Проект xr3i...
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Една изключителна екзотика ....
Tuned and performed by
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Дай малко повече информация за главата. Кой я прави, за каквъв блок е, клапаните хидравлични ли са или така ми се струва?
Л.Мечков:Средно моят форд харчи 90-110/100 при включен антилаг, без антилаг 80-90 При средно темпо, без много зор през всичките обиколки на писта 60-70/100
.........
.........
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Това е една изключителна грешка на нашата мила марка .... това щеше да представлява масовото "RS turbo" днес ако някой беше помислил малко повече
Позволих си да сложа снимките в тази тема, защото това е 16 клапанова глава за CVH произведена от Schrick
За съжаление информацията е доста оскъдна ....
Разработката е от началото на 80-те години и е направена за RS1600i. Първоначалната идея на Шрик е била да бъдат произведени 5000 бройки с цел хомологация, като се е мислело кита да бъде пуснат и за продажба през дилърската мрежа ... следващата стъпка е щяла да бъде серийно предлагане. Това е точно периода преди пускането на RS turbo на пазара в гонене на другите лудаци започнали турбо ерата и нашите момци отказват. Пред Форд е представен варианта на мотора, който е разработен за серийно производство и числата са били феноменални за онези години ... говори се за 135 к.с. при под 8000 оборота. Състезателната версия се е въртяла до 10 000 оборота ... за нея цифри няма.
През цялото време се е спекулирало точно колко бройки са били произведени и колко са оцелели до днес .... със сигурност се знае за 3 напълно оборудвани и работещи мотора, като единият е музеен експонат. Преди няколко години във английското списание "Fast Ford" беше показах един немски Ескорт с тази екзотика под капака. Знае се за още две глави ... едната е напълно гола, а другата е с липси и в лошо състояние ... намират се в Англия, може да има и още по немско, но незнам езика и не съм търсил информация. Който му е интересно може да порови
Накрая мога да кажа само .... мъка, мъкааааа и още малко снимки
Позволих си да сложа снимките в тази тема, защото това е 16 клапанова глава за CVH произведена от Schrick
За съжаление информацията е доста оскъдна ....
Разработката е от началото на 80-те години и е направена за RS1600i. Първоначалната идея на Шрик е била да бъдат произведени 5000 бройки с цел хомологация, като се е мислело кита да бъде пуснат и за продажба през дилърската мрежа ... следващата стъпка е щяла да бъде серийно предлагане. Това е точно периода преди пускането на RS turbo на пазара в гонене на другите лудаци започнали турбо ерата и нашите момци отказват. Пред Форд е представен варианта на мотора, който е разработен за серийно производство и числата са били феноменални за онези години ... говори се за 135 к.с. при под 8000 оборота. Състезателната версия се е въртяла до 10 000 оборота ... за нея цифри няма.
През цялото време се е спекулирало точно колко бройки са били произведени и колко са оцелели до днес .... със сигурност се знае за 3 напълно оборудвани и работещи мотора, като единият е музеен експонат. Преди няколко години във английското списание "Fast Ford" беше показах един немски Ескорт с тази екзотика под капака. Знае се за още две глави ... едната е напълно гола, а другата е с липси и в лошо състояние ... намират се в Англия, може да има и още по немско, но незнам езика и не съм търсил информация. Който му е интересно може да порови
Накрая мога да кажа само .... мъка, мъкааааа и още малко снимки
Tuned and performed by
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 16 апр 2007, 21:05
- Модел на автомобила: Escort
- Местоположение: te tam
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Дам изумителен кит за CVH ,тук има една бройка дето си е действаща по състезания
http://www.rs1600i.de/index.php?option= ... &Itemid=63" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rs1600i.de/index.php?option= ... &Itemid=63" onclick="window.open(this.href);return false;
Едно време колите са правени от инженери, днешните се правят от икономисти.
- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 670
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Много зверски изглеждат тез глави и 130+ коня. И много дросели за помощ.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Имам нужда от съвет, понеже много се колебая.
Дали да раздуя Ескорта или да го оставя с оригиналния му външен вид? Ако го раздувам дали да е раздувка като на Косуърда или като на Ескорта Група Б?
Дали да раздуя Ескорта или да го оставя с оригиналния му външен вид? Ако го раздувам дали да е раздувка като на Косуърда или като на Ескорта Група Б?
Л.Мечков:Средно моят форд харчи 90-110/100 при включен антилаг, без антилаг 80-90 При средно темпо, без много зор през всичките обиколки на писта 60-70/100
.........
.........
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
1700T с две ръце ... раздувки тип коса и гралето не му отиват според мен
Tuned and performed by
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- vessomitkov
- потребител
- Мнения: 560
- Регистриран: 14 дек 2007, 15:14
- Модел на автомобила: Ford Taunus 2.0 OHC '81, RIP
Ford Taunus 1.6 OHC '79
Ford Taunus 1.3 OHC '76
Ford Taunus coupe 2.0 V6 '71 - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Те това е истината - "Rieger design"
- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
добре е! много е добре даже
дали са правили някакъв тунинг по мотора?
дали са правили някакъв тунинг по мотора?
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Рийгера е прекален ей тук ги има повечето възможности http://passionford.com/forum/pictures-v ... corts.html" onclick="window.open(this.href);return false;
За мен 1700Т си остава най-красивият и ненатрапчив като раздувки ... ето един опит на 4-ка
ето го и батко
За мен 1700Т си остава най-красивият и ненатрапчив като раздувки ... ето един опит на 4-ка
ето го и батко
Tuned and performed by
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 670
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Прекалено раздути са тези ескортчета, иначе 1700т е 300 к.с. на него по-му отива да е раздут. Нещо такова повече ми допада на мен:
http://carphotos.cardomain.com/ride_ima ... _large.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://carphotos.cardomain.com/ride_ima ... _large.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Хора, всичко това е селски кич-тунинг... Особено ми прави впечатление, как прекаляват с пейките на задния капак...
Ето го най-красивият! Пълният оригинал!
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 33048p.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Сниман до още един пълен оригинал (Каприто на Бонсата)... И не случайно Каприто на Бонсата е най-красивото Капри в България и региона. Просто е оригинално...
Разгледайте Капритата в някой западноевропейски сайт за продажба и ще видите уникални клозети. То не са тунинг-брони, някакви фарове, несъразмерно големи джанти, огромни ауспуси, шарени цветове... чудо е... Всъщност най-селските тунинги съм виждал в Европата...
Запомнете от мен - тунингът е да ПРЕМАХВАШ, а не да ДОБАВЯШ!
Резултатите може да видите на всеки селски събор...
П.П. Аз признавам само още един Escort, освен моя - този на TonyTurbo от Англия. И той е пълен оригинал. За съжаление не мога да постна снимки, щото изгубих темата някъде...
Ето го най-красивият! Пълният оригинал!
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 33048p.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Сниман до още един пълен оригинал (Каприто на Бонсата)... И не случайно Каприто на Бонсата е най-красивото Капри в България и региона. Просто е оригинално...
Разгледайте Капритата в някой западноевропейски сайт за продажба и ще видите уникални клозети. То не са тунинг-брони, някакви фарове, несъразмерно големи джанти, огромни ауспуси, шарени цветове... чудо е... Всъщност най-селските тунинги съм виждал в Европата...
Запомнете от мен - тунингът е да ПРЕМАХВАШ, а не да ДОБАВЯШ!
Резултатите може да видите на всеки селски събор...
П.П. Аз признавам само още един Escort, освен моя - този на TonyTurbo от Англия. И той е пълен оригинал. За съжаление не мога да постна снимки, щото изгубих темата някъде...
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Ескорта на Tony-turbo вече не съществува.
Л.Мечков:Средно моят форд харчи 90-110/100 при включен антилаг, без антилаг 80-90 При средно темпо, без много зор през всичките обиколки на писта 60-70/100
.........
.........
- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 670
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
ludavoda написа:Хора, всичко това е селски кич-тунинг... Особено ми прави впечатление, как прекаляват с пейките на задния капак...
Ето го най-красивият! Пълният оригинал!
П.П. Аз признавам само още един Escort, освен моя - този на TonyTurbo от Англия. И той е пълен оригинал. За съжаление не мога да постна снимки, щото изгубих темата някъде...
Твоя е много красив, но всеки си има идея какво иска да стане. Примерно крилото на Рс Турбото, не ми допада особено, а всичко друго е достатъчно добре направено. Аз повече харесвам това крилце на Мк4-то, ама може би съм малко пристрастен към колата http://clubford.bg/forum/viewtopic.php?f=90&t=47694" onclick="window.open(this.href);return false;
http://clubford.bg/forum/viewtopic.php?f=90&t=49102" onclick="window.open(this.href);return false;
Каквото и да реши човек, колата си е негова и той си я прави. Успех на всички ви.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
-
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 16 апр 2007, 21:05
- Модел на автомобила: Escort
- Местоположение: te tam
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Да дам и аз мнение от невероятната ми компетенция,щот просто и аз доста се интересувах от раздувки,и мисля че замисъла наистина е да се намали теглото на автомобила,като се заменят металните калници с от по-леки материали а и може би по-добра аеродинамика.Разбира се да се вземе в предвит и уякчаването на купето.Та за мк3 най ми харесва Gartrac G6 и след е това 1700Т,за мк4 ето нови предложения:
https://www.facebook.com/#!/pages/FORD- ... ?sk=photos" onclick="window.open(this.href);return false;
http://passionford.com/forum/general-ca ... -pics.html" onclick="window.open(this.href);return false;
и това ама само отстрани ми допада
http://prikachi.com/images/727/4658727q.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://prikachi.com/images/731/4658731l.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/#!/pages/FORD- ... ?sk=photos" onclick="window.open(this.href);return false;
http://passionford.com/forum/general-ca ... -pics.html" onclick="window.open(this.href);return false;
и това ама само отстрани ми допада
http://prikachi.com/images/727/4658727q.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://prikachi.com/images/731/4658731l.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Едно време колите са правени от инженери, днешните се правят от икономисти.
- niki_nikolaev
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 27 май 2011, 15:49
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г. - Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Най-красив си остава Мк3 RS Turbo, поне за мен, без пейки и калници като за самолети .
http://www.projekt-erika.de/die_sportlichen.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.google.bg/imgres?q=ford+esco ... 8,s:0,i:78" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.projekt-erika.de/die_sportlichen.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.google.bg/imgres?q=ford+esco ... 8,s:0,i:78" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Един проект в действие. Надяваме се за Спасовден да е готов.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 670
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
peterdi_bg написа:Един проект в действие. Надяваме се за Спасовден да е готов.
Това на ru ХР-а ли е?
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Действам и аз по проект, но за съжаление няма пари да участвам на Спасовден
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater" onclick="window.open(this.href);return false;
Л.Мечков:Средно моят форд харчи 90-110/100 при включен антилаг, без антилаг 80-90 При средно темпо, без много зор през всичките обиколки на писта 60-70/100
.........
.........
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта