Какви са тези "ремонтни" тампони ?
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Какви са тези "ремонтни" тампони ?
Днес смених тампоните на стабилизиращата щанга и големия на десния носач.
Купил бях хубави и скъпи тампони обаче този на носача си влизаше на ръка при условие, че стария го изкараха на преса.
Майстора вика беги дири тампон така няма ти сглобя колата. Искаше да прави и некви точки заварки но ме изгони с носача да диря тампон. Питам бе да не е разбито леглото на носача той не та не. Айде в магазина оказаха се точни и понеже нямаше какво друго да предложат ми върнаха парите. Отиваме в друг магазин и там ми извадиха 2 вида-типа дезнам как да ги нарека. Единия влизаше като предния дето го върнах а другия се запъна културно. С окло 6 лв. беше по-ефтин този но го взех какво да правя. Питам ги в магазина що така ква е разликата и те ми викат че този дето го взимам бил "ремонтен"
А така ?!
- няма повече човечета дето изразяват чуденка 
Купил бях хубави и скъпи тампони обаче този на носача си влизаше на ръка при условие, че стария го изкараха на преса.
Майстора вика беги дири тампон така няма ти сглобя колата. Искаше да прави и некви точки заварки но ме изгони с носача да диря тампон. Питам бе да не е разбито леглото на носача той не та не. Айде в магазина оказаха се точни и понеже нямаше какво друго да предложат ми върнаха парите. Отиваме в друг магазин и там ми извадиха 2 вида-типа дезнам как да ги нарека. Единия влизаше като предния дето го върнах а другия се запъна културно. С окло 6 лв. беше по-ефтин този но го взех какво да правя. Питам ги в магазина що така ква е разликата и те ми викат че този дето го взимам бил "ремонтен"

А така ?!




- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Е да де ама до сега никой във форума не беше използвал тази формулировка. Само турски ..... дрън-дрън сещаш се.
Имашее да си се мотам и ако беше некой охлюФ тоя майстор да вземе поне да го завари ако не го сглоби и лабаф утре да почне да играе надоло-нагоре носача и да замине нещо друго или при следващата смяна да си купувам и носач щот заварката нещо са се поуляли .... и ще има абе е баси форда не минах и 200 км. от ремонта и пак съм за ремонт - имаше и такива
Имашее да си се мотам и ако беше некой охлюФ тоя майстор да вземе поне да го завари ако не го сглоби и лабаф утре да почне да играе надоло-нагоре носача и да замине нещо друго или при следващата смяна да си купувам и носач щот заварката нещо са се поуляли .... и ще има абе е баси форда не минах и 200 км. от ремонта и пак съм за ремонт - имаше и такива
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Това какво пише на частите и за какви ти ги продават в РБ няма значение - значи миналата година си смених въпросните тампони на носачите с "оригинални - немски" - направо страшно изкараха около месец, след това ги смених с евтини италиански с които съм и досега, ама дано да изкарат доста, че нещо съм пред банкрут.
Макар и не по темата /направо съм болен/, ама ...
Преди окло 12 000км. смених преден десен лагер с "ориг СКФ", днес съм оставил колата да го сменят с какъвто и да е само да издържи по дълго, а колкото до оригиналия, ще ходя да се разправям, че познат ми го продаде и то за 75лв./толкова за доверието в който и да е/!
Макар и не по темата /направо съм болен/, ама ...
Преди окло 12 000км. смених преден десен лагер с "ориг СКФ", днес съм оставил колата да го сменят с какъвто и да е само да издържи по дълго, а колкото до оригиналия, ще ходя да се разправям, че познат ми го продаде и то за 75лв./толкова за доверието в който и да е/!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
За МотоФое пита.nikolovvd написа:От кой точно магазин, че там са 300 м само магазини.
Смешно било

истински ли били
Ми не са играчки.
Там Козлодуй дет викаш е човека казва има 300 метра само магазини. Ти какви си си взел за 45 лв. и тва не казваш.
АСметал ?
-Купих си едни носачи можете ли да ми кажете дали са хубави?
-Какви са ?
-Ми розови.
-Е начи са хубави.
-Щото гледах едни цикламени но тези по-ми хресаха
И що пък тук решихте да пишете за тези ноосачи ?

Ето ти тема за носачи на Ескорт

http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=5011
- Polly
- потребител
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз съм купувала оригинални носачи от Мото Пфое, преди 4 години. Цената им не беше ниска, около 250 лв бр. общо около 500лв излезе с труда. Тогава цените на труда бяха 18 лв с ДДС. Все още колата се държи перфектно на пътя с тези носачи, дори и след падане в една огромна дупка, щетата беше изкривена ламарина, но носача оцеля. Купувала съм и други оригинални части, но в един момент си промених мнението и имам едно на ум. Според мен повечето части в МП са оригинални, но и там всичко е късмет според това какво ще ти дадат.
FORD - Feel the difference.
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Тампоните Paci, явно са били менте независимо по-високата им цена!!!
След двугодишен всекидневен престой при мои приятели, които имат стенд за регулиране на преден/заден мост разбрах истината за тампоните. Хората ремонтират само ходова част от доста време и са наясно с тънкостите!
Хватката е в "ябълката" на тампона! Може да не сте забелязали изобщо, но в тампона има ябълковидно удебеление (виж приложената картинка). Опитал съм се за изобразя надлъжен разрез на тампон за носач на Ескорт. Колкото е по-голяма "ябълката" толкова е по-здрав тампона. Защо? Направете си изводите сами
Мога да спомена, че има тампони, които изобщо нямат упомената "ябълка"!!! Направо едно тръбичка в средата и толкоз.
Затова гледайте какво купувате!
След двугодишен всекидневен престой при мои приятели, които имат стенд за регулиране на преден/заден мост разбрах истината за тампоните. Хората ремонтират само ходова част от доста време и са наясно с тънкостите!
Хватката е в "ябълката" на тампона! Може да не сте забелязали изобщо, но в тампона има ябълковидно удебеление (виж приложената картинка). Опитал съм се за изобразя надлъжен разрез на тампон за носач на Ескорт. Колкото е по-голяма "ябълката" толкова е по-здрав тампона. Защо? Направете си изводите сами

Мога да спомена, че има тампони, които изобщо нямат упомената "ябълка"!!! Направо едно тръбичка в средата и толкоз.
Затова гледайте какво купувате!
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Какви са тези "ремонтни" тампони ?
Да се включа и аз, преди като си взех ориона ядеше гумите отпред. Човека от който го купих ми каза, че е правил цялата предница, а аз му имах доверие, защото беше познат. Слагах нови тампони и пак така ядеше гумите и се виждаха с просо око, че предницата е разкрачена, отидох до мото пфое, взех два малки тампона, набих ги и ся колата около 10 000 км не е мръднала.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта