Re: Отново този съединител!
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 18 фев 2011, 23:12
- Модел на автомобила: Ескорт 1.8TD 1996г.
- Status: Извън линия
Re: Отново този съединител!
Колеги днес ми се счупи тресчотката на съединителя,купих нова и тъй като не ми се занимаваше отидох да я сменят в сервиз....смениха тресчотката залепиха и вилката,че беше пуканата на едно място и при първото натискане ПУК...отново се счупи и новата,говорих с майсторите и казаха,че педала на съединителя е много твърд и най-вероятно съм за нов!!! Проблема е,че есента сменях поради подобен проблем комплект съединител и от тогава съм направил има няма 6000км,моля ви дайте съвет какво да правя видях се в чудо вече с тая кола какво ли не смених...какво ли не се счупи и сега като се замисля че трябва да дам 200лв за съединител+100лв работа и ми се реве вече...пък то аз по добре да сменя колата май...,а тая да я засиля в някое дере и да се приключи вече тая мъка 
Странното е,че понякога сутрин педала е много мек и върви супер леко...,а по принцип е по твърд от нормалното...чудя се къде е проблема защото просто не мога да повярвам,че съединителя ще се скапе за 6000км

Странното е,че понякога сутрин педала е много мек и върви супер леко...,а по принцип е по твърд от нормалното...чудя се къде е проблема защото просто не мога да повярвам,че съединителя ще се скапе за 6000км
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 18 фев 2011, 23:12
- Модел на автомобила: Ескорт 1.8TD 1996г.
- Status: Извън линия
Отново този съединител!
Все си мисля,че не е възможно да си е отишъл съединителя за 6000км. и другото което ме озадачава е,че по принцип педала си беше твърд и понякога сутрин когато я запаля всичко си беше наред педала беше мек като на нормална кола и след това на другия ден примерно пак си е твърд. Какво друго освен съединителя може да създава това напрежение? Жилото го мръднах на ръка докато беше разкачено и си върви съвсем свободно....проблем някакъв при педала...? Неправилно поставяне на тресчотката....не вярвам майстора да не може да я сложи като хората? Или пък някакъв проблем с вилката? Нея примерно на ръка не мога да я отместя въобще...какво покрай нея може да създава напрежение? Моля ви кажете какво може да е,че направо съм в безизходица



- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Отново този съединител!
Ами вилката, по-точно оста на вилката и водача на лагера, него никой не се сеща да го почисти от мръсотиите като сменя съединителя. При откачено жило вилката трябва да има няколко сантиметра свободен ход, при който се движи без особено усилие. Това че съединителя се втвърдявал, като се амортизира е пълна глупост, просто при смяната се поразчистват мизериите от водача на лагера и се пораздвижва оста на вилката. Лошото в твоя случай е че за да се поправи, пак трябва да се свали скоростната кутия.konsa90 написа:...... Или пък някакъв проблем с вилката? Нея примерно на ръка не мога да я отместя въобще...какво покрай нея може да създава напрежение?....
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 18 фев 2011, 23:12
- Модел на автомобила: Ескорт 1.8TD 1996г.
- Status: Извън линия
Re: Отново този съединител!
Благодаря колега! Чудя се дали няма начин да се смаже отгоре оста без да се свалят скоростите? Примерно да се пръсне масалце със спринцовка или нещо от сорта 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Отново този съединител!
Нищо не пречи да пробваш.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 18 фев 2011, 23:12
- Модел на автомобила: Ескорт 1.8TD 1996г.
- Status: Извън линия
Re: Отново този съединител!
А относно тресчотката, виждат ми се много фалшиви тези от магазините за по 7лв. Дали в мотофое има за моя модел и каква ли е цената...предполагам,че оригиналните са по здрави.
- escorttd1
- потребител
- Мнения: 227
- Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
- Местоположение: Под капака
- Status: Извън линия
Re: Отново този съединител!
Провери дали е монтирана тресчотката както трябва. Трябва да е зацепена към зъбите на сектора и усилието на педала да се предава от там. Ако е побългарена системата и усилието се предава през болта за регулиране натоварването на сектора е голямо и пак ще се счупи. Може и така да се направи, но трябва болта да се измести към периферията на сектора.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 18 фев 2011, 23:12
- Модел на автомобила: Ескорт 1.8TD 1996г.
- Status: Извън линия
Re: Отново този съединител!
Днес ми направи впечатление,че на вилката имам голям луфт, нагоре и надолу и напред назад движи се около 2см напълно свободно,на какво може да се дължи и дали това има общо с моя проблем?
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 26 юни 2011, 07:13
- Модел на автомобила: eskort 1.8 tdi
- Status: Извън линия
Re: Отново този съединител!
И НА МЕН МИ СЕ СЧУПИ ВЪПРОСНАТА ТРЕСЧОТКА ПРЕДИ НОВА ГОДИНА В СТУДЪТ ГОЛЯМ УЖАС. ЗАКАЧИ МЕ ЕДИН ПРИЯТЕЛ И НА 3 СКОРОСТ БЕЗ ПРОБЛЕМ Я ЗАПАЛИХ ТОЙ ПОЧТИ НИЩО НЕ УСЕТИ ОТ БУКСИРАНЕТО НО ДИЛЕМАТА БЕШЕ СЛЕД ТОВА ДАЛИ ПАК ДА СЛОЖА ТОЗИ БАКЕЛИТ НЕНАДЕЖДЕН КОЙТО МИ ГО ПРЕДЛАГАХА КАТО НОВ И КАТО СТАР ВСЕ ЗА 10 ЛЕВА НО В КРАЙНА СМЕТКА РЕШИХ ДА СИ НАПРАВЯ САМ ТАКОВА ЧУДО И ДОБРЕ ЧЕ СЪМ ПРИБИРАЛ ЖЕЛЕЗАРИЙКИ И ОТ СТАР ФЛАНЕЦ ОТ ТРЪБОПРОВОДИ ИЗНАМЕРИХ И ДЕБЕЛИНАТА И ДИАМЕТЪРА НА ТРЕСЧОТКАТА. ПОЛУЧИ СЕ ШЕДЬОВЪР ПЪЛНО КОПИЕ И 5 ПЪТИ ПО ТЕЖКО ОТ ОРИГИНАЛНИЯ БОКЛУК.ПРОСТО ВИ ТРЯБВА МАЛКАТА ПИЛА ОТ ХУСКВАРНА ЗА ЗАТОЧВАНЕ НА ВЕРИГАТА С НЕЯ ОФОРМИХ ЛЕГЛОТО НА ЖИЛОТО И СЛЕДЯХ СТРИКТНО ЗА ДЪГАТА И САМИЯТ УЛЕЙ В КОЙТО ЛЯГА ТО.ОТНЕ МИ 10 ДНИ ДОКАТО СИ БЯХ НА РАБОТА ОТКРАЖДАХ ПО 1 ЧАС НО СИ ГО ИЗМАЙСТОРИХ ТАМ ИМАШЕ И БОР МАШИНА С КОЯТО ОТНЕХ МНОГО ОТ МАСАТА НА ФЛАНЕЦА 5-6 ДУПКИ ПО 20 ММ И ДРУГОТО ЕДИН ФЛЕКС. ЗНАЧИ ФЛЕКС,БОРМАШИНА И ПИЛИЧКА . НИЩО ДРУГО И СТЕ ГОТОВИ. И НИКОГА ШИБАНИЯ БАКЕЛИТ. ОСТАНА МИ И ЕДНО ПАРЧЕ ОТ ФЛАНЕЦА КОЙТО ГО ИСКА ЩЕ МУ ГО ДАМ И ЩЕ МУ НАМЕРЯ ОЩЕ 100 ФЛАНЕЦА. НО ТРЯБВА ДА ГО ИМА ЗАНАЯТЧИЛЪКЪТ В ДУШАТА МУ.
-
- потребител
- Мнения: 118
- Регистриран: 25 фев 2007, 15:10
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.2 тдци titanium 05
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Отново този съединител!
аз моята я направих на струг и след това с флекс изрязах излишното.смених и жилото защото вътре се беше закъсало.смених и горната втулка на оста на вилката/не трябва да има страничен луфт/.сега съединителят ми е "перце".
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 13 госта