Разболяла ми се е машинката

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
shaby
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 31 май 2006, 11:36
Модел на автомобила: Escort '96 1.8 TD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Разболяла ми се е машинката

Мнение от shaby » 21 юни 2006, 20:37

От онзи ден като паля първо завърта 3-4 секунди преди да запали, после двигателят заработва за около секунда, хлъцва все едно се е задвил и после угасва. На второто палене вече няма никакви проблеми - завъртам, запалва си и си държи идеални обороти без да хълца. Както казах това е от 2 дена, видяло се е че ще се ходи на доктор, ама кажете евентуално каква може да е причината...

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 21 юни 2006, 20:50

*00147*
На първо време - какво е положението с филтъра и къде и какво зареждаш?

Потребителски аватар
shaby
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 31 май 2006, 11:36
Модел на автомобила: Escort '96 1.8 TD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shaby » 21 юни 2006, 20:56

смених маслото+масления филтър преди 2000 км, въздушния не съм го сменял... Трябва да го видя в колко отчайващо състояние е :( зареждам V-Power Diesel

Потребителски аватар
shaby
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 31 май 2006, 11:36
Модел на автомобила: Escort '96 1.8 TD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shaby » 22 юни 2006, 16:43

Открих проблема - хлабав маркуч на една от дюзите! Сега пали само като и покажа ключа :)

Заключена

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 16 госта