.27:1; 4та, 0.95:1; 5та, 0.76:1
предавателни числа
1-ва 54км/ч на 6000об/мин
2-ра 93км/ч на 6000об/мин
3-та 140км/ч на 6000об/мин
4- 180км/ч на 6000 об/мин
5-та 236км/ч на 6000 об/мин
Третия модел кутия,слага се в 1,6 карбураторен и в Дизелите:
3,54 диференциял и 1ва, 3.15:1; 2ра, 1.91:1; 3та, 1.27:1; 4та, 0.95:1; 5та, 0.76:1
предавателни числа.
1-ва 70км/ч на 6000об/мин
2-ра 100км/ч на 6000 об/мин
3-та 150км/ч на 6000 об/мин
4-та 190км/ч на 6000об/мин
5-та 250км/ч на 6000об/мин
Вероятно си с някоя от тези три модела,има още два с различни предавателни на 1-ва,2-ра и 3-та ,които се слагат в 1,1 фиеста с 4,06 диференциял и 1,4 със 3,82 диференциял.
А За да пуши черно,вероятно си за настройка,чернто значи преобогатена смес,пренастройван ли е инжекциона след слагането му,ако не по-добре отиди на майстор,защото колкото и любител да е човек,майстора си е майстор и знае повече,сблъсквал се е и с повече неща,а според мен около 20 лв да ти вземат за пренастройка.Вероятно до 2-3000 оборота колата трудно дърпа,трудно палене и такива проблеми би трябвало да имаш ,ако пуши,но иначе след 4000 направо подивява сигурно,за сметка на останалото.
Не разбрах това с коя глава си 16 от голфа или фордовата 8 клапанна?
А инжекциона от голфа с коя дросел клапа си от Голфа ,която е с 2 дросела вътре или фордовата , която е с 1 дросел?
А вафла Хр3 ,много бягат , "уж са само 96 коня",ама карбураторни,за около 10,2 секунди прави 100.В София имаше две такива Хр3-та една бяла и една червена,ама не знам дали са още живи,виждал съм ги преди около 3-4 години тях.
А за тунинг на Хр3-то ти:
Вал ако ще взимаш поне 280-290 градуса,ако си решил състезателна да я правиш от 300 градуса нагоре,но трябва подготовка на мотора!!!!
Иначе по-евтина версия и по-малко като коне е :
-Отваряне на всмукателни и изпускателни колектори с 3-10мм(при над 4 се премахва и част от гарнитурата)
-Олекотяване на маховика поне с 1-3 килограма,после отиваш на баланс колянов вал!!!
Това би излязло около 300-500лв и ще подобри много ускорението на колата и самото развъртане от прехода ниски към високи обороти!
А иначе ,бутала от 1,3 ЦВХ ще вдигнеш степента на свиване от 9,5 на 11.+400лв
Поздрави колега,продължавам да следя темата ти с интерес!!!
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Мисля, че скоростната ми кутия е като първата от списъка...
Става въпрос за инжекционната глава, не за главата на двигателя.
Иначе главата на двигателя съм я портвал сам. Писал съм в темата някъде...
Отделно главата е свалена с 0.5, но компресията ми пада прогресивно и ще я дръпна още толкова, за да компенсирам що-годе.
Маховика е олекотен с кило и нещо, вече не помня точно...
Не съм за реглаж, ами съм за нов разпр. вал![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Мерси за инфото за скоростите...
Успех...
Става въпрос за инжекционната глава, не за главата на двигателя.
Иначе главата на двигателя съм я портвал сам. Писал съм в темата някъде...
Отделно главата е свалена с 0.5, но компресията ми пада прогресивно и ще я дръпна още толкова, за да компенсирам що-годе.
Маховика е олекотен с кило и нещо, вече не помня точно...
Не съм за реглаж, ами съм за нов разпр. вал
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Мерси за инфото за скоростите...
Успех...
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
И-З-Л-А-Г-А-Ц-И-Я !
Трагедия, също така![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ужасни резултати днес на Сепарева баня. При превключването на скоростите отзад излиза плътен, черен, миризлив облак от сажди и недобре изгоряло гориво.
Като стигне прекъсвач, облаците излизат на тласъци![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ще се прави нещо по колата, така не може - сместа е прекалено богата. И понеже е така близо година, се чудя дали няма отлагания в колектора и тръбите...
Поне препарирах Мондеото на Бонсата, та ми поолекна, че иначе съвсем се бях спихнал....
Трагедия, също така
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ужасни резултати днес на Сепарева баня. При превключването на скоростите отзад излиза плътен, черен, миризлив облак от сажди и недобре изгоряло гориво.
Като стигне прекъсвач, облаците излизат на тласъци
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ще се прави нещо по колата, така не може - сместа е прекалено богата. И понеже е така близо година, се чудя дали няма отлагания в колектора и тръбите...
Поне препарирах Мондеото на Бонсата, та ми поолекна, че иначе съвсем се бях спихнал....
- cosworth team ruse
- потребител
- Мнения: 1108
- Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
- Модел на автомобила: форд сиера
- Местоположение: РУСЕ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
тоя ескорт върви повече от 145 коня кола ли бе
и това само с 105 коня,много добре,или bonso не знае как да го кара просто .пробвал ли си се с gsi или gti ![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Абе първата гонка ти бях на вратите на финала ама айде
По- бърз е XR3-то от Мондеото- не споря. То и по всички каталожни данни си е така. Не съм имал и съмнения по въпроса... Тон и четиристотин и нещо все- пак, срещу около 800 кила на олекотения Ескорт. А и с тези 235 гуми на 18 цола джанти, малко се спъна Мондеото... но пък изглеждат добре
Обаче имаш да догонваш резултатите на Капри- то ми се струва?
![big grin :D:](./images/smilies/4.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Обаче имаш да догонваш резултатите на Капри- то ми се струва?
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![big grin :D:](./images/smilies/4.gif)
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Да, върви повече от Мондеото на Бонсата. Върви повече и от GTi 8v, но срещу GTi 16 и GSi - никакъв шанс. "Точкуват" ме отвсякъдеcosworth team ruse написа:тоя ескорт върви повече от 145 коня кола ли беи това само с 105 коня,много добре,или bonso не знае как да го кара просто .пробвал ли си се с gsi или gti
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-----------------------------------------
B. не отваряй вратите на ада така подмолно, щото CosworthTeamRuse само това чака - да се хване за тая сламкаBonso написа:Обаче имаш да догонваш резултатите на Капри- то ми се струва?![]()
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Добре знаеш, какъв ластик ти прави xr-a...
- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
така е
и все- пак цифрите говорят![big grin :D:](./images/smilies/4.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
и все- пак цифрите говорят
![big grin :D:](./images/smilies/4.gif)
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Добре де аз се обърках
ти правиш ластик на Бонсата, а той с по-добро време???
![*00202* *00202*](./images/smilies/00202.gif)
Tuned and performed by
![Изображение](http://media.snimka.bg/8998/024251073-big.jpg?r=0)
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
![Изображение](http://media.snimka.bg/8998/024251073-big.jpg?r=0)
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Така е... или измервателната апаратура не е наред- или xr3-то нещо се е спънало
Или Капри-то е имало проблем когато сме ги дърпали колите?![*00117* *00117*](./images/smilies/00117.gif)
![*072* *072*](./images/smilies/072.gif)
Или Капри-то е имало проблем когато сме ги дърпали колите?
![*00117* *00117*](./images/smilies/00117.gif)
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Данчев, то и аз се обърках...
Или колата е страшно зле в момента или е някаква разлика в измервателната апаратура...
Щото трасето си е същото...
Иначе още на първа - две-три коли. Оттам нагоре става(ше) страшно - в геометрична прогресия![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Или колата е страшно зле в момента или е някаква разлика в измервателната апаратура...
Щото трасето си е същото...
Иначе още на първа - две-три коли. Оттам нагоре става(ше) страшно - в геометрична прогресия
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Дали не е заради това че смених скоростната кутия? ![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Нема нищо общо. Твоят резултат е със старата кутия, а аз съм те ошамарвал и с двете... (доколкото помня)Bonso написа:Дали не е заради това че смених скоростната кутия?
- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Резултата на Капри-то на "Сепарева баня" наистина май беше със старата кутия. За другото обаче, според мене грешиш. Доколокото имам спомени с тебе сме ги дърпали колите в един и същи ден два пъти колите и вече бях сложил 5 степенната. Не си спомням да съм имал други загуби от XR-рa. Иначе наистина паднах зле тогава.
Последна промяна от Bonso на 25 юни 2011, 23:28, променено общо 1 път.
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Аз излизам от тоя спор, щото след малко така ще го извъртиш, че сякаш никога не сме се дърпали.Bonso написа:Според мене грешиш. Резултата на "Сепарева баня" наистина май беше със старата кутия, но с тебе сме ги дърпали в един и същи ден два пъти колите и вече бях сложил 5 степенната. Не си спомням да съm имал други загуби от XR-рa. Иначе наистина паднах зле тогава.
![big grin :D:](./images/smilies/4.gif)
- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
С две думи- XRз то нещо не върви. Депресия..
имам вече леки съмнения и принципно за Форд ![winking ;):](./images/smilies/3.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![winking ;):](./images/smilies/3.gif)
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Така си е. Днес аз отидох с идеята за леко рекордче, но си отидох от Сапарева баня посърнал, разочарован и объркан ![batting eyelashes ;;):](./images/smilies/5.gif)
Трябва да се работи по колата
А иначе да поздравим нашият приятел Миро с Alfa 145 със спечелването на Първо място... Браво!![*00133* *00133*](./images/smilies/00133.gif)
Организацията беше на високо ниво. Всичко ставаше много бързо и без излишно чакане...
![batting eyelashes ;;):](./images/smilies/5.gif)
Трябва да се работи по колата
![*00926* *00926*](./images/smilies/926.gif)
А иначе да поздравим нашият приятел Миро с Alfa 145 със спечелването на Първо място... Браво!
![*00133* *00133*](./images/smilies/00133.gif)
Организацията беше на високо ниво. Всичко ставаше много бързо и без излишно чакане...
Последна промяна от ludavoda на 25 юни 2011, 23:46, променено общо 2 пъти.
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Аха то тва били два различни пъти ... ясно
Щом е толкова богата, че чак на кълбета мята няма как да е във форма .... има нещо нередно.
Казваш, че и компресията пада което не е добре. Хубаво ще го сгъстиш още, но явно имаш проблем който трябва да се търси и това само по себе си не е решение.
Вече си го бутнал с 0.5, което не е малко. Повечето CVH-и са с т.н. глава с полусферични камери от където идва и името на мотора.
има и такава ... т.н. lean burn
![Изображение](http://media.snimka.bg/7399/021052861-big.jpg?r=0)
Твоята би трябвало да е с облите камери. И моята е такава и въпреки това пак има разлика със степента, която дават по книжките 9.5:1 при теб и 9.75:1 при EFI-то, която разлика би трябвало да идва от буталата. Отделно скоро разбрах, че бутала от 1.3 стават на 1.6 и степента скача на 10 и нещо 11:1
Намери от къде ти духа мотора и после помисли по тия двата варианта ... според мен главата е достатъчно смъкната.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Щом е толкова богата, че чак на кълбета мята няма как да е във форма .... има нещо нередно.
Казваш, че и компресията пада което не е добре. Хубаво ще го сгъстиш още, но явно имаш проблем който трябва да се търси и това само по себе си не е решение.
Вече си го бутнал с 0.5, което не е малко. Повечето CVH-и са с т.н. глава с полусферични камери от където идва и името на мотора.
има и такава ... т.н. lean burn
![Изображение](http://media.snimka.bg/7399/021052861-big.jpg?r=0)
Твоята би трябвало да е с облите камери. И моята е такава и въпреки това пак има разлика със степента, която дават по книжките 9.5:1 при теб и 9.75:1 при EFI-то, която разлика би трябвало да идва от буталата. Отделно скоро разбрах, че бутала от 1.3 стават на 1.6 и степента скача на 10 и нещо 11:1
Намери от къде ти духа мотора и после помисли по тия двата варианта ... според мен главата е достатъчно смъкната.
Последна промяна от Danchev на 26 юни 2011, 05:36, променено общо 4 пъти.
Tuned and performed by
![Изображение](http://media.snimka.bg/8998/024251073-big.jpg?r=0)
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
![Изображение](http://media.snimka.bg/8998/024251073-big.jpg?r=0)
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта