Ангренаж - смяна на ?? км.
- Brock
- потребител 
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ангренаж - смяна на ?? км.
Я да попитам информативно на колко хиляди километра е редно да се сменя ангренажа, конкретно на мондео 1,6?
Ремъка и ролките са моторкрафт.

Та в този ред на мисли, който знае и за другите модификации, може да напише на колко е препоръчителната смяна, за да се получи по-информативна тема.
 
			
									
									
						Ремъка и ролките са моторкрафт.
Та в този ред на мисли, който знае и за другите модификации, може да напише на колко е препоръчителната смяна, за да се получи по-информативна тема.

- 
				Любо
- Администратор 
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
 Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
- Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
AutoData дава 80 000 мили (120 000 км) или пет години, което дойде първо.
МП мисля че дават същата гаранция, но за 1 година.
Според мен няма проблем да го караш да 100 000 км стига да си сигурен, че ремъка и ролките са сменени с оригинални. Ако имаш макар и малко подозрение е хубаво да ги смениш по-рано.
Аз мойте ще ги сменя догодина, тогава ще са направили около 60 - 70 000 и 4-ри години (но моя ремък не е Motorcraft).
			
									
									
						МП мисля че дават същата гаранция, но за 1 година.
Според мен няма проблем да го караш да 100 000 км стига да си сигурен, че ремъка и ролките са сменени с оригинални. Ако имаш макар и малко подозрение е хубаво да ги смениш по-рано.
Аз мойте ще ги сменя догодина, тогава ще са направили около 60 - 70 000 и 4-ри години (но моя ремък не е Motorcraft).
- paci
- Модератор 
- Мнения: 7886
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
 Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж - смяна на ?? км.
Сега като смених моите, майстора каза 50000 км.
Питах и в темата ми за ремъка и ролката (май), на кутията на ремъка и ролката също не намерих инфо. Затова ще приема 50000 които каза майстора.
			
									
									
						Питах и в темата ми за ремъка и ролката (май), на кутията на ремъка и ролката също не намерих инфо. Затова ще приема 50000 които каза майстора.
- chains
- потребител 
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
На всичките коли, които досега съм притежавал и са имали ангренаж съм го сменял на по-малко от 60 000км. /може и да е прибързана подобна смяна, но искам да съм спокоен - тъпо е да съсипеш добър мотор заради евентуална икономия!/ 
ПП: На баща ми сиерата 1600, набор `86 през 2003г. скъса моторкрафтски ангрненаж на по-малко от 70 000 км - това което пише в книгите съм приел, че се отнася за частите в Европа, а не в РБ. Голям късмет извади, че това е много добър мотор и не можа да набие клапаните в буталата, но няма да ви описвам какво беше изтръпването в първия момент, затова на около 55 000 се подготвям психически и обмислям смяната!!!
			
									
									
						ПП: На баща ми сиерата 1600, набор `86 през 2003г. скъса моторкрафтски ангрненаж на по-малко от 70 000 км - това което пише в книгите съм приел, че се отнася за частите в Европа, а не в РБ. Голям късмет извади, че това е много добър мотор и не можа да набие клапаните в буталата, но няма да ви описвам какво беше изтръпването в първия момент, затова на около 55 000 се подготвям психически и обмислям смяната!!!
- 
				petkoff_pl
- потребител 
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
- 
				orlinm
- потребител 
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
ДА това с веригите и на мен ми е интересно как става. Предполагам, че са вечни, но поне ролките ще трябва да се сменят от време на време - преглеждаш веригата тогава и гледаш износена ли е не е ли...  
Голям смях падна преди 3 години като продавах части за форд в магазин и идва един пич и пита за ремък на фиестата си. Ровя аз 10 минути в каталози, звъня телефони и няма и нямя - никой не е чувал за такова животно за тая фиеста. Отиваме до колата вдигаме капака да видим какъв по дяволите е тоя ремък дето никъде го няма, даже и в каталозите - и познайте - колата с верига... Малееее, още нов бях тогава в тоя магазин и бая глупаво се почувствах... интересното е точ пич дето беше негова колата, че и той не знаеше че няма ремък а верига хихиихи...
			
									
									Голям смях падна преди 3 години като продавах части за форд в магазин и идва един пич и пита за ремък на фиестата си. Ровя аз 10 минути в каталози, звъня телефони и няма и нямя - никой не е чувал за такова животно за тая фиеста. Отиваме до колата вдигаме капака да видим какъв по дяволите е тоя ремък дето никъде го няма, даже и в каталозите - и познайте - колата с верига... Малееее, още нов бях тогава в тоя магазин и бая глупаво се почувствах... интересното е точ пич дето беше негова колата, че и той не знаеше че няма ремък а верига хихиихи...
Не! Не съм пиян - аз така си карам!
						- chains
- потребител 
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Проблема е, че не са вечни - необходима е замяна след 150 000 - 200 000км. /май ги продават в комплект с паразитната ролка - "репеър кит" или поне така бе за Волвото/. Значи сама по себе си тя е доста издръжлив агрегат /макар и с нея двг да е малко по-шумен - абе чува си се дрънченето на веригата ама какво от това!/, но идва един момент, когато се амортизира - проблема се корени в това, че при взаимодействието й със зъбните колела се износват брънките, тоест диаметъра им се намалява /май нещо не го съчиних добре ама.../ като по този начин леко се променя ъгъла на газоразпределението - трудно се центрова вече мотора, което при бензиновите се търпи, ама при дизелите става страшно - зимата няма палене /един приятел с 325тдс бе решил че мотора вече е сдухан, обаче един стар дападжия само като като чу как работи и веденага стигана до решението - нова верига и зимата си беше пушка/.
Колкото до това, защо едни коли са с ангренажен ремък, а други с ангренажна верига, не съм много сигурен ама с ремък май им излиза по-евтино, а се оправдават, че било за да е по-тих мотора! А иначе БМВ, МВ и почти всички расови мотори са с верига! /това е само мое мнение/
			
									
									
						Колкото до това, защо едни коли са с ангренажен ремък, а други с ангренажна верига, не съм много сигурен ама с ремък май им излиза по-евтино, а се оправдават, че било за да е по-тих мотора! А иначе БМВ, МВ и почти всички расови мотори са с верига! /това е само мое мнение/
- kalin_kalinov
- потребител 
- Мнения: 52
- Регистриран: 09 окт 2005, 11:29
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v EFI 1995
- Местоположение: Dobrich
- Контакти:
- Status: Извън линия
Оххх 
свърших я днес тази хубава работа със смяната на Ангренажния ремък.От магазина където взех частите (Ауто Плюс-Добрич) ми казаха 50000км или 5г. за смяна,което дойде по-рано.Всичко друго е много рисковано.Много съм доволен че ги смених ,че ми беше дерт,а и не ми излезе много скъпо смяната.Всияко със смяната 150лв.
			
									
									
						свърших я днес тази хубава работа със смяната на Ангренажния ремък.От магазина където взех частите (Ауто Плюс-Добрич) ми казаха 50000км или 5г. за смяна,което дойде по-рано.Всичко друго е много рисковано.Много съм доволен че ги смених ,че ми беше дерт,а и не ми излезе много скъпо смяната.Всияко със смяната 150лв.
- mrdds
- потребител 
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
150 за ремък и ролкаа???kalin_kalinov написа:Оххх
свърших я днес тази хубава работа със смяната на Ангренажния ремък.От магазина където взех частите (Ауто Плюс-Добрич) ми казаха 50000км или 5г. за смяна,което дойде по-рано.Всичко друго е много рисковано.Много съм доволен че ги смених ,че ми беше дерт,а и не ми излезе много скъпо смяната.Всияко със смяната 150лв.
 
   
 Не ти ли се стори много?Частите са за 50-60лв,100 кинта за смяна ли вземат вече?
- chains
- потребител 
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Малко инфо за веригата.....
Преимущества на задвижването с агренажен ремък
В съвременните автомобилни двигатели задвижването на газоразпределителният механизъм често се осъществява посредством зъбен ремък. В сравнение с класическото верижно задвижване, задвижването с ремък има редица преимущества. Той работи със значително помалък шум и поради собствената си еластичност добре демферира колебанията в ГРМ. Поради тази причина задвижването с ремък не се нуждае от успокоител както е при задвижването с верига. С това е свързано и друго важно свойство на ремъка- в процеса на работа изменението на дължината му е значително помалко от верижното задвижване. Веригата се износва неравномерно и става източник на колебания в ГРМ, което при ремъчното задвижване не се случва. Износоустойчивостта на съвременните ремъци е напълно съпоставима с тази на веригите-в някои случаи дори 100 х.км. пробег
			
									
									
						Преимущества на задвижването с агренажен ремък
В съвременните автомобилни двигатели задвижването на газоразпределителният механизъм често се осъществява посредством зъбен ремък. В сравнение с класическото верижно задвижване, задвижването с ремък има редица преимущества. Той работи със значително помалък шум и поради собствената си еластичност добре демферира колебанията в ГРМ. Поради тази причина задвижването с ремък не се нуждае от успокоител както е при задвижването с верига. С това е свързано и друго важно свойство на ремъка- в процеса на работа изменението на дължината му е значително помалко от верижното задвижване. Веригата се износва неравномерно и става източник на колебания в ГРМ, което при ремъчното задвижване не се случва. Износоустойчивостта на съвременните ремъци е напълно съпоставима с тази на веригите-в някои случаи дори 100 х.км. пробег
- ba6bastunabg
- потребител 
- Мнения: 11
- Регистриран: 12 авг 2006, 19:12
- Модел на автомобила: Mondeo
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
За новата фиеста след 2002 ремъка се сменя на всеки 240000 км. или 10 години. На фокусите е 160000 или 10 години.Горворим за Motor Kraft части.
Колкото до предимствата на ремъка пред веригата - почти всички мотори след 2000 г. на Форд се връщат към към ангренажната верига. Веригата може да се разтрака но не се къса.
			
									
									
						Колкото до предимствата на ремъка пред веригата - почти всички мотори след 2000 г. на Форд се връщат към към ангренажната верига. Веригата може да се разтрака но не се къса.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта


 , може би при ремонта ще го сменя.
 , може би при ремонта ще го сменя.
 ,но на писано не вярвам,гледам на едно място пише жени,влизам то кенеф
 ,но на писано не вярвам,гледам на едно място пише жени,влизам то кенеф  







