Схема на буксата за стартиране на Ескорт CVH

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
crank
потребител
потребител
Мнения: 56
Регистриран: 06 фев 2008, 21:32
Модел на автомобила: Escort CVH 1.4i - 87`
Status: Извън линия

Схема на буксата за стартиране на Ескорт CVH

Мнение от crank » 16 юли 2011, 00:17

Здравейте , момчета!
Някой с инсталиран Микрокат или др. софтуер с инфо по моето питане ако може да сподели някаква схема.
Не съм се интересувал досега как е реализирана, а имам проблем със стартирането на ескорта и ми е много съмнителна именно тя. Отворих Я, почистих Я, прегледах на външен вид всичко е О.К. обаче :
Когато превключа в позиция 1 /на контакт/ - нормално, но при опит за стартиране на колата става късо/или губи полюс, защото таблото изключва и ток няма. Самата букса на прозвъняване реагира така:
В нормално положение - няма късо между отделните проводници. В положение 1/на контакт/ късо има между червен и жълт проводник :както и трябва да си е, но при включване на позиция 2/ запалване/ късо има между маса,червен и жълт кабел.
Утре и таблото с бушоните ще извадя да му огледам платката, но да си обясня работата на тази букса първо.
Живи и здрави!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Схема на буксата за стартиране на Ескорт CVH

Мнение от HACKO » 16 юли 2011, 00:51

Твоето табло няма платка, съответно нямаш нашите проблеми с таблото. Проблема ти е в контактния ключ, направо го смени. Намери си от морга и за да не носиш два ключа (не че е голям проблем) смени патрончето със твоето.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

crank
потребител
потребител
Мнения: 56
Регистриран: 06 фев 2008, 21:32
Модел на автомобила: Escort CVH 1.4i - 87`
Status: Извън линия

Re: Схема на буксата за стартиране на Ескорт CVH

Мнение от crank » 16 юли 2011, 14:32

Мерси за включването отново ,Наско! Нямах интернет сутринта и нямаше как да прочета мнението ти за таблото - и вече знам и от опит. Мисля, че намерих виновника - зелено реле - "Engine control" - не знам там ли му е мястото ,но го намерих под таблото вътре в купето монтирано на някаква шина.... Отворих го и му смених двата кондензатора. Единия си беше "съблякъл" найлоновия кожух до долу, а другия се беше издул, но отдолу. Колата пали вече без грешка.
Но въпроса за схемата на запалване от буксата ми виси още - да си го обясня....
Живи и здрави!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта