Проблем с мигачите, Не се изключват сами!

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
Mellow
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 27 юни 2006, 07:47
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Проблем с мигачите, Не се изключват сами!

Мнение от Mellow » 10 юли 2006, 11:51

когато дам мигач и завия след това изправя волна неизключва мигача

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 10 юли 2006, 12:19

Счупено лостче /зъбче вътре в механизма/ на мигачите /това на кормилната колонка/ - ако ти се занимава, може да го разглобиш и да видиш дали може да се поправи - ако ли не купуваш ново или си изключваш с ръка мигача след като завиеш

:twisted:

Потребителски аватар
vasko_bulgaria
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 06 апр 2006, 10:13
Модел на автомобила: Dacia Logan 1.5 dCi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vasko_bulgaria » 04 мар 2007, 13:30

При мен като включа надясно мигача не се спира сам ,като включа наляво се изключва.Къде и как да се оправи?

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 04 мар 2007, 13:37

vasko_bulgaria написа:При мен като включа надясно мигача не се спира сам ,като включа наляво се изключва.Къде и как да се оправи?
Brock написа:Счупено лостче /зъбче вътре в механизма/ на мигачите /това на кормилната колонка/ - ако ти се занимава, може да го разглобиш и да видиш дали може да се поправи - ако ли не купуваш ново или си изключваш с ръка мигача след като завиеш
От това е и при мен беше така в едната посока не се спираше само :roll: а сега и в двете :evil:

Потребителски аватар
maloumnik
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 21 яну 2006, 21:47
Модел на автомобила: Escort `92
Status: Извън линия

Мнение от maloumnik » 04 мар 2007, 17:11

Износва се лостчето което опира във волана. Коригира се елементарно, след сваляне на волана от долу (на самия волан) има стърчаща част, нещо като малка част от кръг (много тъпо го казвам, но е така) тази част на волана бута лостчето и изключва след завой. При мен сложихме 1 милиметър алуминиева ламарина за да одебелим тази полукръгла част и я залепихме с канокалит, проблеми нямам вече от 10ина месеца. Мисля че може да се овие и няколко оборота с изолирбанд, но не знам дали ще е трайно.

carrot
потребител
потребител
Мнения: 190
Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от carrot » 05 мар 2007, 11:14

И при мен имаше проблем, дори бях се засилил да купувам "нов" - от морга, където ме отказа цената :shock:.
В резултат разглобих ключа (само централната част) и си го оправих - тфа преди повече от 2 години, та са ми малко бледи спомените какво точно му беше :lol: - но помня че беше нещо елементарно - некви пластини ли бяха се разместили,или от оста да беше излезнало механизъмчето, абе нещо такова :wink:

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта