работи на 3 цилиндъра отначало
- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
работи на 3 цилиндъра отначало
Аз бях с ескорт 1.6 моно . имам и газово(кофти ама няма как ... икономии
) като паля сутрин на бензин докато загрее работи на 3 цилиндъра. ако я изфорсирам усещам че се оправя но като задържа газта на едно положение или като я пусна пак на 3 ц.
. ЗАЩОООО М....КА МУ .. ЗАЩО!
Ако тръгна без да е загряла придърпва.. ако я настъпя разко не придърпва, ако карам на постоянни високи обороти придърпва, ако....
интересното в случая е че като паля направо на газ не прави тая мизерия..ЗАЩОООО М....КА МУ .. ЗАЩО!


Ако тръгна без да е загряла придърпва.. ако я настъпя разко не придърпва, ако карам на постоянни високи обороти придърпва, ако....
интересното в случая е че като паля направо на газ не прави тая мизерия..ЗАЩОООО М....КА МУ .. ЗАЩО!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Не се коси!
Малко обяснение.
При работа на газ предварението на искрата е едно, но при работа на бензин е необходимо друго. Предварението се управлява от компа. Който пък активно променя параметрите на запалването. И какво става - обикновено караш на газ, компа записва грешка (ако имаш емулатор ламбда сонда тя е фиксирана) и се опитва да оптимизира горивния процес. Обикновено успява. НО, на сутринта ти палиш, но запалването ти е с настройките за газ (а ти палиш на бензин) т.е. с по-голямо предварение и на студен двигател....оттам - малко проблем. Доброто в случая е, че са ти необходими максимум 5 мин, докато компа регулира нещата....
Относно запушване на дюзи - дори и да нямаш газ пак си го има, на в твоя случай (и в моя) е по-силно изразено. Затова е препоръчително в бензина да си сипваш добавка (примерно STP). Също е препоръчително от време на време да покарваш примерно 200км само на бензин и то при нарочно по-голямо натоварване - разбирай дръж високи обороти за увеличен дебит на гориво към инжекторите (с добавка в бензина разбира се). Примерно веднъж на 2-3 000км. Така си поддържаш и инжекторите в ред. Това е в общи линии. Успех!
При работа на газ предварението на искрата е едно, но при работа на бензин е необходимо друго. Предварението се управлява от компа. Който пък активно променя параметрите на запалването. И какво става - обикновено караш на газ, компа записва грешка (ако имаш емулатор ламбда сонда тя е фиксирана) и се опитва да оптимизира горивния процес. Обикновено успява. НО, на сутринта ти палиш, но запалването ти е с настройките за газ (а ти палиш на бензин) т.е. с по-голямо предварение и на студен двигател....оттам - малко проблем. Доброто в случая е, че са ти необходими максимум 5 мин, докато компа регулира нещата....
Относно запушване на дюзи - дори и да нямаш газ пак си го има, на в твоя случай (и в моя) е по-силно изразено. Затова е препоръчително в бензина да си сипваш добавка (примерно STP). Също е препоръчително от време на време да покарваш примерно 200км само на бензин и то при нарочно по-голямо натоварване - разбирай дръж високи обороти за увеличен дебит на гориво към инжекторите (с добавка в бензина разбира се). Примерно веднъж на 2-3 000км. Така си поддържаш и инжекторите в ред. Това е в общи линии. Успех!
- l_m_b
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 27 яну 2005, 12:56
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.3mi '94
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Допускане
Имам тука един колега с Фиат-че. Сутрин пали - на 3 цилиндъра, след 5 мин на 4. След дълги мъки, човека установи че причината е в някаква гарнитура - скъсана. В четвъртия цилиндър е влизал антифриз. Затова отначало колата не може да ги завърти всичките. Просто вариант...
Форд Фиеста
1.3mi
09.1994
1.3mi
09.1994
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Но преди това...
...се сменя горивен филтър, продухват се жигльорите и се проверява смукача. Ако е ръчен - балансира се като се върне малко. От значение е също и състоянието на свещи и кабели, както и образува ли ти се конденз от вътрешната страна на капачката на делкото или в обувките на кабелите........и т.н.
- COSWORTH-RS
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 26 фев 2005, 21:54
- Модел на автомобила: Ford Sierra 1.6CL `89
- Местоположение: Bourgas
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 75
- Регистриран: 29 яну 2005, 23:42
- Модел на автомобила: ESCORT-1.4 EFI.95г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Просто мнение.........
Струва ми се малко вероятно да е от смукача-при проблем там би трябвало да гасне,да се дави или да не пали-зависи какъв номер въртиewgeny написа:Значи, не ми гори охладителна течност, но честно казано и мене ме съмнява нещо за гориво подаващата система или смукача. Но ако е от смукача защо само 2цил. ще работят а другите, не? Възможно ли е ако има запушване по горивната система? На колко км. трябва да се проверява бензиновия филтър?



-
- потребител
- Мнения: 75
- Регистриран: 29 яну 2005, 23:42
- Модел на автомобила: ESCORT-1.4 EFI.95г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Зависи .........
дали е автоматичен или ръчен.Ако е ръчен и се дави при студено палене е възможна пукната мембрана.Имах такъв проблем на предна кола-студена я палех на опънат до край смукач,като след секунди го връщах почти до средата(топла палеше без проблем).Така избягвах давене и гаснене-бях му свикнал колко и до къде.Това е само предположение-бих те посъветвал да я закараш на диагностика в читав сервиз,щото много често едни и същи на пръв поглед признаци имат съвсем различни причиниewgeny написа:Има такова нещо че понякога ми гасне и се дави. Май ще взема да отида да го погледнат. А случайно имаш ли представа как се регулира смукача и дали мога сам да го направя?


-
- потребител
- Мнения: 75
- Регистриран: 29 яну 2005, 23:42
- Модел на автомобила: ESCORT-1.4 EFI.95г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Абсолютно си прав.....
моноинжекцията няма жигльори.Колегата в случая е с карбуратор-поне той така е писалewgeny написа:ОК, а някой знае ли защо мойта (Сиерра 1,6 карб.), сутрин като паля първо работи на 2, после на 3 и след 4-5 мин. работа на едно място тръгват всички цилиндри? Нямам АГУ.


-
- потребител
- Мнения: 75
- Регистриран: 29 яну 2005, 23:42
- Модел на автомобила: ESCORT-1.4 EFI.95г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Свиркай си...........
и аз така предположихaaleks написа:bobi, аз съм се отплеснъл по jack 71 "ескорт 1.6 моно" нали той отвори темата и така се получи разминаването.





- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Re: Абсолютно си прав.....
E, вярно е че не сам инжинер спец. автомобилна техника ама да не мога да различа моно. от карб.bobi 68 написа:моноинжекцията няма жигльори.Колегата в случая е с карбуратор-поне той така е писалМежду другото днес говорих с познат който има Сиера-същия двигател и скоро се е сблъскал с подобен проблем-оказала се пукната от вътре капачка на делкото

Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
-
- потребител
- Мнения: 75
- Регистриран: 29 яну 2005, 23:42
- Модел на автомобила: ESCORT-1.4 EFI.95г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Sorry,никой няма това в пред вид..........
разбира се че си познаваш колатаewgeny написа:E, вярно е че не сам инжинер спец. автомобилна техника ама да не мога да различа моно. от карб.bobi 68 написа:моноинжекцията няма жигльори.Колегата в случая е с карбуратор-поне той така е писалМежду другото днес говорих с познат който има Сиера-същия двигател и скоро се е сблъскал с подобен проблем-оказала се пукната от вътре капачка на делкото
и то собствената ми кола! Е, хайди. Благодаря ви все пак на всички, а относно делкото, малко се съмнявам да е от него, но утре ще го проверя. Има и още нещо което забелязвам, сякаш има някакъв температурен диапазон про който по-трудно пали, и пак горе-долу същия диапазон гасне. Става на въпрос приблизително на темп. на двигателя но след като позагрее. някъде около 40-50 С (приблизително), и затова ме навява мисълта за смукача.




- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
хммм 4 дена не съм влизал във форума, а темата дето я отворих сега има да я чета още 2 дена......
....... за обяснанието на kEFi относно компа.. логично и донякъде възможно но защо по дяволите като карам само на бензин на сътринта пак го прави... и защо като обърна от газ на бензин при загрят двигател не го прави...
напоследък забелязах следното :ако не паля сътрин рано рано а следобед, когато е горе-долу топличко - не ми прави проблема.. или ако сутринта не е мразовите не го прави.. възможно ли е (то теоретично може и да е но на практика... при нестандартните идеи на инженерите на форд всичко е възможно)та възможно ли дюзите на някой цилиндър да са по замърсени от останалите и от студа когато метала се посвие малко малко да прави преминаването на гориво или въздух по-трудно... затова да работи на 3 цил. а като настъпиш газта да работи ОК..

напоследък забелязах следното :ако не паля сътрин рано рано а следобед, когато е горе-долу топличко - не ми прави проблема.. или ако сутринта не е мразовите не го прави.. възможно ли е (то теоретично може и да е но на практика... при нестандартните идеи на инженерите на форд всичко е възможно)та възможно ли дюзите на някой цилиндър да са по замърсени от останалите и от студа когато метала се посвие малко малко да прави преминаването на гориво или въздух по-трудно... затова да работи на 3 цил. а като настъпиш газта да работи ОК..

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта