Въпрос эа телоподаващо

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
Потребителски аватар
valkata96
потребител
потребител
Мнения: 74
Регистриран: 02 окт 2011, 21:23
Модел на автомобила: Ford Escort 92г. 1.4mi комби
Status: Извън линия

Въпрос эа телоподаващо

Мнение от valkata96 » 19 мар 2012, 19:51

Колеги энам че не е това форумът, но неэнам кьде да питам эа това. Та въпросът ми е следния: телоподаващото е Einhell euro sga 150 130А неиска да эаварява, а плюе. Може ли да се преправи, да се подсили да му се повиши ампеража, с други думи да почне да эаварява по-добре. Много ще съм ви благодарен ако се отэовете. :) :wink:

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Въпрос эа телоподаващо

Мнение от peigera » 19 мар 2012, 20:13

Има вариант като се добавят електролитни кондензатори след изправителния блок (грец). Отвори го,виж колко микро фарада са големите кондензатори и много важно КОЛКО ВОЛТА СА. Може да добавяш кондензатори с по малко, същите или повече микро фаради но в никакъв случай с по малко напрежение(волта). Колкото повече са микро фарадите толкова по добре ще работи машината.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въпрос эа телоподаващо

Мнение от diesel1.6 » 19 мар 2012, 20:46

Смени и токоподаващата дюза - малкото червено медно нещо през което излиза тела. Пробите прави с тел на Есаб, не от турската или подобни. Трябва да имаш и добро захранване - дебел хубав кабел и изправни щепсели. Ако след настройка при тези условия не тръгне, не знам - сменяй го.

Потребителски аватар
valkata96
потребител
потребител
Мнения: 74
Регистриран: 02 окт 2011, 21:23
Модел на автомобила: Ford Escort 92г. 1.4mi комби
Status: Извън линия

Re: Въпрос эа телоподаващо

Мнение от valkata96 » 19 мар 2012, 20:47

Мерси колега за бързия отговор. Другата седмица ще погледна какви са кондензадорите, за да уточним какъв волтаж и колко миркофарада да са, эащото не съм много наясно с кондензаторите и с телоподаващите. :wink: :wink:

Потребителски аватар
valkata96
потребител
потребител
Мнения: 74
Регистриран: 02 окт 2011, 21:23
Модел на автомобила: Ford Escort 92г. 1.4mi комби
Status: Извън линия

Re: Въпрос эа телоподаващо

Мнение от valkata96 » 19 мар 2012, 20:48

Колега може ли да ми кажеш конкретна марка дюза? :wink:

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въпрос эа телоподаващо

Мнение от diesel1.6 » 19 мар 2012, 21:47

Дюзара е онова малко щуцерче отпред и е по 50 стотинки. Важно е да е за телта - примерно ако с дупка за 0,8 да си с тел 0,8. За това за марки не съм питал. Само с телта имах проблем, изхвърлихме турската. А и тя беше 21 лв, шведската по 24 - разлика никаква.

Потребителски аватар
valkata96
потребител
потребител
Мнения: 74
Регистриран: 02 окт 2011, 21:23
Модел на автомобила: Ford Escort 92г. 1.4mi комби
Status: Извън линия

Re: Въпрос эа телоподаващо

Мнение от valkata96 » 20 мар 2012, 16:17

Мерси колега. Може ли да качиш снимка на дюзата, защото не мога да се сетя за кое точно става на въпрос. Мерси предварително. :wink:

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Въпрос эа телоподаващо

Мнение от HACKO » 20 мар 2012, 17:46

Изображение
http://shop.valerii.com:8080/eb/webshop ... %22DECA%22" onclick="window.open(this.href);return false;
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
valkata96
потребител
потребител
Мнения: 74
Регистриран: 02 окт 2011, 21:23
Модел на автомобила: Ford Escort 92г. 1.4mi комби
Status: Извън линия

Re: Въпрос эа телоподаващо

Мнение от valkata96 » 20 мар 2012, 18:43

Мерси колега. :wink:

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Въпрос эа телоподаващо

Мнение от peigera » 20 мар 2012, 19:03

Да контактната дюза е много важно да е добра иначе дори и да е хубава машината пак ще плюе.Специално за тези Енхел съм чувал и от други хора ,че плюят и затова и направо започнах с кондензаторите.

Потребителски аватар
valkata96
потребител
потребител
Мнения: 74
Регистриран: 02 окт 2011, 21:23
Модел на автомобила: Ford Escort 92г. 1.4mi комби
Status: Извън линия

Re: Въпрос эа телоподаващо

Мнение от valkata96 » 20 мар 2012, 20:56

Колега телоподаващото не е при мен. Иаче веднага го итварям да видя какви са кондензаторите. Другата събота и неделя, тогава ще го взема, ще пиша пак, за да дадете съвет с кондензаторите, защото не съм много наясно с тях. :wink:

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Въпрос эа телоподаващо

Мнение от peigera » 20 мар 2012, 23:45

Какво по точно те интересува за кондензаторите? Аз мога да помогна,по спомен на моето телоподаващо сложих 5-6 кондензатора по 10 000 микро фарада на 80-90волта.Или по точно казано БГ кондензатори на 83V. Не,че не работеше добре но сега е още по добре.Говоря за Харко 200А.Започнах работа и доста по рядко имам възможност да влизам вече във форума тъй като се връщам доста късно и съм много уморен. Но като се сетя ще влизам да видя какво е развитието по темата и ако мога да помагам. _friends_

Потребителски аватар
valkata96
потребител
потребител
Мнения: 74
Регистриран: 02 окт 2011, 21:23
Модел на автомобила: Ford Escort 92г. 1.4mi комби
Status: Извън линия

Re: Въпрос эа телоподаващо

Мнение от valkata96 » 21 мар 2012, 15:16

Мерси колега. :wink:

Потребителски аватар
supernatural
потребител
потребител
Мнения: 150
Регистриран: 26 юли 2009, 17:16
Модел на автомобила: ford eskort 1.8 tdi rfk
Местоположение: vraca
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въпрос эа телоподаващо

Мнение от supernatural » 22 мар 2012, 16:56

и мойто телоподаващо нещо се ебава напоследък, марката е варстой или нещо подобно словенско 140 ампера, работеше си добре преди , оня ден почнах да правя ограда на село от квадратни профили, и само плува, смених дюзата почти същата работа, според мен телоподаващите са мн капризни не понасят мръсни детайли, омаслени и др такива, аз ги обезмаслих с бензин, но матереяла е некав мн лускав все едно е поцинкован, но не ее, та при продължителен шев прекъсва немога да си го обясня, телта е от българската русенска жити! ако някой е по запознат да дава съвети, също ме интересува колко газ да се отпуска повече или по малко???

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въпрос эа телоподаващо

Мнение от diesel1.6 » 22 мар 2012, 18:30

Газ пускам между 3,5 и 6 л на минута за малък апарат. Мръсните неща не пречат много. Като е поцинковано в началото на шева има фоерверки, но после желязото се нагрява доста преди дъгата и цинкът си изгаря предварително. При мене основните проблеми са при заваряване в достатъчно силен дъжд или със слоеста, и мокра ръжда, или пък при много дълги кабели и лош ток.
Приемаме, че настройката не е трудност за оператора. Ако е - повече ток и тел, и постепенно намаляване докато влезе в режим.
Аз полвам кемпи и вики-б инверторни машини, горе-долу най-доброто налично като за Бг. Не съм професионално обучаван заварчик.

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Въпрос эа телоподаващо

Мнение от peigera » 22 мар 2012, 20:18

И колко е отровен цинка ако знаеш.Много е важно да се обърне внимание и на телта.Ако е по старичка или е седяла на влажно място започва първо окисляване и след това ръждясване на телта и от там изобщо не може да става въпрос за заваряне с нея.

Потребителски аватар
valkata96
потребител
потребител
Мнения: 74
Регистриран: 02 окт 2011, 21:23
Модел на автомобила: Ford Escort 92г. 1.4mi комби
Status: Извън линия

Re: Въпрос эа телоподаващо

Мнение от valkata96 » 01 апр 2012, 19:05

Колеги телоподаващото няма кондензатори. Какво да правя сега. :)

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта