Здравейте!
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 31 май 2012, 08:43
- Модел на автомобила: Ford Ka 1.3
- Status: Извън линия
Здравейте!
Ха здрасти и от мен, дойде времето да се регистрирам и в този форум! Казвам се Николай и съм от Шумен, а от вчера и собственик на форд Ка. Честно казано, не искам да обидя никой, но не съм привърженик на марката (не съм и противник) съдбата ме е срещала с доста трудни ремонти по фордове разни(предимно ескорт), но в крайна сметка мой близък реши да ми подари кола и аз в никой случай нямах намерение да я върна
По принцип лично аз карам пасат 2-ка, 88година, а Ка-то залепна директно за жена ми и няма да лъжа, че и на мен сякаш ми допадна - вчера я карах от Шумен до Враца и обратно и разхода и от 4,5/100 извън града ми хареса хич да не е... Предварително уточнявам, че съм 136 кила, но или аз не съм толкова претенциозен или колата не е чак такова мъчение да се кара, единственото коетоме тормози е липсата на каквато и да е маневреност нетипична за габаритите и, но пък жената веднага и хвана цаката и по-добре от пасата се справя с паркирането, че и успоредно
Фордчето е много огрухано - предно и задно окачване, електрики по таблото, кърпеж на купе, цялостно боядисване, парно и прочее ремонти предстоят, двигателя е учудващо добре на фона на цялата картинка, нооооо няма се оплаквам - без пари толкова!
Поздрави на всички, лека и безаварийна!


Поздрави на всички, лека и безаварийна!
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Здравейте!
Добре дошли!
Ка-то си е болид и само който не го е карал, може да дрънка глупости. Стегнете го и няма да съжалявате, а мотора е общо взето "вечен". Проверявайте маслото по-често, все пак този мотор е разработен около 1950 г.
За извънградско- теглич и ремарке.
Ка-то си е болид и само който не го е карал, може да дрънка глупости. Стегнете го и няма да съжалявате, а мотора е общо взето "вечен". Проверявайте маслото по-често, все пак този мотор е разработен около 1950 г.
За извънградско- теглич и ремарке.


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 31 май 2012, 08:43
- Модел на автомобила: Ford Ka 1.3
- Status: Извън линия
Re: Здравейте!
Специално това с 60-те си коня не мога го нарека болид, а и окачването е сговняно та и не усетих добро поведение на пътя, но след няколко месеца ще пиша пак
Важното е, че на жената и хареса (то и да не и хареса няма избор) и че каквито и пари да вложа в него то ще си заслужава и пак ще ми е рентабилно. Искам да попитам само, понеже двигателя е до болка познатия на фиеста/ескорт и тн 1,3, но аз искам да му сложа газ, а колекторите са пластмасови, интересува ме само дали от фиеста колектори ще станат да се сложат на тоя двигател - дали отворите на главата са същите, другото ще го направя.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта