От едно- към двусекциони фарове - проблем
- 
				boss
 - потребител

 - Мнения: 4
 - Регистриран: 19 дек 2010, 18:20
 - Модел на автомобила: Fokus
 - Status: Извън линия
 
От едно- към двусекциони фарове - проблем
Здравейте,
смених фаровете с двусекциони, но понеже инсталацията ми е за Н4, като включа на дълги - късите ми изгасват. Някой има ли идея как да се справя с този проблем.
Поздрави!
П.П. - Става въпрос за Ford Focus 99г.
			
									
									
						смених фаровете с двусекциони, но понеже инсталацията ми е за Н4, като включа на дълги - късите ми изгасват. Някой има ли идея как да се справя с този проблем.
Поздрави!
П.П. - Става въпрос за Ford Focus 99г.
- 
				austin_powers
 - потребител

 - Мнения: 4
 - Регистриран: 13 ное 2010, 21:57
 - Модел на автомобила: fiesta
 - Status: Извън линия
 
Re: От едно- към двусекциони фарове - проблем
Отваряш капачето над превключвателите на мигачите и на чистачките слагаш едно диодче между две от кабелчетата които се падат за къси и дълги светлини и си готов.Диода ти трябва най обикновен 1-3 ампера е достатъчно и 2 минути време. Ако не се оправиш пиши ще ти пусна снимка на моя аз така го направих и без двусекционни фарове по-добре свети.
			
									
									
						- HACKO
 - Модератор

 - Мнения: 13115
 - Регистриран: 24 май 2006, 21:22
 - Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
 - Status: Извън линия
 
Re: От едно- към двусекциони фарове - проблем
55W/12V=4.48A Диода трябва да е поне 8-10А за да не грее.
			
									
									
						- Didibao
 - потребител

 - Мнения: 1769
 - Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
 - Модел на автомобила: Focus ST170
 - Местоположение: Перник
 - Status: Извън линия
 
Re: От едно- към двусекциони фарове - проблем
Колега не е нужен толкова голям диод защото колегата му предлага да го сложи на управляващата верига на релетата за къси и дълги, а не директно към крушките.
			
									
									
- bodurov
 - потребител

 - Мнения: 362
 - Регистриран: 29 юли 2007, 11:46
 - Модел на автомобила: FORD C-MAX 1.6L Duratec 16V Ti-VCT(115 hp)2009г.
 - Местоположение: Бургас
 - Status: Извън линия
 
Re: От едно- към двусекциони фарове - проблем
Здравей колега,ако не те затруднявам много да кажеш цвета на кабелите,пък и нещо като схемичка или снимчица наистина ще е полезно.Благодаря.austin_powers написа:Отваряш капачето над превключвателите на мигачите и на чистачките слагаш едно диодче между две от кабелчетата които се падат за къси и дълги светлини и си готов.Диода ти трябва най обикновен 1-3 ампера е достатъчно и 2 минути време. Ако не се оправиш пиши ще ти пусна снимка на моя аз така го направих и без двусекционни фарове по-добре свети.
- HACKO
 - Модератор

 - Мнения: 13115
 - Регистриран: 24 май 2006, 21:22
 - Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
 - Status: Извън линия
 
Re: От едно- към двусекциони фарове - проблем
Това не го схванах, моя е грешката.Didibao написа:Колега не е нужен толкова голям диод защото колегата му предлага да го сложи на управляващата верига на релетата за къси и дълги, а не директно към крушките.
- 
				dj_xclusive
 - потребител

 - Мнения: 91
 - Регистриран: 28 фев 2008, 21:33
 - Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 tddi
 - Местоположение: Plovdiv
 - Status: Извън линия
 
Re: От едно- към двусекциони фарове - проблем
А еднакви ли са фаровете? В смисъл пасват ли с капака и бронята?
			
									
									
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта

