а

... но може да са полезни
Отговори
Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

а

Мнение от paci » 03 юли 2006, 18:12

А познайте каква беше темата !
Какво се пита ?
mrdds, ти твои теми да питаш не може ли да пускаш ?
Мерси на тези които се опитаха да помогнат и съжалавям, че така си затрих постовете и изразих неуважение към тези кото наистина имаха желание да помогнат.
Последна промяна от paci на 04 юли 2006, 15:23, променено общо 3 пъти.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 03 юли 2006, 22:16

1. Ако има схема на свъзване на говорителите и всички са с минус към маса и съпротивление 4 ома, то повече от 10-15 вата неможе да бъде.
2. Ако всеки говорител се свързва за отделни само за него клеми, то имаш най-малкото мостово свързване, т.е. всеки един говорител се управлява от 2 усилвателя - един за положителната и един за отрицателната полувълна. Това ти позволява да получиш почти двойно по-голяма мощност от горния случай. В новите модели се използват такива усилватели с едно подобрение - до 15 вата работят както в описания вече случай, а при по-галяма пощност 40-50 вата стъпалото минава в клас D и се задейства схема за повишаване на напрежението.
3. Ако можеш да го отвориш и да видиш какво пише на крайното стъпало (то обикновено е закачено към корпуса с цел охлаждане) ще маже да се намери пълна информация за него.

Иначе не се притеснявай. Тук почти всички са майтапчии и е много весело. Освен това има и ЛС и други екстви.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 04 юли 2006, 05:30

:twisted:
Последна промяна от paci на 04 юли 2006, 15:18, променено общо 1 път.

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 04 юли 2006, 10:25

Хубаво е да се огледаш като я сваляш кората ,че се държи на едни щипки които с дърпане не излизат всички и се чупи кората после виси.От долната страна са и ще ти е то лесни с отверка да ги откачиш.
Преди 4 дена ми остана дръжката (вътрешната)на шофиорската врата в раката та свалях кората
Тва на служебната фиестакориер96

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 04 юли 2006, 10:53

Nikolov,искам да те питам нещо бе човек,гледам че се сещаш много от ел.техника.Касетофончето ми е 4х35,мога ли 2 от каналите да ги свържа към едно и на тях да сложа бас 80 вата?
И друго,защо едно стъпало-заводски направено е толкова скъпо.гледам в един сайт(млад конструктор)има схеми за авто усилвател който излизат около 15-20лв(елементите + платка).Защо :censur: мааму,тези стъпала струват по 200лв при положение че в тях има елементи за 20лв?

Потребителски аватар
MegatroniC
потребител
потребител
Мнения: 717
Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от MegatroniC » 04 юли 2006, 11:13

mrdds написа:И друго,защо едно стъпало-заводски направено е толкова скъпо.гледам в един сайт(млад конструктор)има схеми за авто усилвател който излизат около 15-20лв(елементите + платка).Защо :censur: мааму,тези стъпала струват по 200лв при положение че в тях има елементи за 20лв?

Защото, заводските вкарват по-малко изкривявания и шум, защото са направени с качествени елементи и охлаждане което ти гарантира изходната мощност, защото има сумати защити, и най вече защото е в кутия и ти дават гаранция, с туй от Млад Конструктор най много да изгориш нещо, апък ако случайно тръгне да работи ще си много разочарован от качеството :)

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 04 юли 2006, 11:16

*00147* *072* *00117*

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 04 юли 2006, 11:39

mrdds, в никакъв случай не прави тази грешка! При теб има два усилвателя (на канал), които хранят говорителя и освен повреда друго няма да постигнеш. По принцип това се прави като фазата на сигнала се обръща на 180 градуса (ако е "+" става "-") и се подава на едното стъпало, а на другото се подава директно. Така се увеличава мощността и КПД на усилвателя. По магазините има свободно крайни стърала 4Х40 4Х45 и 4Х50 в един корпус, т.е. в една интегрална схема и цената е поносима.

На втория въпрос бих ти отговорил - цената според будалата, но не е съвсем точно. Ако някога си правил усилвател от - до ще разбереш с какви трудности се сблъсква човек. По образование съм инженер конструктор на електронна апаратура, но работя друго. Това ми остана като хоби. За себе си никога не бих си направил усилвател в интегрално изпълнение поради ниското качество. Повечето при пълна мощност дават 10% изкривявания, докато тези с конвенционални елементи дават от 0.01 до 0.003 % изкривявания при максимална мощност. Вече 2 години работя върху един 100 ватов усилвател с 0.001 % при 100 вата. Да цената на елементите не е повече от 30лв. сложи още 40 лв. за радиатори 80-100 лв. за тороидни трафове и други допълнителни неща и цената отива към 200лв. без колоните. Разликата е, че ти избираш какво да сложиш в кутията, а не някой друг. А за цени няма да говорим. Иди до Германия или по-добре Австрия, че е по-близо. Във Виена има един магазин Зюд шопинг сити. Там можеш да влезеш и да си купиш от калкулатор, през бяла и черна техника, та до къща и яхта. С една дума всичко. Ще видиш усилватели с четири цифрени цени в Евро, НО правени в Япония или САЩ, докато у нас гледаш JVC, SONY и т.н. и като погледнеш правено не в Тайван, Сингапур или Хон Конг, а в Китай. Само ще ти кажа, че в Китай кутията за компютър се произвежда на себестойност 23 ЦЕНТА, а тук се продава за 23 $.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 04 юли 2006, 12:01

тенкю

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 04 юли 2006, 12:45

и ас да са намеся
mrdds има басове с 2 намотки по 4ома мои да ползваш от тях
1х150вата синос и 250 пик за кола ми излези 40лв :twisted:

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 04 юли 2006, 13:13

buhap написа:и ас да са намеся
mrdds има басове с 2 намотки по 4ома мои да ползваш от тях
1х150вата синос и 250 пик за кола ми излези 40лв :twisted:
колега,не можах да те разбера 2 намотки 4 ома-обясни ми по просто,за моя канал-35ватов мога ли да сложа субуфер без стъпало или не мога?До сега не съм виждал субуфер 35 ватов.............

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: а

Мнение от mrdds » 04 юли 2006, 18:31

paci написа:А познайте каква беше темата !
Какво се пита ?
mrdds, ти твои теми да питаш не може ли да пускаш ?
Мерси на тези които се опитаха да помогнат и съжалавям, че така си затрих постовете и изразих неуважение към тези кото наистина имаха желание да помогнат.
паци,не се карай де!Темата беше много близка до това което се разискваше,а и старата тема беше с достатъчно отговори и не съм я прекъснал за да променям смисъла.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 04 юли 2006, 18:45

Няма ли кой да изтрие тея кафяви петна ? :twisted:
Баси оср@ната история.
Цялата тема за кошчето.
МОЛЯ :!:
Като се научат кое къде ще има ред и нагледност и полезност.
Така ... в кофатаа.
Темата си е моя и искам да я изтриете.
Създавайте си теми и си питайте.
Аз каквото пусна като питане все ще се намери некой охлюф да го обърне на друга страна.
paci: Виждам, че има полезно инфо тук така, че :
Поринете на
mrdds аканото тенкю и почесванките, да добие някакъв вид, сменете и заглавието и я оставате като толкова ви харесва.
Е моите зъбльовци също

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 05 юли 2006, 09:14

А ти си мери приказките,освен ако такава ти е културата и възпитанието.
Изтривайте темата по бързо че не мога да ги гледам тея простащини на паци.

Отговори

Върни се в “Архив - теми, които не са актуални”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта