колеги помощ фокус 1.6 зетек 99г
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 25 дек 2011, 10:58
- Модел на автомобила: fokus
- Status: Извън линия
колеги помощ фокус 1.6 зетек 99г
колеги моля за помощ собственик съм на форд фокус 1.6 16в от 5 месеца със газов инжекцион до преди месец никавки проблеми навъртяни 9000 км след като му смених антифриза който беше син и му сложих червен немски за белязах че стрелката на температурата мърда след средата но го карах до вчера само градско ц сф и нямаше проблеми вчера тръгнах по магистралата и започнаха проблемите при нагорнище или като искам да изпреваря стрелката от нормално положение отива към червеното и като върна газта се нормализира .стигнах с хиляди главоболия и останових че върти само малкия кръг но се включва перката смених термостат вчера и термо датчика който е между свещите и пак така възможно ли е да е от водната помпа само тя не е сменяна дори като взех колата.
четох че колеги са имали същият проблем заради газовото но при мен това го нямаше до сега много ще съм благодарен ако ми помогнете
четох че колеги са имали същият проблем заради газовото но при мен това го нямаше до сега много ще съм благодарен ако ми помогнете
- ceco georev
- потребител
- Мнения: 170
- Регистриран: 08 май 2008, 17:10
- Модел на автомобила: Focus 1.6 Zetec-s Ghia 99.Kombi.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: колеги помощ фокус 1.6 зетек 99г
Колега проблема е че не е обезвъздушена системата или са ти дали грешен термостат.
При мен след обезвъздушаване този проблем изчезна.
При мен след обезвъздушаване този проблем изчезна.
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 25 дек 2011, 10:58
- Модел на автомобила: fokus
- Status: Извън линия
Re: колеги помощ фокус 1.6 зетек 99г
колега пробвах термостата отваря после го сложих на колата и форсирах на място и отвори и големият кръг значи днес проверих всичко термостат водна помпа и датчик възможно ли е да е от алтернатора да подава повече ток и да се шашка датчика от него че четох тук на друг колега че му е станало така
най интересно е че когато форсирвам колата 2-3 минути на място да обезвъздуша стрелката си стои в нормално положение и като я изкарам на леко нагорнище и пак го прави този проблем
кажете къде в софия да я закарам ако мога д асе прибера с нея де
най интересно е че когато форсирвам колата 2-3 минути на място да обезвъздуша стрелката си стои в нормално положение и като я изкарам на леко нагорнище и пак го прави този проблем
кажете къде в софия да я закарам ако мога д асе прибера с нея де
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 25 дек 2011, 10:58
- Модел на автомобила: fokus
- Status: Извън линия
Re: колеги помощ фокус 1.6 зетек 99г
колеги днес след много мъки в сервиза на улица брод постигнахме някакъв напредък почти обезвъздушихме форда но все още не е както трябва пак загрява но по слабо от онзи ден някакви идеи за лесен начин на обезвъздушаване ще съм много благодарен
- ceco georev
- потребител
- Мнения: 170
- Регистриран: 08 май 2008, 17:10
- Модел на автомобила: Focus 1.6 Zetec-s Ghia 99.Kombi.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: колеги помощ фокус 1.6 зетек 99г
С риск да ми се присмее някои ще опиша как аз обезвъздуших моята.Вадят се двата тънки маркуча от разширителния съд и се отвива капачката.Слага се десния маркуч в шише а левия и отворите на разширителния съд се запушват(може с пръсти).С уста
се надува през отвора на разширителния съд и шишето почва да се пълни.Следи се нивото на антифриза.Когато намалее достатъчно шишето се сипва в казанчето и така докато не се превърти около литър антифриз.Същата процедура и с левия маркуч.Не твърдя че това е начина просто при мен свърши работа.Иначе в книгата на форд е описано как се прави като се държат 2800 оборота за два цикъла на перката и др подробности но при мен не сработи.Сигурно защото имам ГИ.

-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 25 дек 2011, 10:58
- Модел на автомобила: fokus
- Status: Извън линия
Re: колеги помощ фокус 1.6 зетек 99г
мерси колега ще го пробвам
на мен ми казаха че трябва да извадя маркуча който излиза от главата и влиза в радиатора да вдигна колата от дясната страна и да сипвам през казанчето течност докато излезе през маркуча после го пъхам пак в главата и след това на 2800 оборота докато отвори два пъти термостата не съм го направил но мисля след празника да го направя само немога да разбера защо толкова трудно се обезваздушават тези фордове
на мен ми казаха че трябва да извадя маркуча който излиза от главата и влиза в радиатора да вдигна колата от дясната страна и да сипвам през казанчето течност докато излезе през маркуча после го пъхам пак в главата и след това на 2800 оборота докато отвори два пъти термостата не съм го направил но мисля след празника да го направя само немога да разбера защо толкова трудно се обезваздушават тези фордове
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: колеги помощ фокус 1.6 зетек 99г
Не Фордвете, Фокуса, аз на Ескорта а и на Фиестата, просто наливам и няма никакви проблемииван5119 написа:.... само немога да разбера защо толкова трудно се обезваздушават тези фордове
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: колеги помощ фокус 1.6 зетек 99г
HACKO написа:Не Фордвете, Фокуса, аз на Ескорта а и на Фиестата, просто наливам и няма никакви проблемииван5119 написа:.... само немога да разбера защо толкова трудно се обезваздушават тези фордове


-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: колеги помощ фокус 1.6 зетек 99г
И Мондеото няма проблем с обезвъздушаване - наливаш до макс, палиш, като загрее хубаво пускаш и парното, изчакваш малко, гасиш , като изстине, доливаш ако трябва пак до макс и си готов.
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 25 дек 2011, 10:58
- Модел на автомобила: fokus
- Status: Извън линия
Re: колеги помощ фокус 1.6 зетек 99г
колеги проблема си стои при няколко майстори ходих и не могат и не могат да го оправят ще ходя до мото пфое да видим и там специаллистите какво ще кажат намразих я тази марка заради това направо ми дойде до гуша вече 20 дни е ходене по мъките
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: колеги помощ фокус 1.6 зетек 99г
Добре де, а обезвъздуши ли системата?
Тея майстори като гледаха колата какво й правиха или останаха само с гледането?
Тея майстори като гледаха колата какво й правиха или останаха само с гледането?
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: колеги помощ фокус 1.6 зетек 99г
2 въпроса:иван5119 написа:колеги моля за помощ собственик съм на форд фокус 1.6 16в от 5 месеца със газов инжекцион до преди месец никавки проблеми навъртяни 9000 км след като му смених антифриза който беше син и му сложих червен немски за белязах че стрелката на температурата мърда след средата но го карах до вчера само градско ц сф и нямаше проблеми вчера тръгнах по магистралата и започнаха проблемите при нагорнище или като искам да изпреваря стрелката от нормално положение отива към червеното и като върна газта се нормализира .стигнах с хиляди главоболия и останових че върти само малкия кръг но се включва перката смених термостат вчера и термо датчика който е между свещите и пак така възможно ли е да е от водната помпа само тя не е сменяна дори като взех колата.
четох че колеги са имали същият проблем заради газовото но при мен това го нямаше до сега много ще съм благодарен ако ми помогнете
1. Губиш ли антифриз?
2. Капачката на казанчето за антифриза оригиналната ли си е?
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 25 дек 2011, 10:58
- Модел на автомобила: fokus
- Status: Извън линия
Re: колеги помощ фокус 1.6 зетек 99г
колега всички майстори казваха че са обезваздушили системата значи не губи антифриз и грам
да кажа за развръзката след един ден престой в мото пфое казаха че са обезвадушили системата и са барали софтуеара вчера взех колата пробвах я по магистралата и засега няма проблеми сама да кажа че там приемчика ми каза че за тази седмица това е третият фокус с газ там
да кажа за развръзката след един ден престой в мото пфое казаха че са обезвадушили системата и са барали софтуеара вчера взех колата пробвах я по магистралата и засега няма проблеми сама да кажа че там приемчика ми каза че за тази седмица това е третият фокус с газ там
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: колеги помощ фокус 1.6 зетек 99г
Евала колега! Само така!иван5119 написа:колега всички майстори казваха че са обезваздушили системата значи не губи антифриз и грам
да кажа за развръзката след един ден престой в мото пфое казаха че са обезвадушили системата и са барали софтуеара вчера взех колата пробвах я по магистралата и засега няма проблеми сама да кажа че там приемчика ми каза че за тази седмица това е третият фокус с газ там
Но все пак имай предвид, че за каквото отидеш - това ще ти оправят! Колкото обезвъздушаването - не ми е позната толкова сложна система на форд!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта