а
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
а
А познайте каква беше темата !
Какво се пита ?
mrdds, ти твои теми да питаш не може ли да пускаш ?
Мерси на тези които се опитаха да помогнат и съжалавям, че така си затрих постовете и изразих неуважение към тези кото наистина имаха желание да помогнат.
Какво се пита ?
mrdds, ти твои теми да питаш не може ли да пускаш ?
Мерси на тези които се опитаха да помогнат и съжалавям, че така си затрих постовете и изразих неуважение към тези кото наистина имаха желание да помогнат.
Последна промяна от paci на 04 юли 2006, 15:23, променено общо 3 пъти.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
1. Ако има схема на свъзване на говорителите и всички са с минус към маса и съпротивление 4 ома, то повече от 10-15 вата неможе да бъде.
2. Ако всеки говорител се свързва за отделни само за него клеми, то имаш най-малкото мостово свързване, т.е. всеки един говорител се управлява от 2 усилвателя - един за положителната и един за отрицателната полувълна. Това ти позволява да получиш почти двойно по-голяма мощност от горния случай. В новите модели се използват такива усилватели с едно подобрение - до 15 вата работят както в описания вече случай, а при по-галяма пощност 40-50 вата стъпалото минава в клас D и се задейства схема за повишаване на напрежението.
3. Ако можеш да го отвориш и да видиш какво пише на крайното стъпало (то обикновено е закачено към корпуса с цел охлаждане) ще маже да се намери пълна информация за него.
Иначе не се притеснявай. Тук почти всички са майтапчии и е много весело. Освен това има и ЛС и други екстви.
2. Ако всеки говорител се свързва за отделни само за него клеми, то имаш най-малкото мостово свързване, т.е. всеки един говорител се управлява от 2 усилвателя - един за положителната и един за отрицателната полувълна. Това ти позволява да получиш почти двойно по-голяма мощност от горния случай. В новите модели се използват такива усилватели с едно подобрение - до 15 вата работят както в описания вече случай, а при по-галяма пощност 40-50 вата стъпалото минава в клас D и се задейства схема за повишаване на напрежението.
3. Ако можеш да го отвориш и да видиш какво пише на крайното стъпало (то обикновено е закачено към корпуса с цел охлаждане) ще маже да се намери пълна информация за него.
Иначе не се притеснявай. Тук почти всички са майтапчии и е много весело. Освен това има и ЛС и други екстви.
-
- потребител
- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Хубаво е да се огледаш като я сваляш кората ,че се държи на едни щипки които с дърпане не излизат всички и се чупи кората после виси.От долната страна са и ще ти е то лесни с отверка да ги откачиш.
Преди 4 дена ми остана дръжката (вътрешната)на шофиорската врата в раката та свалях кората
Тва на служебната фиестакориер96
Преди 4 дена ми остана дръжката (вътрешната)на шофиорската врата в раката та свалях кората
Тва на служебната фиестакориер96
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Nikolov,искам да те питам нещо бе човек,гледам че се сещаш много от ел.техника.Касетофончето ми е 4х35,мога ли 2 от каналите да ги свържа към едно и на тях да сложа бас 80 вата?
И друго,защо едно стъпало-заводски направено е толкова скъпо.гледам в един сайт(млад конструктор)има схеми за авто усилвател който излизат около 15-20лв(елементите + платка).Защо
мааму,тези стъпала струват по 200лв при положение че в тях има елементи за 20лв?
И друго,защо едно стъпало-заводски направено е толкова скъпо.гледам в един сайт(млад конструктор)има схеми за авто усилвател който излизат около 15-20лв(елементите + платка).Защо

- MegatroniC
- потребител
- Мнения: 717
- Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
- Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
mrdds написа:И друго,защо едно стъпало-заводски направено е толкова скъпо.гледам в един сайт(млад конструктор)има схеми за авто усилвател който излизат около 15-20лв(елементите + платка).Защомааму,тези стъпала струват по 200лв при положение че в тях има елементи за 20лв?
Защото, заводските вкарват по-малко изкривявания и шум, защото са направени с качествени елементи и охлаждане което ти гарантира изходната мощност, защото има сумати защити, и най вече защото е в кутия и ти дават гаранция, с туй от Млад Конструктор най много да изгориш нещо, апък ако случайно тръгне да работи ще си много разочарован от качеството

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
mrdds, в никакъв случай не прави тази грешка! При теб има два усилвателя (на канал), които хранят говорителя и освен повреда друго няма да постигнеш. По принцип това се прави като фазата на сигнала се обръща на 180 градуса (ако е "+" става "-") и се подава на едното стъпало, а на другото се подава директно. Така се увеличава мощността и КПД на усилвателя. По магазините има свободно крайни стърала 4Х40 4Х45 и 4Х50 в един корпус, т.е. в една интегрална схема и цената е поносима.
На втория въпрос бих ти отговорил - цената според будалата, но не е съвсем точно. Ако някога си правил усилвател от - до ще разбереш с какви трудности се сблъсква човек. По образование съм инженер конструктор на електронна апаратура, но работя друго. Това ми остана като хоби. За себе си никога не бих си направил усилвател в интегрално изпълнение поради ниското качество. Повечето при пълна мощност дават 10% изкривявания, докато тези с конвенционални елементи дават от 0.01 до 0.003 % изкривявания при максимална мощност. Вече 2 години работя върху един 100 ватов усилвател с 0.001 % при 100 вата. Да цената на елементите не е повече от 30лв. сложи още 40 лв. за радиатори 80-100 лв. за тороидни трафове и други допълнителни неща и цената отива към 200лв. без колоните. Разликата е, че ти избираш какво да сложиш в кутията, а не някой друг. А за цени няма да говорим. Иди до Германия или по-добре Австрия, че е по-близо. Във Виена има един магазин Зюд шопинг сити. Там можеш да влезеш и да си купиш от калкулатор, през бяла и черна техника, та до къща и яхта. С една дума всичко. Ще видиш усилватели с четири цифрени цени в Евро, НО правени в Япония или САЩ, докато у нас гледаш JVC, SONY и т.н. и като погледнеш правено не в Тайван, Сингапур или Хон Конг, а в Китай. Само ще ти кажа, че в Китай кутията за компютър се произвежда на себестойност 23 ЦЕНТА, а тук се продава за 23 $.
На втория въпрос бих ти отговорил - цената според будалата, но не е съвсем точно. Ако някога си правил усилвател от - до ще разбереш с какви трудности се сблъсква човек. По образование съм инженер конструктор на електронна апаратура, но работя друго. Това ми остана като хоби. За себе си никога не бих си направил усилвател в интегрално изпълнение поради ниското качество. Повечето при пълна мощност дават 10% изкривявания, докато тези с конвенционални елементи дават от 0.01 до 0.003 % изкривявания при максимална мощност. Вече 2 години работя върху един 100 ватов усилвател с 0.001 % при 100 вата. Да цената на елементите не е повече от 30лв. сложи още 40 лв. за радиатори 80-100 лв. за тороидни трафове и други допълнителни неща и цената отива към 200лв. без колоните. Разликата е, че ти избираш какво да сложиш в кутията, а не някой друг. А за цени няма да говорим. Иди до Германия или по-добре Австрия, че е по-близо. Във Виена има един магазин Зюд шопинг сити. Там можеш да влезеш и да си купиш от калкулатор, през бяла и черна техника, та до къща и яхта. С една дума всичко. Ще видиш усилватели с четири цифрени цени в Евро, НО правени в Япония или САЩ, докато у нас гледаш JVC, SONY и т.н. и като погледнеш правено не в Тайван, Сингапур или Хон Конг, а в Китай. Само ще ти кажа, че в Китай кутията за компютър се произвежда на себестойност 23 ЦЕНТА, а тук се продава за 23 $.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
колега,не можах да те разбера 2 намотки 4 ома-обясни ми по просто,за моя канал-35ватов мога ли да сложа субуфер без стъпало или не мога?До сега не съм виждал субуфер 35 ватов.............buhap написа:и ас да са намеся
mrdds има басове с 2 намотки по 4ома мои да ползваш от тях
1х150вата синос и 250 пик за кола ми излези 40лв
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: а
паци,не се карай де!Темата беше много близка до това което се разискваше,а и старата тема беше с достатъчно отговори и не съм я прекъснал за да променям смисъла.paci написа:А познайте каква беше темата !
Какво се пита ?
mrdds, ти твои теми да питаш не може ли да пускаш ?
Мерси на тези които се опитаха да помогнат и съжалавям, че така си затрих постовете и изразих неуважение към тези кото наистина имаха желание да помогнат.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Няма ли кой да изтрие тея кафяви петна ?
Баси оср@ната история.
Цялата тема за кошчето.
МОЛЯ
Като се научат кое къде ще има ред и нагледност и полезност.
Така ... в кофатаа.
Темата си е моя и искам да я изтриете.
Създавайте си теми и си питайте.
Аз каквото пусна като питане все ще се намери некой охлюф да го обърне на друга страна.
paci: Виждам, че има полезно инфо тук така, че :
Поринете на mrdds аканото тенкю и почесванките, да добие някакъв вид, сменете и заглавието и я оставате като толкова ви харесва.
Е моите зъбльовци също

Баси оср@ната история.
Цялата тема за кошчето.
МОЛЯ

Като се научат кое къде ще има ред и нагледност и полезност.
Така ... в кофатаа.
Темата си е моя и искам да я изтриете.
Създавайте си теми и си питайте.
Аз каквото пусна като питане все ще се намери некой охлюф да го обърне на друга страна.
paci: Виждам, че има полезно инфо тук така, че :
Поринете на mrdds аканото тенкю и почесванките, да добие някакъв вид, сменете и заглавието и я оставате като толкова ви харесва.
Е моите зъбльовци също
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта